Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 16:43
Ik heb gister al gemeld dat de correcte naam Koninklijke postnl b.v. is,door mij afgekort tot kpn voor het gemak.
Tsja, daarmee creëer je zelf uiteraard bewust verwarring. Door niet te reageren op de vragen over "KPN", sterker nog, door dat zelfs in je laatste post nog te blijven herhalen, vráág je natuurlijk om discussie. KPN heeft immers niets te maken met Koninklijke PostNL, terwijl ook niemand ooit "KPN" als afkorting voor PostNL gebruikt. Geef dan gewoon toe dat je een verkeerde weergave gaf.
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 16:43
Verder wil ik nogmaals benadrukken dat je juridisch advies bijzonder gewaardeerd wordt.
Mooi zo. Want ondanks alles wat jij er door je eigen aannames, perceptie en invullingen van maakt, was mijn intentie simpelweg om je verder te helpen. Kijk eens verder dan je perceptie, scheelt een hoop vervelende en persoonlijke reacties.

scharrelschipper
Berichten: 1809
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
10 nov 2022 16:49
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 16:43
Ik heb gister al gemeld dat de correcte naam Koninklijke postnl b.v. is,door mij afgekort tot kpn voor het gemak.
Tsja, daarmee creëer je zelf uiteraard bewust verwarring. Door niet te reageren op de vragen over "KPN", sterker nog, door dat zelfs in je laatste post nog te blijven herhalen, vráág je natuurlijk om discussie. KPN heeft immers niets te maken met Koninklijke PostNL, terwijl ook niemand ooit "KPN" als afkorting voor PostNL gebruikt. Geef dan gewoon toe dat je een verkeerde weergave gaf.
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 16:43
Verder wil ik nogmaals benadrukken dat je juridisch advies bijzonder gewaardeerd wordt.
Mooi zo. Want ondanks alles wat jij er door je eigen aannames, perceptie en invullingen van maakt, was mijn intentie simpelweg om je verder te helpen. Kijk eens verder dan je perceptie, scheelt een hoop vervelende en persoonlijke reacties.
Vooral die laatste zin,daar heb ik echt wat aan :D
Maar alle gekheid op een stokje,het kan inderdaad wel eens een dag duren voor ik ergens op reageer;komt door het werk.

scharrelschipper
Berichten: 1809
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Maar oke MM ironie of zelfs sarcasme is aan jou niet besteed,dat is duidelijk.
laten we de discussie stoppen.
Ik ben nog telefonisch in contact met "tante pos"(mag ik vast ook niet zeggen) en zo gauw ik er wat meer over weet zal ik dat hier melden.
Een prettige avond nog voor alle lezers.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 17:09
Moneyman schreef:
10 nov 2022 16:49
Mooi zo. Want ondanks alles wat jij er door je eigen aannames, perceptie en invullingen van maakt, was mijn intentie simpelweg om je verder te helpen. Kijk eens verder dan je perceptie, scheelt een hoop vervelende en persoonlijke reacties.
Vooral die laatste zin,daar heb ik echt wat aan :D
Gelukkig. Dat was ook de belangrijkste.
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 17:09
Maar alle gekheid op een stokje,het kan inderdaad wel eens een dag duren voor ik ergens op reageer;komt door het werk.
Huh? Niemand verwijt je dat.

