Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Een term als 'testosteronbom' helpt om er geen racistische draai aan te geven, ML.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja ML, de katholieke moslims, die zijn pas erg.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Vlak de sektarische protestantse kerken niet uit ^^

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De Pastafari zijn daarentegen helemaal top. Dat vergiet op hun hoofd gebruiken ze nooit om te slaan.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
07 jan 2023 20:25
De Pastafari zijn daarentegen helemaal top. Dat vergiet op hun hoofd gebruiken ze nooit om te slaan.
Klopt, maar ze hebben wel heel wat gaatjes op hun hoofd. :mrgreen:

rwolters
Berichten: 1478
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

moederslink schreef:
06 jan 2023 19:48
Lady1234 schreef:
06 jan 2023 15:56
Ik ken overigens verscheidene compleet “westerse” mannen die ook hun handen niet thuis kunnen houden en vinden dat zij het voor het zeggen hebben.
100% waar!! Echter dat wordt ook gewoon benoemd maar, zodra het over radicale moslims gaat en hun wandaden, schieten velen in een kramp of het wordt niet hardop benoemd en word je al vrij snel als racist weggezet .
Andersom ook natuurlijk: zodra er maar iets gedaan wordt door een moslim zijn er lieden die direct alle moslims het land uit willen. Maar goed, die mensen hebben een neo-fascistische agenda en dan maakt het helemaal niet uit wie er schuldig is of niet, als je maar een duidelijke groep kunt veroordelen. Dat het problemen niet oplost boeit dat soort "leiders" niet. Het gaat hun alleen maar om macht. Hopelijk trappen we er in maart niet weer in.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat jij nu doet is precies hetgeen wat moederslink in haar reactie beschrijft. Zeg niets over de islam want anders ben je een nazi. En dat is de wekelijke reden dat er ook nog niets eens aan het begin van de oplossing van het probleem gewerkt kan worden. Hopelijk trappen we in maart niet weer in hen die altijd maar de kop in het zand steken.

rwolters
Berichten: 1478
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
09 jan 2023 09:01
Wat jij nu doet is precies hetgeen wat moederslink in haar reactie beschrijft. Zeg niets over de islam want anders ben je een nazi. En dat is de wekelijke reden dat er ook nog niets eens aan het begin van de oplossing van het probleem gewerkt kan worden. Hopelijk trappen we in maart niet weer in hen die altijd maar de kop in het zand steken.
Je bedoelt dat we in maart wakker moeten worden en niet weer FvD de grootste winnaar moeten maken zoals 4 jaar geleden. Nu kan niemand meer zeggen dat ze niet wisten wat voor partij het is.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat een apart verhaal in de nieuwsbrief. 70.000 kinderen met astma symptomen verleden jaar door het koken op gas.

En al die eerdere jaren dan, en de volwassenen?

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

rwolters schreef:
09 jan 2023 22:38
J. Deltoer schreef:
09 jan 2023 09:01
Wat jij nu doet is precies hetgeen wat moederslink in haar reactie beschrijft. Zeg niets over de islam want anders ben je een nazi. En dat is de wekelijke reden dat er ook nog niets eens aan het begin van de oplossing van het probleem gewerkt kan worden. Hopelijk trappen we in maart niet weer in hen die altijd maar de kop in het zand steken.
Je bedoelt dat we in maart wakker moeten worden en niet weer FvD de grootste winnaar moeten maken zoals 4 jaar geleden. Nu kan niemand meer zeggen dat ze niet wisten wat voor partij het is.
Rare conclusie. Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo....

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik krijg de indruk dat het gaat om berekeningen over het binnenklimaat (fijnstof, CO, enz.), de bijdrage daaraan van koken op gas, en (het gebrek aan) ventilatie. Het vertonen van astmasymtomen is niet hetzelfde als het hebben van astma. Bovendien speelt erfelijke aanleg ook een rol bij astma.

Ik vermoed dat er na zorgvuldige bestudering van het onderzoek en de conclusies nog wel wat kanttekeningen te maken zijn. Vergeet daarbij niet dat persberichten vaak een veel hardere boodschap hebben dan het onderzoek zelf. Mogelijk, vermoedelijk, (niet on)waarschijnlijk, meer onderzoek... daarmee krijgt je persbericht niet veel aandacht in de media en dát is waar het om gaat bij zo'n persbericht; meer aandacht ("agenderen") betekent meer opdrachten of meer geld voor onderzoek.

scharrelschipper
Berichten: 1809
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
09 jan 2023 23:05
Wat een apart verhaal in de nieuwsbrief. 70.000 kinderen met astma symptomen verleden jaar door het koken op gas.

En al die eerdere jaren dan, en de volwassenen?
We moeten van het gas af.
Duidelijk toch?

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan moet ik toch weer even aan mijn waxinelichtjes denken.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

In Nederland moeten we van het gas af en in Duitsland sluiten we alles op aardgas aan want daar moeten we van de olie af.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

We moeten overal van af. Alles, maar dan ook alles is gevaarlijk. Wist je dat suiker ook gevaarlijk is? Dat zei mijn diëtiste. Die ik dus meteen voor het laatst gezien heb trouwens.

Wist je dat je bed de gevaarlijkste plaats is om te verblijven? De meeste mensen overlijden namelijk in bed. Toen ik daar achter kwam heb ik mijn bed direct bij het grof vuil gezet. Was ook een gevaarlijke actie trouwens, waarom weet ik eigenlijk niet meer.

Eres
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Eres »

W Angora misschien wordt in bed ook wel het meeste nieuwe leven geproduceerd.
Dat wordt het bed weer terughalen. :-)

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zelfs het produceren van nieuw leven is gevaarlijk. Nee, mijn bed blijft maar waar het was.

scharrelschipper
Berichten: 1809
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

juliomariner schreef:
10 jan 2023 10:53
In Nederland moeten we van het gas af en in Duitsland sluiten we alles op aardgas aan want daar moeten we van de olie af.
En half Frankrijk stookt hout,bij ons geeft dat fijn stof en stank enzo.
Hier niet,hier ruikt het lekker en het is veelal ook nog gratis.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Eres schreef:
10 jan 2023 11:14
W Angora misschien wordt in bed ook wel het meeste nieuwe leven geproduceerd.
Dat wordt het bed weer terughalen. :-)
Maar dat kan prima op andere plaatsen, zoals in het bos, het veld of achter de kerk. Overigens binnen ook.

Doodgaan in bed kan helaas nergens anders. Ook als je het bed verplaatst.

rwolters
Berichten: 1478
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

scharrelschipper schreef:
10 jan 2023 18:22
juliomariner schreef:
10 jan 2023 10:53
In Nederland moeten we van het gas af en in Duitsland sluiten we alles op aardgas aan want daar moeten we van de olie af.
En half Frankrijk stookt hout,bij ons geeft dat fijn stof en stank enzo.
Hier niet,hier ruikt het lekker en het is veelal ook nog gratis.
Frankrijk is dan ook een stuk minder dicht bevolkt dan Nederland. De hoeveelheid fijnstof per km2 is dan per definitie een stuk lager. Dat schijnen veel mensen nog steeds niet te snappen.

Plaats reactie