Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

gosewijn schreef:
17 sep 2022 17:30
Je zit dag en nacht achter de pc , dus kun je best werken .dus aan je handen markeer je niets .
Dat is een afname van jou, gebaseerd op, geen idee wat.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dacht dat je wel slimmer was omdat zelf te zien . Alles wat je hier plaatst staat datum en tijd achter .

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan zal het op de laptop in uw bed zijn. Wat dan nog, daar ging het helemaal niet over.

Ja, er zijn regels voor het verkrijgen van bijstand, ja dat zijn er veel en soms vervelende.

Maar zomaar gratis geld uitdelen op iemands blauwe, groene of bruine ogen, gaat het niet worden, want waarom zou iemand met een laag betaald baantje dan nog een poot uitsteken? Die loopt misschien ook liever in het park of ligt nog een paar uurtjes in zijn kooi.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

gosewijn schreef:
17 sep 2022 17:38
Dacht dat je wel slimmer was omdat zelf te zien . Alles wat je hier plaatst staat datum en tijd achter .
En dan ga je weer vanuit dat ik achter een pc zit? Aanname dus. En als je achter een pc kan zitten kan je ook werken, ook aan aanname gebaseerd op niks.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ook als je de hele dag op je tablet zit te tikken, kan je werken.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
17 sep 2022 17:54
Maar ook als je de hele dag op je tablet zit te tikken, kan je werken.
Onderbouw dat eens wetenschappelijk, met feiten, aangezien je weet wat ik bijvoorbeeld mankeer, want dan ben ik best benieuwd.

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Volgens mij zijn uw ziektes en kwalen hier al uit den treure behandeld.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hoef dat niet wetenschappelijk te onderbouwen. De “vruchten” van uw arbeid zijn hier voor iedereen te lezen.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Geen idee ,vertel eens wat je mankeert . Medelijden met je zelf is geen enge ziekte ,toch.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
17 sep 2022 18:07
Ik hoef dat niet wetenschappelijk te onderbouwen. De “vruchten” van uw arbeid zijn hier voor iedereen te lezen.
Nee hoor.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien zit u nog wel op meer fora. Prima.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid71 schreef:
17 sep 2022 17:23
kuklos schreef:
17 sep 2022 17:11
Onkruid71 schreef:
17 sep 2022 17:05
Als je gewoon gelezen had, ging het over te veel regeltjes, ..........
Maar jouw reacties gaan elke keer over de uitzonderingen, dingen lezen die er niet staan, alles op een hoop gooien en het zover oprekken dat de gehele discussie over te veel regeltjes verdwenen is.
Zijn er niet te veel regeltjes in de bijstand dan? Ook al zijn het uitzonderingen, ze zijn er wel.
Nee, mogen er wat mij betreft wel meer worden. Het moet goed afschrikken zodat mensen die gewoon kunnen werken maar lui zijn er gewoon niet in willen.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid71 schreef:
17 sep 2022 17:51
gosewijn schreef:
17 sep 2022 17:38
Dacht dat je wel slimmer was omdat zelf te zien . Alles wat je hier plaatst staat datum en tijd achter .
En dan ga je weer vanuit dat ik achter een pc zit? Aanname dus. En als je achter een pc kan zitten kan je ook werken, ook aan aanname gebaseerd op niks.
Schrijf een boek op die tablet van je.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Een boek over regeltjes in de bijstand? Zal ongetwijfeld een bestseller worden. Ben je in één keer binnen.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
17 sep 2022 18:13
Lady1234 schreef:
17 sep 2022 18:07
Ik hoef dat niet wetenschappelijk te onderbouwen. De “vruchten” van uw arbeid zijn hier voor iedereen te lezen.
Nee hoor.
Hoezo nee? Kan niet iedereen het lezen? Of ben jij niet diegene die jouw posts geschreven heeft?

scharrelschipper
Berichten: 1807
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Gezellig weer!
Wat anders;las ergens dat de prijzen van kunstmest verdrievoudigd zouden zijn,iemand hier die kunstmest gebruikt?
Wij vervoeren dat en gaan volgende week weer een vrachtje ophalen in ons aller hoofdstad Mokum om dat in Frankrijk af te leveren.
Als die prijsstijging klopt is het moeilijk te verklaren dat wij stevig moeten onderhandelen om onze vrachtprijs wat op te krikken,wat gezien de hoge brandstof prijs wel nodig is.
We zijn dat wel gewend want de vervoerskosten zijn altijd de laatste kosten in het kosten plaatje van het totale productie proces.
Maar toch..
Graag commentaar.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

@scharrelschipper, wat wil je horen? Dat sommige producten wel heel veel duurder worden en andere niet; en dat je moeite moet doen om je kosten door te berekenen; beide zijn nou niet echt iets waar ik van opkijk of het snap of mee eens ben.

Erthanax
Berichten: 9612
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Onkruid71, u kunt hier berichten plaatsen, u kunt informatie over uw aandoening en over long covid opzoeken en hier plaatsen en, soms, kort bespreken, u bent ook op andere forums actief, zo meen ik van u begrepen te hebben. Als u dat allemaal kunt, zou ik verwachten dat u bv ook voor een klantenservice berichten kunt beantwoorden; niet heel urgente misschien en zeker niet de hele dag, maar niet-dringende berichten op de momenten dat u daartoe in staat bent. Dan krijgt u vermoedelijk ook nog eens positievere reacties (“Dankjewel voor je reactie, het probleem is opgelost.”) dan u hier doorgaans krijgt. Dat lijkt me voor u een stuk aangenamer dan de veelal vruchteloze discussies die u hier moet voeren.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

scharrelschipper schreef:
17 sep 2022 19:06
Gezellig weer!
Als die prijsstijging klopt is het moeilijk te verklaren dat wij stevig moeten onderhandelen om onze vrachtprijs wat op te krikken,wat gezien de hoge brandstof prijs wel nodig is.
We zijn dat wel gewend want de vervoerskosten zijn altijd de laatste kosten in het kosten plaatje van het totale productie proces.
Maar toch..
Graag commentaar.
Vervoerskosten zijn flink te beperken door de herinvoering van de met mankracht voortbewogen trekschuit, maar ik ben geen vrijwilliger voor dit klusje. :wink:

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Erthanax schreef:
17 sep 2022 19:20
Onkruid71, u kunt hier berichten plaatsen, u kunt informatie over uw aandoening en over long covid opzoeken en hier plaatsen en, soms, kort bespreken, u bent ook op andere forums actief, zo meen ik van u begrepen te hebben. Als u dat allemaal kunt, zou ik verwachten dat u bv ook voor een klantenservice berichten kunt beantwoorden; niet heel urgente misschien en zeker niet de hele dag, maar niet-dringende berichten op de momenten dat u daartoe in staat bent. Dan krijgt u vermoedelijk ook nog eens positievere reacties (“Dankjewel voor je reactie, het probleem is opgelost.”) dan u hier doorgaans krijgt. Dat lijkt me voor u een stuk aangenamer dan de veelal vruchteloze discussies die u hier moet voeren.
Ik denk het niet, nee bepaal ik wanneer ik iets doe, wanneer ik voor een baas werk, dan bepaalt hij het, terwijl ik het beste kan beoordelen wanneer ik iets niet of wel kan. Vergeet niet dat ik ook PEM heb.

Plaats reactie