LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket met DJI drone verdwenen bij UPS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Buckromee18
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2018 14:41

Pakket met DJI drone verdwenen bij UPS

Ongelezen bericht door Buckromee18 »

Mijn zoontje heeft met dji barendrecht mail contact gehad en een code gekregen om zijn drone ter reparatie op te sturen.Dit hebben we gedaan bij ups met track en trace code. De drone is niet verder dan ups tilburg gekomen kunnen we zien.Hier contact mee op genomen ze zouden een onderzoek starten.Het pakket is 21-03-2018 verstuurt met ups. 23-03-2018 bij ups tilburg aangekomen en verdwenen na 20 x bellen onderzoek gestard op 19-04-2018. Nog een aantal keren gebeld en vandaag 15-05-2018 te horen gekregen dat onderzoek is gestopt en dat we bij dji barendrecht maar het geld moeten zien te krijgen. Is dit normaal het gaat om een drone van 480.00 euro helemaal zelf gespaard en nu zomaar weg. Bij DJI barendrecht krijg ik geen contact. Hopelijk kunnen jullie ons helpen wat nu te doen.



E van Gellecom
PS we hebben de berichten van ups nog

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Pakket met DJI drone verdwenen bij UPS

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Het lijkt erop dat het pakket bij UPS in Tilburg is verdwenen. Waarom zij u doorsturen naar DJI Drone voor een vergoeding begrijp ik niet. Ik neem uit uw bericht niet waar of u het product dan al niet verzekerd heeft verzonden? Maar uit uw bericht lijkt het erop dat u bij UPS moet zijn. Ik verwacht dat dit niet makkelijk gaat worden, aangezien Postorderbedrijven vaak erg moeilijk doe om vergoedingen, laat staan dat ze vaak een * prijs per kg vergoeden wanneer het pakket onverzekerd is verzonden.

Waarom kunt u trouwens geen contact krijgen met DJI Drone? Denkt u wellicht dat het pakket toch aangekomen zou kunnen zijn daar?

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Pakket met DJI drone verdwenen bij UPS

Ongelezen bericht door Cro »

Mark1992 schreef:Het lijkt erop dat het pakket bij UPS in Tilburg is verdwenen. Waarom zij u doorsturen naar DJI Drone voor een vergoeding begrijp ik niet. Ik neem uit uw bericht niet waar of u het product dan al niet verzekerd heeft verzonden? Maar uit uw bericht lijkt het erop dat u bij UPS moet zijn. Ik verwacht dat dit niet makkelijk gaat worden, aangezien Postorderbedrijven vaak erg moeilijk doe om vergoedingen, laat staan dat ze vaak een * prijs per kg vergoeden wanneer het pakket onverzekerd is verzonden.

Waarom kunt u trouwens geen contact krijgen met DJI Drone? Denkt u wellicht dat het pakket toch aangekomen zou kunnen zijn daar?
Het kan natuurlijk goed zijn dat DJI opdrachtgever is voor het transport. Bij RMA's is het vrij gebruikelijk dat de leverancier een retourlabel aanlevert waarna DHL of een andere vervoerder het op komt halen. Is dat geval is het volledig logisch dat DHL doorverwijst naar DJI. Daar TS aangeeft "mijn zoontje heeft met DJI barendrecht mail contact gehad en een code gekregen om zijn drone ter reparatie op te sturen" acht ik dit niet onmogelijk.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Pakket met DJI drone verdwenen bij UPS

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

ja denk ik ook, feitelijk bent u dan ook geen partij voor de vervoerder maar is de opdrachtgever dit, deze is ook verantwoordelijk of hij het pakket al dan niet verzekerd tegen diefstal dan wel transsportschade!!!

hier word veelal aan voorbijgegaan...

Gesloten