LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenapparatuur van Candy

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Wil2605
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2017 18:37

Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door Wil2605 »

Keuken gekocht bij keuken concurent te Waalwijk en geplaatst op 21-8-2017.

Vaatwasser merk Candy deur gaat moeilijk open en begint te piepen en te kraaken.

Combi magentron/oven Candy bij gebruik springen steeds de stoppen eruit.

Service is gewoon slecht sturen je van de hoek naar het kastje en wanneer het opgelost gaat worden is onbekend wordt dus doodleuk vertelt

Keuken Concurent verwijst je steeds naar Candy wat in mij ogen niet voor de consument is maar voor hun zelf.

Zijn er nog lotgenoten die dit ook hebben .

Vraag kan ik hier juridisch iets aan gaan doen mij lijkt dat er een product op de markt gebracht wordt wat niet functioneert en ik met een keuken met div .gebreken.

Wil van den Hoek
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2017 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heel simpel, u moet de verkoper sommeren de problemen op te lossen. Dus blijven aankloppen bij de KeukenConcurrent

Wil2605
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2017 18:37

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door Wil2605 »

Beste dit ben ik ook aan doen bel elke dag en stuur ze een email maar ze verwijzen me steeds naar candy de fabriek

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door riddert »

Wil2605 schreef:Beste dit ben ik ook aan doen bel elke dag en stuur ze een email maar ze verwijzen me steeds naar candy de fabriek
Ik zou als ik u was de aanwijzing van de verkoper opvolgen. Lijkt me de kortste klap en de zaak zal het snelste opgelost worden. Immers heeft u tot nu toe weinig succes gehad bij de verkopers.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wil2605 schreef:Beste dit ben ik ook aan doen bel elke dag en stuur ze een email maar ze verwijzen me steeds naar candy de fabriek
Als u bij Candy niet verder komt heeft dit ook geen nut. De wetgeving is er helder in, u moet zich melden bij de verkoper. Risico nu is dat u op gaat draaien voor mogelijke kosten die u niet krijgt als de verkoper het regelt. U hebt namelijk wettelijke garantie bij de verkoper, niet bij een derde partij.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door thecure »

Maar waarom zo'n slecht Italiaans b merk gekozen?

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door riddert »

Wil2605 schreef:Beste dit ben ik ook aan doen bel elke dag en stuur ze een email maar ze verwijzen me steeds naar candy de fabriek
Ze verwijzen je vast niet naar de fabriek, maar goed.
Neem toch maar contact op met Candy, met de verkoper zult u niet verder komen.

http://www.candy.nl/nl_BE/technische-ondersteuning

In de link vindt u alle contactgegevens.

stofzuigertje

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Candy is een zeer bekend merk, ondanks relatief lage verkoop cijfers erg bekend in de werkplaats.
Ik spreek dan wel van meer dan 10 jaren terug en weigerde nog langer nieuwe te leveren.

Of ze nu beter zijn kan ik dus niet melden.
Maar als je een goedkoop merk laat monteren en niet bij deze een iets beter merk vraagt, dan krijg je dit soort problemen.
Als je weet welke merken uit dezelfde fabriek komen, kan het nog erg druk worden.

Vraag eens of de verkoper hier zelf wil reageren want geheel Nederland kan nu lezen dat je beter bij een ander kan kopen.
Of bieden ze na lezen dit topic hier dan aan voor een echt merk alles om te ruilen?

Stuur ze een E mail met link naar dit topic en dan kan hun bij positief antwoord meer opleveren dan dure reclame!

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door hänschen klein »

De Voorwaarden van de Keukenconcurrentent geven aan ... "dat zich aan de fabrikant dient te wenden" ....

CITAAT: Heeft u de indruk dat een product van KeukenConcurrent.nl na enige tijd problemen veroorzaakt? Is de garantietijd niet verstreken en gelden de garantiebepalingen nog? Neem eerst contact op met de producent. De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date-oplossingen voor kleine en grote problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vindt u doorgaans snel een oplossing.

https://www.keukenconcurrent.nl/faq/alg ... orwaarden/

Wil2605
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2017 18:37

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door Wil2605 »

Hebben me toegezegd dat ik in de winkel andere apartuur kan uitzoeken wat gelijk is aan het prijs niveau van candy ben benieuwd

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door hänschen klein »

NAVRAAG. Heeft de verkoper u dit toegezegd of Candy, nadat u contact met ze heeft gehad?
Onduidelijk is ook of u ook een ander merk kunt uitzoeken of wéér aan Candy-modellen vastzit.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door renewouters »

thecure schreef:Maar waarom zo'n slecht Italiaans b merk gekozen?
Tsja, je weet het antwoord waarschijnlijk ook wel. Mensen willen de goedkoopste spullen van de goedkoopste leveranciers (Keukenconcurrent in dit geval) maar verwachten wel premium service. Weliswaar moet de Keukenconcurrent dit oplossen als verkoper, ik snap hun eerste reactie ook wel. De marges zijn zo flinterdun dat ze alles proberen om de servicekosten te verlagen. Iedere klant die wel wordt geholpen door de fabrikant scheelt weer in de kosten.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Keukenapparatuur van Candy

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wil2605 schreef:Hebben me toegezegd dat ik in de winkel andere apartuur kan uitzoeken wat gelijk is aan het prijs niveau van candy ben benieuwd
betere spullen krijgen kon nog wel eens een uitdaging worden, gezien het lage prijsniveau.

Gesloten