Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
07 aug 2023 11:59
En dat ze goed te vreten krijgen. Katten vermoorden nog meer vogeltjes dan die moderne windmolens
Ach, hoe minder vogeltjes er zijn, hoe minder nuttige insecten ze op kunnen vreten. Wat dat betreft zijn vogeltjes ook niks anders dan moordenaars.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lowieze schreef:
07 aug 2023 11:55
Ik hoop dat ze thuis goed verwend worden en daar dan ook hun behoefte doen, in plaats van in mijn tuin 😏
Verschrikkelijk. In mijn ogen moet iedere katteneigenaar direct een boete krijgen zodra blijkt dat een kat zonder supervisie onaangelijnd buiten los loopt. Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier. Overigens geldt dat ook voor honden, maar die zie ik zelden over de schutting klimmen.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nijogeth schreef:
07 aug 2023 12:12
Lowieze schreef:
07 aug 2023 11:55
Ik hoop dat ze thuis goed verwend worden en daar dan ook hun behoefte doen, in plaats van in mijn tuin 😏
Verschrikkelijk. In mijn ogen moet iedere katteneigenaar direct een boete krijgen zodra blijkt dat een kat zonder supervisie onaangelijnd buiten los loopt. Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier. Overigens geldt dat ook voor honden, maar die zie ik zelden over de schutting klimmen.
Nee, honden laten de hondenliefhebbers liever schijten en zeuren op de stoep, op het strand, in de zandbak, in het bos/park enz. enz.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Bezopen trouwens, een internationale kattendag.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Nijogeth schreef:
07 aug 2023 12:12
Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier.
Huisdieren zijn gewoon wilde dieren, maar met een iets anders bedraad brein en een formaat dat ze over het algemeen mensen geen kwaad doen.

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

ZeerPrivé schreef:
07 aug 2023 12:31
Bezopen trouwens, een internationale kattendag.
Goed plan. Het is 12 uur geweest, Ledaig 10y (18 is te duur). Proost.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:
07 aug 2023 11:43
Morgen....8 augustus ... internationale kattendag ! :D
Verwen je poezenbeesten maar eens goed! 🐈🐈‍⬛🐱🍀
Er zijn zelfs drie internationale kattendagen per jaar. :mrgreen:

https://www.spanjevandaag.com/19/02/202 ... ttendagen/


Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

ZeerPrivé schreef:
07 aug 2023 12:23
Nijogeth schreef:
07 aug 2023 12:12
Lowieze schreef:
07 aug 2023 11:55
Ik hoop dat ze thuis goed verwend worden en daar dan ook hun behoefte doen, in plaats van in mijn tuin 😏
Verschrikkelijk. In mijn ogen moet iedere katteneigenaar direct een boete krijgen zodra blijkt dat een kat zonder supervisie onaangelijnd buiten los loopt. Een huisdier is een huisdier, geen buurtdier. Overigens geldt dat ook voor honden, maar die zie ik zelden over de schutting klimmen.
Nee, honden laten de hondenliefhebbers liever schijten en zeuren op de stoep, op het strand, in de zandbak, in het bos/park enz. enz.
Daar staan dan ook gewoon boetes op.

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Alleen nog handhaven...

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
07 aug 2023 14:44
Alleen nog handhaven...
En dat is nog wel een dingetje, want Fifi en Max zouden zomaar in de broek van de Boa kunnen happen... :lol:

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

ja en de katkraptdekrullen van de BOA broek

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

En wat dacht je van al die duiven eksters kauwen die scheiten de hele buurt onder en de berken zaadjes en wilgen propjes beginnen ook alweer en dat wordt nog veel erger en dan komen al die bladeren ook nog het is echt geen doen zo en daarom wilde ik een klacht in dienen bij het gemeen tehuis maar dan moet ik in loggen met me digid en me telefoon en dat lukt dus nie en anders deden ze er toch niks aan en daarom ben ik op faceboek een actie gestart want we moeten strijden tegen dit onrecht en de roverheid want samen staan we sterk!

Ik had het eigenlijk allemaal in hoifdletters willen doen, maar dan krijg ik een standje van de moderatie; dát kan natuurlijk niet de bedoeling zijn :mrgreen:

Nu ga ik weer verder met de klusjes bij een van de kinderen. Die zijn met vakantie dus lopen er nu geen nieuwsgierige peuter en kleuter in de weg.
Een ander kind is net verhuisd naar een nieuw huis, daar moet ook nog het een en ander gebeuren. Voor vakantie heb ik voorlopig geen tijd :D

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die cursus Nederlands dan maar van de winter volgen. 😁

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
07 aug 2023 16:02
En wat dacht je van al die duiven eksters kauwen die scheiten de hele buurt
Nog erger. Ze schilderen de auto en dan meestal net als ie goed is gewassen.

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Joh, moderne vogelkunst, wie weet wordt de auto ooit nog een vermogen waard. En maar klagen en klagen... :lol:

En als ik mijn katten er op af stuur is het ook weer niet goed...

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat dat Zalikas honden topic nog niet geruimd is. Staat vol met halve en hele beschuldigingen en namen van personen.....

Dwarsig
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2023 19:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dwarsig »

Ik wil ff laten weten dat ik mij best wel heel zielig voel 😭Dit naar aanleiding van een aantal recent geplaatste topics. Bij de ene is het blijkbaar goed dat ik uitgeknepen word als ik nog niet op zekere leeftijd ben en door mijn eigen schuld met loonbeslag en betalingstregelingen te maken heb🤔, want dan springen mijn (schoon)kind(eren) dan voor mij de zaken oplossen en zeggen hoe zielig ik wel niet ben🙃.

In een ander topic ben ik blijkbaar te oud 😭. Als ik adolescent zou zijn dan zou mijn ouder hier wel vertellen dat het niet mijn verantwoording is dat ik een rekening niet betaalt heb omdat ik mijn brievenbus en/of mail niet open🙃 .

Bij wie moet ik nu zijn die voor mij regelt dat als betalingsachterstanden oploop en daar zelf niks mee doe en dat ik mijn rekeningen niet op tijd betaal omdat ik geen brieven open en dat mailtje ook totaal niet belangrijk vind🤔. Wie gaat mij dan pappen en nat houden. En iedereen duidelijk maken dat ik er toch echt helemaal niks aan kan doen, want de wereld hoort om mij te draaien en alle instellingen die geld willen moeten maar rekening houden dat ik misschien ooit wel betaal. Ondertussen blijf ik wel gewoon van alle diensten gebruik maken. Dat is toch geen enkel probleem🤥.

Voel mij zo hulpeloos, ik wil ook zo iemand in mijn omgeving. Waar moet ik nu heen? Ik ben te oud of te jong🤐.

Valt dit nu onder leeftijdsdiscriminatie😳?

En ben ik de enige die met dit probleem zit 😅.

Anders kunnen we ons misschien verenigen en een zaak aanspannen ivm discriminatie😂

J. Deltoer
Berichten: 3050
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ethernax wil vast voor u ook een faceboek actie beginnen, hij heeft nu toch even niets te doen. Als het ernstig is kunt u terecht bij witte angora, die stuurt de katten erop af. Bent u echt ten einde raad is hier nog een lady op het forum om u het laatste zetje te geven.

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Dwarsig schreef:
07 aug 2023 18:41
Ik wil ff laten weten dat ik mij best wel heel zielig voel 😭Dit naar aanleiding van een aantal recent geplaatste topics.
Kan je lange verhaal niet helemaal volgen, maar het beste lijkt het nu contact op te nemen met je Rechtsbijstandverzekering of het Juridisch Loket

Plaats reactie