Radar

toggle menu

C&A-pyjama verkeerd geleverd

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

C&A-pyjama verkeerd geleverd

door Mir Raad » 12 okt 2017 12:14

Ik bestelde bij c&a kleren voor mijn zoontjes van bijna 5 en 2 jaar oud, met een totaalbedrag van €50,53. Waaronder een duo(!!)-verpakking spiderman pyjama's voor €14,90, voor de oudste. Dat wil hij zo graag!
Vandaag bezorgd: 1 pyjama.
C&A gebeld: de pyjama moet geretourneerd, zodat aldaar in het magazijn beoordeeld kan worden of er inderdaad maar 1 in zit (???). Dan moet ik opnieuw de duo-verpakking spiderman-pyjama's online kopen. Dat kost me dan wel de verzendkosten, want ze bezorgen pas vanaf €19, nog iets gratis.
Op mijn argument dat het een ruiling betreft, wordt de (hun) procedure nogmaal uitgelegd. Op mijn argument dat dit hun fout is, wordt begrip getoond. Tevens krijg ik de optie de pyjama's (van €14,90) bij een c&a filiaal op te halen. Dan moet ik daarvoor dus in de auto naar de stad (20 minuten) en betaald parkeren, om alsnog het juiste artikel in handen te krijgen.
En het bijzondere is: op de site is nergens meer de duo-verpakking van deze pyjama terug te vinden... Alleen dezelfde pyjama enkel verpakt voor €14,90. En als toch de duo-vetpakking wil kunnen ze mij telefonisch wel het artikelnummer geven. Dus 2 spiderman-pyjama's voor €14,90.... die bestaan niet meer. Met terugwerkende kracht.
Ergo: voor superhelden moet je niet bij c&a zijn.
Laatst bijgewerkt door Radar op 12 okt 2017 13:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Mir Raad

RE: C&A-pyjama verkeerd geleverd

door NeoDutchio » 12 okt 2017 15:30

Er is schijnbaar dus online een fout gemaakt door een duopak aan te bieden die er niet is. Ze hebben de fout ontdekt en direct aangepast.
Enige duscussiepunt nu is of u had kunnen verwachten dat u 2 stuks zou kunnen krijgen voor de prijs van 1. Ik zou zeggen het is wel heel goedkoop, maar het zou kunnen. U kunt C&A dus aan de overeenkomst houden, zij moeten u 2 stuks leveren (of 1 stuks naleveren) zonder verzendskosten.
NeoDutchio

door alfatrion » 12 okt 2017 16:18

Mir Raad schreef:C&A gebeld: de pyjama moet geretourneerd, zodat aldaar in het magazijn beoordeeld kan worden of er inderdaad maar 1 in zit (???).

Dat zou ik niet doen, dan bent u straks die ene pyjama ook kwijt.

Mir Raad schreef:En het bijzondere is: op de site is nergens meer de duo-verpakking van deze pyjama terug te vinden... Alleen dezelfde pyjama enkel verpakt voor €14,90. En als toch de duo-vetpakking wil kunnen ze mij telefonisch wel het artikelnummer geven. Dus 2 spiderman-pyjama's voor €14,90.... die bestaan niet meer. Met terugwerkende kracht.

Bestaan de aanbieding niet meer of de pyjama's?
alfatrion

door Mir Raad » 12 okt 2017 16:20

De duo-verpakking niet
Mir Raad

door alfatrion » 12 okt 2017 17:47

Dan mag je verlangen dat ze nog zo'n pyjama opsturen. C&A heeft niet geleverd wat ze hadden belooft en moet dat aanvullen. Jij hoeft geen pyjama's terug te sturen.
alfatrion

door Mir Raad » 12 okt 2017 20:10

Dankjewel.
Mir Raad

door witte angora » 12 okt 2017 22:03

Mir Raad schreef:Ik bestelde bij c&a kleren voor mijn zoontjes van bijna 5 en 2 jaar oud, met een totaalbedrag van €50,53. Waaronder een duo(!!)-verpakking spiderman pyjama's voor €14,90, voor de oudste. Dat wil hij zo graag!
Als het goed is heb je een bevestiging van je bestelling en een factuur. Wat staat daar precies op? Dáár kun je ze aan houden namelijk. Dat is je bewijs.

Verder ben ik benieuwd wat er precies wordt bedoeld met duo-verpakking. Wordt er niet toevallig bedoeld 'tweedelig'?
witte angora

Sorteer op

Keer terug naar Garantie