Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Iemand hier trouwens aan het volgen hoe het gaat met LK-99? Als dit echt een op kamertemperatuur werkende supergeleider is, dan gaat de hele wereld veranderen.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Nijogeth schreef:
05 aug 2023 16:14
Iemand hier trouwens aan het volgen hoe het gaat met LK-99? Als dit echt een op kamertemperatuur werkende supergeleider is, dan gaat de hele wereld veranderen.
Als het echt de wereld gaat veranderen, zou je verwachten dat het vanavond in het nieuws of iets dergelijks zou zijn. Maar ik ben er bang voor, dat dat niet gebeurt. Zware energie lobby.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
05 aug 2023 16:18
Nijogeth schreef:
05 aug 2023 16:14
Iemand hier trouwens aan het volgen hoe het gaat met LK-99? Als dit echt een op kamertemperatuur werkende supergeleider is, dan gaat de hele wereld veranderen.
Als het echt de wereld gaat veranderen, zou je verwachten dat het vanavond in het nieuws of iets dergelijks zou zijn. Maar ik ben er bang voor, dat dat niet gebeurt. Zware energie lobby.
https://www.geenstijl.nl/5171890/zo-dan/

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

kuklos schreef:
05 aug 2023 16:48
Onkruid71 schreef:
05 aug 2023 16:18
Nijogeth schreef:
05 aug 2023 16:14
Iemand hier trouwens aan het volgen hoe het gaat met LK-99? Als dit echt een op kamertemperatuur werkende supergeleider is, dan gaat de hele wereld veranderen.
Als het echt de wereld gaat veranderen, zou je verwachten dat het vanavond in het nieuws of iets dergelijks zou zijn. Maar ik ben er bang voor, dat dat niet gebeurt. Zware energie lobby.
https://www.geenstijl.nl/5171890/zo-dan/
Ik geloof het wel, er zijn meer van dat soort dingen geweest, waardoor de energie markt minder geld verdiende.
En dan op de en of andere manier komt het er weer niet.
Ik hoop echt dat er meer innovaties komen die alles weer betaalbaarder maken.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik geloof er niks van dat de energiebedrijven "tegenhouden dat". Of de autobedrijven. Of big farma. Als er een nieuw idee is is er meestal iemand die er het eerste mee komt, maar deze persoon is zelden de enige. Extreme uitzonderingen als Newton daar gelaten.

En zeker in het huidige tijdperk waar internet de mogelijkheid biedt om heel snel heel mensen op heel veel plekken te bereiken en er tegen zeer lage kosten zelfpublicatie mogelijk is. Stel je hebt een motor ontwikkeld die op water rijdt. Rij een tijd met dat ding, documenteer alles, laat je vrienden en kennissen er ook in rijden en dat documenteren. Zet de specificaties op internet, bereik zoveel mogelijk mensen en het is echt niet meer tegen te houden.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Best wel een grappige sport nu am het kijken,
American Cornhole League, is weer eens iets anders.

rwolters
Berichten: 1478
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

kuklos schreef:
05 aug 2023 18:01
Ik geloof er niks van dat de energiebedrijven "tegenhouden dat". Of de autobedrijven. Of big farma. Als er een nieuw idee is is er meestal iemand die er het eerste mee komt, maar deze persoon is zelden de enige. Extreme uitzonderingen als Newton daar gelaten.

En zeker in het huidige tijdperk waar internet de mogelijkheid biedt om heel snel heel mensen op heel veel plekken te bereiken en er tegen zeer lage kosten zelfpublicatie mogelijk is. Stel je hebt een motor ontwikkeld die op water rijdt. Rij een tijd met dat ding, documenteer alles, laat je vrienden en kennissen er ook in rijden en dat documenteren. Zet de specificaties op internet, bereik zoveel mogelijk mensen en het is echt niet meer tegen te houden.
Meestal, of eigenlijk altijd, stoppen die dingen omdat het toch niet zo geweldig is als eerst werd gedacht of geschreven. Jaren geleden was er iemand die claimde dat hij iets had uitgevonden waardoor je een hele speelfilm in een paar kiloByte kon opslaan. Maar de grote elektronica bedrijven gingen hem dwarsbomen. Maar je hoeft helemaal niet zo technisch te zijn om te kunnen bedenken dat het domweg niet mogelijk is om zoveel informatie op zo'n kleine footprint op te slaan.

Dagkoers
Berichten: 541
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Iedereen voetbal gekeken?
Ik ga lekker slapen!

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Welterusten dan maar, ik kom er net uit.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Oh ik zit nog jake paul vs Nate Diaz te kijken. Was om 2 uur al weer klaar wakker.

ZeerPrivé
Berichten: 5318
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »


witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij kijkt wel erg beteuterd... 😂

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Veel nieuwe onderwerpen en bijna elke keer een onduidelijk verhaal.

Schijnbaar is het erg moeilijk een verhaal zodanig duidelijk neer te zetten dat het direct te snappen is en ook logisch in elkaar zit.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Soms denk ik dat mensen in de emotie-modus zitten. Aan de andere kant, als ik zie hoe er in sommige facebookgroepen gereageerd wordt, dan denk ik dat er een grote groep mensen is die eigenlijk geen podium zouden moeten hebben. Idd, daar is het nog warriger dan warrig.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik zie, althans dat is wat ik ervaar, weinig verschil tussen facebook groepen en een forum.
Misschien ligt het er aan in welke groepen je zit. Ik wordt ook altijd goed geholpen als ik vragen stel.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Morgen....8 augustus ... internationale kattendag ! :D
Verwen je poezenbeesten maar eens goed! 🐈🐈‍⬛🐱🍀

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

moederslink schreef:
07 aug 2023 11:43
Morgen....8 augustus ... internationale kattendag ! :D
Verwen je poezenbeesten maar eens goed! 🐈🐈‍⬛🐱🍀
Ik heb net een kat gehaald. Dus gelijk morgen feest voor hem. Mooi.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik hoop dat ze thuis goed verwend worden en daar dan ook hun behoefte doen, in plaats van in mijn tuin 😏

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

En dat ze goed te vreten krijgen. Katten vermoorden nog meer vogeltjes dan die moderne windmolens

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
07 aug 2023 11:55
Ik hoop dat ze thuis goed verwend worden en daar dan ook hun behoefte doen, in plaats van in mijn tuin 😏
O, maar die van mij komen echt bij jou in de tuin hun behoefte niet doen. Veel te ver weg voor die schijtlijsters.

Plaats reactie