Radar

toggle menu

Lebara-prepaid-tegoed plots weg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door campaan » 12 okt 2017 13:11

Zijn er meer slachtoffers van Lebara prepaid? Waar beltegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt "met zogenaamd(!!!) bewijs internetgebruik" . Waar automatisch na enkele dagen na activering van een nieuwe kaart door Lebara de voicemail erop wordt gezet, zonder dat je gebeld kan worden / je ziet niet wie er gebeld heeft en uit smsen niet lukt, dwz. pas na een boze mail aan haar. Spontaan je nummer een informatietoon gaat geven en je helemaal niet meer bereikbaar bent? De klant krijgt natuurlijk brutaal de schuld van de klanten"service".
Laatst bijgewerkt door Radar op 12 okt 2017 13:34, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

campaan
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 okt 2017 12:31

RE: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door NeoDutchio » 12 okt 2017 15:34

campaan schreef:Zijn er meer slachtoffers van Lebara prepaid? Waar beltegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt "met zogenaamd(!!!) bewijs internetgebruik" . Waar automatisch na enkele dagen na activering van een nieuwe kaart door Lebara de voicemail erop wordt gezet, zonder dat je gebeld kan worden / je ziet niet wie er gebeld heeft en uit smsen niet lukt, dwz. pas na een boze mail aan haar. Spontaan je nummer een informatietoon gaat geven en je helemaal niet meer bereikbaar bent? De klant krijgt natuurlijk brutaal de schuld van de klanten"service".


Uw prepaidtegoed verdwijnt dus. Heeft u al naar de instellingen gekeken van uw telefoon? Als deze apps gaat bijwerken en u heeft niet aangeklikt dat dit alleen mag bij wifi verbinding gaat dit dus van uw tegoed af. Er wordt natuurlijk niet zomaar iets afgeboekt.

Wat u bedoeld met een nieuwe kaart waar de voicemail opgezet wordt ontgaat mij. En het smsen lukt niet nadat u een boze mail aan een vrouw gestuurd hebt? En wat is een informatietoon? Het is een onsamenhangend relaas.
NeoDutchio
 
Berichten: 1705
Geregistreerd: 17 jan 2014 23:39

RE: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door mahadma » 12 okt 2017 16:09

Welke telefoon gebruikt U? En het internet bewust alleen op wifi ingesteld? Of niet?
mahadma
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 03 dec 2015 14:52

RE: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door stofzuigertje » 13 okt 2017 10:46

U moet de Voice mail zelf uitzetten, dan heb je geen kosten meer.
Ook mobiel internet staat automatisch aan en ik heb die ook uit gedaan.

Welke Lebara je hebt maakt niets uit, zelf Lebara One en daar alles gelijk juist ingesteld.
Zowel bij Lebara als een nieuw toestel altijd dit soort gebruikers controleren!
stofzuigertje
 
Berichten: 7853
Geregistreerd: 01 maart 2009 18:08

RE: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door SjaakFink » 13 okt 2017 18:28

Zelf heb ik ooit Lebara pre paid gebruikt, waarbij het tegoed bijna sneller verdween dan ik het aan kon vullen. Meermaken contact met de klantenservice leverde niets op en volgens de gegevens was mijn gebruik minimaal. De enige oplossing was voor mij om mijn verlies te nemen en naar YouFone over te stappen, die mij uiteindelijk veel minder kost, en zonder gezeur. Nadeel is misschien dat het een abonnement is, maar wel tegen lage kosten, en maandelijs aanpasbaar of opzegbaar.
SjaakFink
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 13 okt 2017 18:19

RE: Lebara-prepaid-tegoed plots weg

door Speedy123 » 16 okt 2017 04:55

Het enige advies dat ik kan geven, zeg het direct op en neem een abbonement of prepaid van een normale telefoonmaatschappij. De Lebara's, YouFone's, Simpel's etcetera van deze wereld leiden bijna altijd tot hoge kosten die veel hoger liggen dan wanneer u gewoon een abonnement of prepaid had afgenomen van een A merk maatschappij. De reden is ook vrij eenvoudig, ze hebben geen eigen netwerk maar kopen capaciteit in bij de A merk maatschappijen die wel een eigen netwerk hebben. Vervolgens reken ze vaak lagere tarieven dan de A merk maatschappij zelf rekent aan haar klanten.

Hoe kan dat dan? Ze hebben hogere kosten maar rekenen lagere tarieven en verdienen toch nog geld? Het zit hem in de kleine lettertjes, de bijzondere voorwaarden die niemand leest. En die zorgen ervoor dat je bundel in no-time leeg is. Of in het geval van een abonnement, dat je woekertarieven betaald zodra je over de afgesporken bundellimiet heen gaat. En dan blijkt achteraf vaak dat goedkoop ineens duurkoop is.
Speedy123
 
Berichten: 324
Geregistreerd: 21 dec 2014 04:07

Geef de vorige berichten weer
Sorteer op

Keer terug naar Telefonie