Service en levering door EMMA matras

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.

Tevreden over EMMA matras

Ja
2
67%
Nee
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

RRR1976

Service en levering door EMMA matras

Ongelezen bericht door RRR1976 » 12 mar 2018 19:21

Ik ben benieuwd naar de ervaringen over de levering van matrassen en boxsprings door EMMA matras.
31 januari heb ik een boxspring en matras gekocht met als leveringsdatum maandag 12 maart.
Vandaag vrijgenomen om te wachten op mijn nieuwe bed. Maar helaas geen bed.

Na ettelijke malen bellen, wordt mij verteld dat EMMA geen garantie kan geven dat een bed op een specifieke datum wordt geleverd. Dit in verband met de levertijd.
Als ik aangeeft dit wel zo besproken te hebben en de leveringsdatum toegezegd heb gekregen. En dat mij anderhalve maand voorbereidingstijd ook voldoende lijkt om alles logistiek voor elkaar te krijgen. Wordt mij wederom verteld, dat dit niet kan, wat dat kan niet bij EMMA matras.

Op de vraag wat zij nog voor mij kunnen doen, ik heb mijn slaapkamer uitgeruimd en mijn bed en matras weggedaan (ook vanwege de ruimte) en een vrije dag opgenomen en nu dus nog weer een dag vrij moet nemen, krijg ik te horen dat ik € 50,- compensatie kan krijgen maar dat er verder niets gedaan kan worden.

Uiteindelijk mag ik, volgens EMMA matras heel blij zijn, dat het bed op woensdag geleverd wordt. Ik hoef dus maar 2 nachten op de grond te slapen.

Het ergste vind ik nog wel dat EMMA matras zich in het geheel niets aantrekt van mijn klacht, mij niet serieus neemt en ontkent dat dit kan gebeuren en dat zij in deze een fout gemaakt hebben. Dit blijkt heel uit hun antwoord en ook uit de belachelijke compensatie (waar ik absoluut niet mijn onkosten van kan betalen).

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Ben ik de enige met een negatieve ervaring?

Ik hoop trouwens dat het bed beter is dan de service.

NeoDutchio

Re: Service en levering door EMMA matras

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 13 mar 2018 15:22

Is er beloofd dat het bed op 12 maart zou komen, of in de week van 12 maart? U denkt dat er op voorhand een leverdatum gepland kan worden, maar dit kan pas als het bed gemaakt is. Er staan geen bedden op voorraad die gepakt worden en bezorgd worden, elk ned moet nog gemaakt/afgemonteerd worden.
Op uw overeenkomst staat wat er afgesproken is over de bezorging. Dat weet u dus ook waar de fout ligt.

MichielFRL

Ongelezen bericht door MichielFRL » 13 mar 2018 15:48

Hoelang duurt het voordat Emma wordt bezorgd?
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang dat duurt verschilt per betaalmethode.

Bron: https://www.emma-matras.nl/gratis-thuisbezorgd/

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 13 mar 2018 15:53

MichielFRL schreef:Hoelang duurt het voordat Emma wordt bezorgd?
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang dat duurt verschilt per betaalmethode.

Bron: https://www.emma-matras.nl/gratis-thuisbezorgd/
1 week levertijd.

Plaats reactie