Betaalverzoek in Marktplaats en serviceverlening
Geplaatst: 03 mar 2018 10:51
Op woensdag 28 februari en donderdag 1 maart heb ik Marktplaats omhulp gevraagd en middels contactformulier ingediend dat het indienen van betaalverzoeken ineens niet meer actief is op mijn account terwijl ik op 19 februari j.l. nog op deze wijze een betaling heb mogen ontvangen, Telefonisch is Marktplaats niet te bereiken en via de chatfunctie (lijkt wel met een robot gezien de rare conversatie en vragen die ik krijg terwijl ik meteen het probleem in mijn eerste bericht uitleg) wordt ik ook niet fatsoenlijk en adequaat te woord gestaan. Dan krijg ik eindelijk op zaterdagochtend een mailtje dat ik zelf maar contact op moet nemen met Online Betaalplatform omdat de betaalverzoeken via hen lopen.
Ik vind deze manier van Marktplaats; het terug over de muur naar hun klanten gooien met het antwoord dat de klant het zelf maar moet oplossen door contact met Online Platform op te nemen , verre van klantvriendelijk! Marktplaats is een samenwerking met Online Betaalplatform aangegaan en Marktplaats biedt deze dienst aan mij, als klant, in het kader van veilig handelen aan. Mijns inziens had Marktplaats mijn probleem/vraag ook kunnen doorzetten naar Online Betaalplatform en dit aan mij, de klant, als zodanig kunnen terugkoppelen. Ik heb inmiddels een ticket bij Online Betaalplatform aangemaakt daar ik ze nu ( inmiddels weekend) niet telefonisch kan bereiken. Gaan dus weer een paar dagen overheen voordat dit opgepakt en opgelost gaat worden. Ik hoop dat 'mijn koper' tegen de tijd dat Betaalverzoeken in mijn Marktplaatsaccount weer werkt en actief is, nog geïnteresseerd is en niet inmiddels afgehaakt is. Ik ben niet blij met de afhandeling en werkwijze van mijn probleem door Marktplaats en heb ook hierover een klacht middels contactformulier ingediend in de hoop dat Marktplaats dit als verbeterpunt in hun serviceverlening oppakken.
Ik meldt dit hier omdat er misschien wel meer mensen problemen hebben (gehad) met het ineens niet meer actief zijn van Betaalverzoeken indienen. Ik vindt deze werkwijze van Marktplaats echt niet kunnen.
Ik vind deze manier van Marktplaats; het terug over de muur naar hun klanten gooien met het antwoord dat de klant het zelf maar moet oplossen door contact met Online Platform op te nemen , verre van klantvriendelijk! Marktplaats is een samenwerking met Online Betaalplatform aangegaan en Marktplaats biedt deze dienst aan mij, als klant, in het kader van veilig handelen aan. Mijns inziens had Marktplaats mijn probleem/vraag ook kunnen doorzetten naar Online Betaalplatform en dit aan mij, de klant, als zodanig kunnen terugkoppelen. Ik heb inmiddels een ticket bij Online Betaalplatform aangemaakt daar ik ze nu ( inmiddels weekend) niet telefonisch kan bereiken. Gaan dus weer een paar dagen overheen voordat dit opgepakt en opgelost gaat worden. Ik hoop dat 'mijn koper' tegen de tijd dat Betaalverzoeken in mijn Marktplaatsaccount weer werkt en actief is, nog geïnteresseerd is en niet inmiddels afgehaakt is. Ik ben niet blij met de afhandeling en werkwijze van mijn probleem door Marktplaats en heb ook hierover een klacht middels contactformulier ingediend in de hoop dat Marktplaats dit als verbeterpunt in hun serviceverlening oppakken.
Ik meldt dit hier omdat er misschien wel meer mensen problemen hebben (gehad) met het ineens niet meer actief zijn van Betaalverzoeken indienen. Ik vindt deze werkwijze van Marktplaats echt niet kunnen.