Radar

toggle menu

SHOP & fly

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

SHOP & fly

door Thymblauwtje » 11 aug 2017 16:16

Ben telefonisch benaderd geweest ivm SHOP & FLY.

Een éénmalige betaling wordt gevraagd om te kunnen profiteren van een percentage op vakantie reizen.
Ook ristourne klantenkaart kreeg je erbij . Bij heel veel handelaars bruikbaar zo blijkt ...

Die dame ging me een mail bezorgen , 14 dagen had ik de tijd om JA of Neen hierop te antwoorden. Kostprijs dacht ik /+_ 75 Euro
Dit was op 7 augustus . Tot op heden geen mail ontvangen ! Is dit hun manier om klanten te werven door die mail op het laatse nippertje te zenden ??
En de mensen zo te strikken soms ??

Hun website kan ik ook nergens vinden .. die stuurt men ook door ...???

Heeft iemand hier ervaring mee aub ?

Dank ..

Thymblauwtje

RE: SHOP & fly

door aarie25 » 12 aug 2017 15:36

Heb jij jou rekening nummer gegeven?
Want het lijkt erop dat het jou geld gaat kosten omdat je niet binnen 14 dagen kunt opzeggen.
Mensen die bellen dat jij korting kunt krijgen tegen betaling, is altijd te mooi om waar te zijn.
Nooit mee in zee gaan, dit kost jou alleen maar geld en mogelijk zit je aan een abonnement vast.
aarie25

door kokka » 12 aug 2017 17:42

Ts zit helemaal nergens aan vast. Voor een abonnement op kortingen bij online winkelen is er een schriftelijkheidsvereiste.
kokka

door JohnTheBassist » 12 aug 2017 18:08

Thymblauwtje schreef:Ben telefonisch benaderd geweest ivm SHOP & FLY.

Een éénmalige betaling wordt gevraagd om te kunnen profiteren van een percentage op vakantie reizen.
Ook ristourne klantenkaart kreeg je erbij . Bij heel veel handelaars bruikbaar zo blijkt ...

Die dame ging me een mail bezorgen , 14 dagen had ik de tijd om JA of Neen hierop te antwoorden. Kostprijs dacht ik /+_ 75 Euro
Dit was op 7 augustus . Tot op heden geen mail ontvangen ! Is dit hun manier om klanten te werven door die mail op het laatse nippertje te zenden ??
En de mensen zo te strikken soms ??

Hun website kan ik ook nergens vinden .. die stuurt men ook door ...???

Heeft iemand hier ervaring mee aub ?

Dank ..

Geen ervaring mee. Wel veel over gelezen.

Ik kan het u nu al vertellen: u krijgt geen mail. En als straks die 14 dagen voorbij zijn kunt u er niet meer zo makkelijk onderuit. Ik zou toch proberen op te zeggen nu het nog kan, dus voor 21 augustus. En u in het vervolg niet meer met dit soort onzinkortingen inlaten. Betalen om korting te ontvangen? Kom op zeg! Maar hier geldt wel een schriftelijkheidsvereiste; met andere woorden, aan zo'n abonnement zit u in principe alleen vast als u ergens een handtekening voor gezet hebt. Telefonisch 'ja' zeggen geldt hier niet. Maar goed, daar zal Shop&Fly het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
JohnTheBassist

door Thymblauwtje » 12 aug 2017 23:39

Ik heb ook het gevoel dat er geen mail gaat komen .

De vraag is uiteraard , hoe geraak ik op hun website.. Lukt langs geen kanten.

Bedankt voor de info .
Thymblauwtje

door kweenie » 13 aug 2017 06:37

De bedenktijd begint niet te lopen bij het telefoontje, maar pas als ze je de papieren hebben gegeven waarmee je ook de mogelijkheid hebt om op te zeggen. Dus bellen en niets meer van je laten horen werkt niet.
kweenie

door Thymblauwtje » 15 aug 2017 17:26

Heb een mail van hun ontvangen .

Op www.shopenfly.online zou ik moeten inloggen met de door hun gegeven details. Ik heb dat uiteraard niet gedaan en hun gevraagd mijn account te deactiveren, eveneens een leesbevestiging gevraagd.

Nu maar hopen dat het in orde is.
Thymblauwtje

door Brahms » 15 aug 2017 17:53

Ik hang altijd METEEN op als zulk soort bedrijven mij bellen. Zo snel dat ik geen tijd heb om ook maar iets te zeggen.
Brahms

Sorteer op

Keer terug naar Diversen