Radar

toggle menu

Bamboekussen garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

Bamboekussen garantie

door cchm » 16 apr 2018 21:53

:| :| Ik kocht een Bamboe kussen op de Beverwijkse markt , die besteld worden bij "Bamboekussen.com, en ik maak copie van waar ik ook mijn klacht heb in gediend "Klachtindienen.nl : En daar staat nog een klacht van maart 2018 ook over dit zelfde probleem

ze hadden mij bij aankoop "Bamboe kussen, beloofd als ik er niet goed op kon liggen garantie zou krijgen na dat ik verteld had dat ik door lichamelijke klachten op geen 1 kussen goed lig.,maar ze zei me dat ik er wel mee terug kon komen . Als dan zo ver is en ik klop aan, mailen ze me dit, (leugens dus, was geen uitverkoop) hier komt hun laatste berichtje aan mij , ook de eerste :
===============================================================================
eerst mijn 5de mail zo ongeveer, er onder 1 antwoord

Beste Jaqueline van Laarhoven ,

Dit is niet helemaal juist, die gene die mij verkocht wist bij mijn aankoop ook alle gegevens, en was geen uitverkoop, ik kreeg alleen klein beetje korting dat het tasje ,gescheurd was, en de verkoopster zei mij ook dat ik toch als ik door mijn klachten er niet op kan liggen , ik wel garantie zou krijgen .

Dus dit hele verhaal klopt niet ,onderstreep het om duidelijker te maken, misschien is er toch niet met de juiste verkoopster nu contact gemaakt en anders ,word hier verhaal duidelijk nu heel anders gemaakt.

Maar als er dus niets aan gedaan word, geen vergoeding, heb al op gezocht contact voor Radar en nog een andere klachten website om daar te melden, waar trouwens al net zo"n melding , ongeveer over het Bamboe kussen en niet kloppende dingen

Dus ik zie nu nog steeds naar een oplossing anders ga ik de andere acties ondernemen < Radar en klachten website, waar Bamboe kussen al in voor komt

Vr gr Tineke

Re: Herinnering , en niet bereikbaar, zoals beloofd,
TW Supply Group <twtelecom@hotmail.nl>
Vandaag, 16:57
U
Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de betreffende retailer. n.o. 203

Resultaat van het telefonisch contact:

Retailer is niet bereid om tegemoet te komen in de wens van de klant, i.v.m. het feit dat het product op een uitverkooplocatie is aangeschaft tegen een gereduceerde prijs.
Een fysieke retour zal de retailer niet accepteren. Evenmin een retourzending.

Daar wij een retailer niet kunnen verplichten een retourmogelijkheid aan te bieden, of telefonisch contact op te nemen, en niet op het moment van aankoop aanwezig waren, kunnen wij helaas niks meer in deze kwestie betekenen.

Het spijt ons zeer dat dit waarschijnlijk niet een wenselijk antwoord voor u zal zijn.

Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen grußen,

Jaqueline van Laarhoven
TW Supply Group

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dat na al heel veel gebeld, altijd op 1 keer na, de voice mail, en na mijn laatste mail na eerder stuk of 5, me eerste antwoord vandaag, daar voor weer eerst op de website wilde kijken, stond er in eens dit :
bamboe.com
"May be available
En het kussen werk niet , en er op liggen, hard en blijft niet in model zo
Bamboe.com levert ze wel aan verkoopsters , die ze door verkopen ,in mijn geval Beverwijk markthallen ze verteleden, kregen dit jaar al melding k

MIjn wens is dus toch mijn geld terug, zo als ze me wel paar keer bevestigde bij aan koop, maar je hebt garantie...... :|

cchm

RE: Bamboekussen garantie

door NeoDutchio » 16 apr 2018 23:17

Op de Beverwijkse markt heb je garantie tot je afgerekend hebt. Zoals u hebt kunnen lezen zijn er al meer topics over geopend. En allemaal met hetzelfde verhaal: je vertrouwd een verkoper op zijn blauwe ogen en test zelf niets uit. Een kussen is een persoonlijke keuze. Je kan dus niet zeggen dan iemand geen last heeft bij een bepaalde kussen.
Helaas voor u hebt u een overeenkomst met een handelaar op de markt. Dus niet met een fabrikant. Daar kunt u dus niet aankloppen.
NeoDutchio

RE: Bamboekussen garantie

door cchm » 17 apr 2018 10:35

Hallo , dank voor bericht, maar wil ook geen aanspraak op de fabrikant, maar kreeg de folder mee als optie voor de garantie van de website Bamboe.com
Maar zou terug kunnen gaan naar de kraam waar zei stond , maar woon beetje ver weg, dus Bamboe.com weet wie daar staan, ze kopen bij hun in
en die beloofde uit te zoeken
cchm

Sorteer op

Keer terug naar Garantie