scharrelschipper
Berichten: 1809
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
10 nov 2022 21:08
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 17:09
Moneyman schreef:
10 nov 2022 16:49
Mooi zo. Want ondanks alles wat jij er door je eigen aannames, perceptie en invullingen van maakt, was mijn intentie simpelweg om je verder te helpen. Kijk eens verder dan je perceptie, scheelt een hoop vervelende en persoonlijke reacties.
Vooral die laatste zin,daar heb ik echt wat aan :D
Gelukkig. Dat was ook de belangrijkste.
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 17:09
Maar alle gekheid op een stokje,het kan inderdaad wel eens een dag duren voor ik ergens op reageer;komt door het werk.
Huh? Niemand verwijt je dat.
Nou,nog een reactie dan.
Verwijt? lees je eigen posts nog even na.
Per definitie mensen niet geloven,is dat een beroepsmisvorming misschien?
Ach,laat ook maar,zoals ik al eerder zei,wat mij betreft :einde discussie.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 22:42
Verwijt? lees je eigen posts nog even na.
Nergens verwijt ik je dat je laat gereageerd zou hebben. Je vertroebelt de discussie weer eens met onterechte verwijten.
scharrelschipper schreef:
10 nov 2022 22:42
Per definitie mensen niet geloven,is dat een beroepsmisvorming misschien?
Ik -en met mij anderen- geloofde je mededeling inderdaad niet - en terecht, zo bleek.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eerder dit jaar kwamen cassettebandjes even ter sprake. Nu brengt ook Taylor Swift weer muziek uit op cassettebandjes. Toch grappig dat oude technologie nog een beetje meespeelt.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Platen kan ik begrijpen, maar het nut van een cassettebandje ontgaat me echt. Dat is puur om interessant te doen.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vinyl begrijp ik net zo goed als cassettes. Het gaat om het gevoel, de beleving, de aardigheid, noem maar op. Net als bij andere hobby's.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Edit... :D

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Het Matter protocol voor smart home is van de week geïntroduceerd, ik ben benieuwd wanneer de verkoop begint met producten die op het matter protocol werken. Blij dat ik toch ff moest wachten met aanschaf van bepaalde producten.
Maar het ziet er allemaal wel interessant uit tot dusver.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Vattenfall heeft de 1e € 190 al gestort! 🚩🚩
Dit maar even in een potje bewaren.....de CV nog steeds niet aan gehad.
Ik ben benieuwd!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door G7 »

moederslink schreef:
12 nov 2022 10:11
Vattenfall heeft de 1e € 190 al gestort! 🚩🚩
Dit maar even in een potje bewaren.....de CV nog steeds niet aan gehad.
Ik ben benieuwd!
Hier ook ontvangen van Vattenfall. Net als de toeslag ook even apart gezet. Hebben al wel een paar avonden de cv aangehad, zo ook vanochtend voor het eerst overdag vanwege beslagen ramen. Heb 'm nu weer een tandje lager gezet. Ik heb zo'n hekel aan kou, maar probeer toch bewust te stoken. :D

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Hier ook die 190 euro ontvangen. Meteen gisteren (11-11) naar de kroeg gegaan. De rest sla ik vanavond stuk.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Heb nu ook een extra oversized warme trui gekocht....daar kunnen heel wat extra laagjes onder :D .
En .savonds , als het écht goed koud wordt , onder de elektrische deken...

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
12 nov 2022 13:48
Heb nu ook een extra oversized warme trui gekocht....daar kunnen heel wat extra laagjes onder :D .
En .savonds , als het écht goed koud wordt , onder de elektrische deken...
Dat vind ik toch echt een beetje sneu worden hoor.
Je stookt trouwens niet alleen voor jezelf, maar ook om in de winter het vocht (en schimmel) uit je huis te krijgen.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vocht krijg je weg met ventileren.

Als je de algemene temperatuur op bijvoorbeeld 18 graden zet, is er niets op tegen, als je dat wenst, jezelf extra te verwarmen met een trui of elektrische deken.

Niets sneus aan.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:
12 nov 2022 14:47
Vocht krijg je weg met ventileren.

Als je de algemene temperatuur op bijvoorbeeld 18 graden zet, is er niets op tegen, als je dat wenst, jezelf extra te verwarmen met een trui of elektrische deken.

Niets sneus aan.
Door goed te ventileren wordt het in je huis ook wat kouder, dus juist oudere mensen doen dat nu minder.

ZeerPrivé
Berichten: 5319
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
12 nov 2022 14:47
Vocht krijg je weg met ventileren.

Als je de algemene temperatuur op bijvoorbeeld 18 graden zet, is er niets op tegen, als je dat wenst, jezelf extra te verwarmen met een trui of elektrische deken.

Niets sneus aan.
Weet niet of dat bij @moederslink zo is, maar veel mensen ventileren zelfs niet (meer). En dan ook nog natte was ophangen binnenshuis. Ik vind het ongezond.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je hoeft de ramen niet de hele dag open te zetten, maar neem nu vanmorgen, stralende zon, kwartiertje ramen open, vocht weg. En het is door het zonnetje zo weer opgewarmd.

Plaats reactie