LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
Allen bedankt. Ik zal het aan mijn advocaat gaan voorleggen. En de weg naar de rechter gaan volgen.
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
Allemaal bedankt. Ik zal het aan mijn advocaat gaan voorleggen. Ik heb een contract met Keukenkampioen en niet met Keukenman. Mijn aanspreekpunt is altijd Keukenkampioen geweest.
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
In jouw verhaal zie ik veel parallellen met 'verzekeringen'-land.wmhar schreef:Ik zal het aan mijn advocaat gaan voorleggen.
Kijk tenminste eerst eens deze uitzending van Zembla; m.n. vanaf 18:45/33:33 over wat jij de 'deskundige' noemt.
Maar die op 21:20/33:33 wordt genoemd, als iemand, 'die komt kijken of die iets gebeurt, zodanig dat de verzekeraar niet hoeft te betalen'.
Laatst gewijzigd door chrisd1 op 04 jan 2018 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
Sorry, maar de verkoper geeft aan dat iets niet kan. Schrijft vervolgens "Opleg", wat absoluut anders klinkt dan verzonken, en levert wat is afgesproken. Dan is de uitspraak van de geschillencommissie toch logisch?IrmgardF. schreef:Volgens mij is de Geschillencie helemaal niet onpartijdig !
Bij mij is er niet naar mijn klacht gekeken maar alleen gekeken of er geleverd was wat op de bon stond. Na herstel van enkele klachten was dat wel zo.
Maar dat was mijn klacht helemaal niet!!!!
Mijn klacht was dat de voorlichting en absoluut fout was. Ik wilde een aanrechtblad wat op de spoelbak lag en je die spoelbak dus niet kon zien. Dat kon niet bij het blad wat ik uitgezocht had maar wel op het alternatief blad. "Opleg" schreef de verkoper. Dat klonk logies! Weet jij veel, als klant!!!
Opleg bleek achteraf iets anders te betekenen.
Nu zit ik met een spoelbak die op de aanrecht ligt. Afschuwelijk lelijk en vooral niet mijn keuze!!!
Maar wel veel goedkoper voor keukenkampioen !!!
Klagen bij keukenkampioen leverde alleen een onbeschofte behandeling op.
De geschillencie vond het wel meevallen!!! en keek alleen naar de bon en niet naar de klacht.
Klagen bij geschillen cie hielp niet: geen antwoord.
Ook de Klachten coördinator geschillencie liet mijn klacht onbeantwoord!!
Hoezo onpartijdig?
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
De Geschillencommissie is helaas niet onpartijdig!! Ze deed ooit een positieve uitspraak mbt mij versus Interpolis, waarna deze in beroep ging, en de uitspraak gelijk werd maar de waarde ineens naar 0 euro werd bijgesteld.
Ik ben geen slechte verliezer maar dan moet ik wel het argument begrijpen.
Gelijk naar de rechter gaan. Of inderdaad online be publiceren. Schandalig dat grote bedrijven steeds maar met boevengedrag weg kunnen komen. Interpolis, niet Glashelder en niet doen.
En die geschillencommissie vertrouw ik niet meer.
Ik ben geen slechte verliezer maar dan moet ik wel het argument begrijpen.
Gelijk naar de rechter gaan. Of inderdaad online be publiceren. Schandalig dat grote bedrijven steeds maar met boevengedrag weg kunnen komen. Interpolis, niet Glashelder en niet doen.
En die geschillencommissie vertrouw ik niet meer.
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
En soms levert een klusjesman van een uurtje meer op dan maandenlange rechtzaak (mijn moeder versus woningverkoopbedrijf ooit, ze won na 1,5 jaar en binnen 1 a 2 uurtjes klusjesman waren alle klachten verholpen). Dus: een rechter voelt goed, maar misschien practischer om al je vrienden te vertellen nooit meer daar te kopen ( zoals ik nu ook van jou leer ) en offerte te vragen bij een klusjesman.
Philips is ook zo'n bedrijf waar ik nooit meer koop. Omdat ze aantal jaar geen customer service hadden en wel dure niet-werkende producten verkochten. Screw them.
(Bv: harddisk recorder voor onder de tv, ze wisten vantevoren al dat dat apparaat crashte op moment dat je iets op dvd wilde branden. Dag afstudeerproject, dag films van overleden leraar. 2 jaar gevochten. Nu boycott ik ze en iedereen om mij heen. Het is goedkoper een tevreden klant te houden dan nieuwe klanten te werven...)
Philips is ook zo'n bedrijf waar ik nooit meer koop. Omdat ze aantal jaar geen customer service hadden en wel dure niet-werkende producten verkochten. Screw them.
(Bv: harddisk recorder voor onder de tv, ze wisten vantevoren al dat dat apparaat crashte op moment dat je iets op dvd wilde branden. Dag afstudeerproject, dag films van overleden leraar. 2 jaar gevochten. Nu boycott ik ze en iedereen om mij heen. Het is goedkoper een tevreden klant te houden dan nieuwe klanten te werven...)
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: Is geschillencommissie werkelijk onpartijdig?
Bekijk, na de reclame, eens deze uitzending van Zembla; hoe simpel kan iets zijn?Sandra Voorstenbosch schreef:De Geschillencommissie is helaas niet onpartijdig!! Ze deed ooit een positieve uitspraak mbt mij versus Interpolis, waarna deze in beroep ging, en de uitspraak gelijk werd maar de waarde ineens naar 0 euro werd bijgesteld.
Ik ben geen slechte verliezer maar dan moet ik wel het argument begrijpen.