Is webshop Wish betrouwbaar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ManonTriquart schreef:
04 jan 2021 21:41
Levertijden zijn belachelijk lang

Slechte kwaliteit.
Tsja, dan moet je in NL kopen bij een van de China winkels als SoLow bv, Orientals etc etc. Zijn vaak wel 1 of 2 euri duurder :mrgreen:
Bij Alie is niet veel beter, wacht al 9 weken op een telefoonhoesje......

seatrader
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:57

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door seatrader »

Ik wil even reageren hier op, het is me al 3x overkomen... je zoekt de deals en koopt die. bij controle alles €1 en verzendkosten €1
dan kijk je nog een keer... alles klopt en dan betaal je met PayPal geen € 12,- maar € 56,- ineens is een item heel duur geworden en

tevens, je betaald gelijk maar terugbetalen duurt 2 weken.

ik ben er klaar mee... net als die bevesteging mail die nooit aankomt

mariannnekuh
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jul 2014 08:40

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mariannnekuh »

Bestelde regelmatig iets bij Home of Wish. Ging eigenlijk altijd goed en ook geld terug was nooit een probleem. Duurt vaak wel lang maar dat nam ik op de koop toe. Wat me de laatste tijd steeds meer opvalt is dat er een prijs wordt aangegeven, bv 2€ en als je dan op kopen drukt is die 2€ ineens veranderd in een veel hogere prijs. Dat gebeurt mij iets te vaak, dus mijn zin om daar te gaan shoppen is wel een beetje verdwenen.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Wish levert vaak wel, maar je betaald de hoofdprijs. Ik vind de kwaliteit zeer laag en als je iets wil bestellen, dan kun je beter naar aliexpres s gaan. Deze levert altijd en is goedkoper. En idd Trustpilot geeft goede reviews.

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

vERHAAR D schreef:
28 dec 2020 12:15
1pc toolbox die ik dacht besteld te hebben maar een sleutel was.
Wat zou 1 pc dan betekenen? Vast 1 piece, oftewel 1 onderdeel.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

De aanbiedingen zijn niet helemaal goed, als je bijvoorbeeld een nagelset ziet, moet je goed lezen, want je krijgt er idd maar 1 stuks. Terwijl het verkoopplaatje iets anders suggereert. Dus je moet goed oppassen en dit soort aankopen is meestal duur koop. De kwaliteit is laag en als je nodig hebt, moet je het duur terug kopen. Ik koop niets meer bij Wish. Als ik iets koop, dan koop ik het bij Aliexpress.

Frank_G
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2021 09:00

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Frank_G »

Zeker niet betrouwbaar!
Op 14 oktober 2020 een lamp bvoor 48 euro besteld.
Nu bijna vier maanden later nog niets gezien. Ook geen reactie van de "klantenservice".
Ben er helemaal klaar mee.
Geld vragen, niet leveren en verdwijnen? Klinkt als diefstal.

Nicky36
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2021 08:58

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Nicky36 »

Ik koop hier nooit meer wat. Ik had iets besteld wilde het retourneren doen ze heel moeilijk over. Je kan het niet eens retourneren, belachelijk! Nu moet je voor iets gaan betalen wat niet naar je zin is. Totaal geen reactie krijg je van ze.

AToCo
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2022 07:27

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door AToCo »

Ik heb op 18 juli 2021 een bestelling geplaats bij wish. De bestelling bestond uit 3 artikelen waaronder een autoradio. De bestelling liep bij 3 verschillende verkopers. Nu heeft de radio de geest gegeven. Redelijker wijs zou je mogen denken dat er sprake is van een garatieterijm van 1 jaar. Ik heb me gemeld bij de helpdesk en werd in contact gebracht met de verkoper. Na veel communicatieverkeer met de verkoper en wish, was het resultaat 0,0. Wish beroeps zich op de omruiltermijn van 30 dagen, maar over garantie wordt geen woord gerept. Ik ben er helemaal klaar mee.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

AToCo schreef:
15 jul 2022 07:42
Ik heb op 18 juli 2021 een bestelling geplaats bij wish. De bestelling bestond uit 3 artikelen waaronder een autoradio. De bestelling liep bij 3 verschillende verkopers. Nu heeft de radio de geest gegeven. Redelijker wijs zou je mogen denken dat er sprake is van een garatieterijm van 1 jaar. Ik heb me gemeld bij de helpdesk en werd in contact gebracht met de verkoper. Na veel communicatieverkeer met de verkoper en wish, was het resultaat 0,0. Wish beroeps zich op de omruiltermijn van 30 dagen, maar over garantie wordt geen woord gerept. Ik ben er helemaal klaar mee.

Je weet dat via WISH veelal items vanuit buiten de EU komen ? Die hebben niet zoveel met garanties zoals in NL, meestal tot aan de voordeur = grens :mrgreen:

WISH is prima voor goedkope items, net als Alie, gearbest, banggood maar voor autoradios zou ik niet kiezen om bij hun te kopen. Maat ieder zijn voorkeur.

Plaats reactie