Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9966
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:Die met de snor was Statler, die andere Waldorf.
Niemand wist wie de personen waren die die maskers op hadden. Voor velen is dat nog steeds onduidelijk.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat had ik wel begrepen hoor :wink:.
Dat bij jullie in het dorp nog steeds niet duidelijk is wie het waren, maakt het een geslaagde deelname aan de optocht!

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Royal Ducht Post Horn, 12 % dus geen 1.2..... doei ik verlaat nu definitief dit forum.......

Tot morgen!

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

:roll: Het is hier zo stil , zou een deurwaarder soms een huisuitzetting hebben gedaan.

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beste Gose Wijn,

Mijn Opa haalde nu even verse voorraad bier + inleveren statiegeld 40 cent per flesje dus welk merk heeft hij gedronken?

We hebben net een verhaal op die met 9 pagina's gemaakt van een beslag op woning omdat hij de rekening uit 1997 niet betaald zou hebben.
Dat werd voor het incasso bedrijf een leuke verrassing, en hij wist ook de persoon die met zelfde voorletters en zelfde achternaam en geboorte datum te noemen, dus dat werd 2x feest!

Een deurwaarder die roept; U moet betalen maar niet luisterde en geen bewijs van schulden leverde?
Dat is typisch onze opa en zijn hobby is incasso bedrijven die fouten maken met opgekochte oude schulden gek maken!

Wij, Alex & Alex hadden dit beter hier kunnen plaatsen, financiële humor waar Money Man misschien iets anders over denkt.

Nu even mama vragen want 1 Donald Trúmpf voor taalfouten is meer dan voldoende op teletekst 403!

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Die kleine kruimelzuigertjes ( kleinkinderen) zouden die de slimheid hebben van opa stofzuiger ?. :D

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik heb net gekeken op de ledenlijst om 2 personen op te zoeken , helaas is er geen zoek functie meer ,wat volgens mij in het verleden wel was . iemand hier bekend mee of zoek ik verkeerd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

gosewijn schreef:Ik heb net gekeken op de ledenlijst om 2 personen op te zoeken , helaas is er geen zoek functie meer ,wat volgens mij in het verleden wel was . iemand hier bekend mee of zoek ik verkeerd.
search.php

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Moet ik na illegale actie van de kruimeldiefjes mijn wachtwoorden aanpassen?

Weer thuis, eerst eten en straks voorraad uitladen.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Julie4444 schreef:
gosewijn schreef:Ik heb net gekeken op de ledenlijst om 2 personen op te zoeken , helaas is er geen zoek functie meer ,wat volgens mij in het verleden wel was . iemand hier bekend mee of zoek ik verkeerd.
search.php
Dat was mij ook al opgevallen, dacht ook dat het aan mijzelf lag.

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee hoor, ik heb net 2 personen hier gevonden, blijken mijn kleinkinderen te zijn! :mrgreen:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

De ledenlijst heb ik gezien . maar zoek eens een lid op ,er is geen zoekopdracht te geven .

Bv . ik wil iemand zoeken , bv julie4444 en weet de naam niet eksakt alleen maar de eerste 2 letters , dan mag je toch verwachten dat ik een hele rits namen krijg met die begin letters . Dat was volgens mij in het verleden wel.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

gosewijn schreef:De ledenlijst heb ik gezien . maar zoek eens een lid op ,er is geen zoekopdracht te geven .

Bv . ik wil iemand zoeken , bv julie4444 en weet de naam niet eksakt alleen maar de eerste 2 letters , dan mag je toch verwachten dat ik een hele rits namen krijg met die begin letters . Dat was volgens mij in het verleden wel.
Misschien kun je dat nog via de PB optie? As in, zoek gebruiker om bericht naar te sturen?

De moderatie heeft al veel meer functionaliteit laten verdwijnen zonder naar feedback te luisteren...

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door john18 »

Tijd voor een biertje in de huiskamer. Alleen iedereen moet wel inliggen. Ik had daar een moneyman voor die goed was met geldzaken. Is er iemand anders die zijn specialiteiten kan overnemen?

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Welkom terug Moneyman, ik werd net hier naartoe gestuurd door Moderator dus alleen hier mogen we je massaal weer welkom heten,
en ik wist niet dat je zo weinig vijanden had...!

Afgelopen 6 weken was 99% voor jou en de enkeling die kritiek had is verwijderd!

HansieZant

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door HansieZant »

stofzuigertje schreef: Afgelopen 6 weken was 99% voor jou en de enkeling die kritiek had is verwijderd!
Ten eerste: ik ben niet verwijderd.
Ten tweede: mag het nog? Kritiek hebben? Zoals ik hier 2 weken geleden al betoogde werkt de Vrijheid van Meningsuiting natuurlijk wel 2 kanten op. U lijkt er om te juichen dat degene die het niet met u eens zijn van dit forum verwijderd zijn.

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik noemde geen naam en U was het niet.
Een andere mening mag altijd, maar iemand die schulden had en het regelmatig bij de Moderator melde is verdwenen!
Die persoon had aan elke Deurwaarder een pesthekel en die hoeft over 6 weken absoluut niet terug te komen!

Ook bij nalezen zult U die naam niet meer tegen komen.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik zet de hapjes vast klaar!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

stofzuigertje schreef:Welkom terug Moneyman, ik werd net hier naartoe gestuurd door Moderator.................
Wat bedoel je met : " ik werd net hier naartoe gestuurd door Moderator ?"

Edit : ik heb het nu gezien : jouw topic met Actie Money Back is weggehaald en hier in de huiskamer moet je daar verder over schrijven .

Iets anders : waar is Brahms toch?? Weet iemand dat?
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 jun 2018 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door JvandeW »

HansieZant schreef:
stofzuigertje schreef: Afgelopen 6 weken was 99% voor jou en de enkeling die kritiek had is verwijderd!
Ten eerste: ik ben niet verwijderd.
Ten tweede: mag het nog? Kritiek hebben? Zoals ik hier 2 weken geleden al betoogde werkt de Vrijheid van Meningsuiting natuurlijk wel 2 kanten op. U lijkt er om te juichen dat degene die het niet met u eens zijn van dit forum verwijderd zijn.
Zal wel flink balen zijn dat Moneyman terug mag keren. Eindelijk kon je 1 van de 3 afstrepen en dat heb je goed laten merken ook. Maar helaas voor jou..

Plaats reactie