Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik rust mijn koffer

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Weet je waar ik genoeg van heb? Van dat ping-pongen met Onkruid.
Opmerking-> reactie > -weer reactie- > weer reactie en maar dóór en dóór en dan gaat het alleen tussen Onkruid en wat forummers.
Dit is voor niemand goed, ook niet voor de nieuwe forummers met hun issues .
Dit moeten we niet langer willen.
Laat Onkruid met rust en aan Onkruid:" reageer dan gewoon niet meer!"
Richt je op herstel van je ziekzijn en volg het nieuws hieromtrent of benader de (plaatselijke) politiek.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door riddert »

Laten we geen mensen uitsluiten op dit forum. Het is een forum voortgekomen uit de Tros, de grootste familie van Nederland. En zoals in iedere familie, zitten daar leuke mensen bij, maar ook gezonde, lelijke, dikke, zieke , jonge en oude mensen bij. Dat is nu eenmaal zo, ook op dit forum, accepteer dat.
Mochten berichten grensoverschrijdend zijn, dan is de alom geprezen moderatie ervoor om orde op zaken te stellen.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
21 jun 2023 08:59
witte angora schreef:
21 jun 2023 08:53
Onkruid71 schreef:
21 jun 2023 08:49
Volgens mij houd het forumleven in reageren op waar je iemand me kan helpen en niet overal op reageren wat je niet bevalt.
Het probleem is dus dat jij niemand helpt met je voortdurende geklaag over PEM en LC. Dáár wordt iets van gezegd. En niks anders. Als je mensen wil helpen: richt praatgroepen en belangenorganisaties op, DOE iets, in plaats van hier de huiskamer te bevuilen.

Het is goed weer, de afspraak van vanochtend is gewijzigd - komt goed uit, kan ik meteen even langs de Hornbach gaan om spullen te halen om de werkplaats in de schuur verder op te bouwen.
Sorry hoor ik maakte alleen maar een melding van wat er gaande was, ...........
Nee, je dramt keer op keer door over maar één ding. Want alleen dát telt blijkbaar en al het andere is blijkbaar wel voldoende aandacht voor, gaat wel voldoende geld naartoe, is wel voldoende begrip voor. Geloof je het zelf?

Lyme - jarenlang niet erkend of bekend. Nu wel. Maar buitenstaanders begrijpen er niks van.
Hoofdpijnziektes, zoals migraines en clusterhoofdpijn. Inmiddels kennen de meeste mensen de termen wel, maar begrijpen, ho maar.
Astma - dat hebben toch alleen die bleke jongetjes die stilletjes achterin de klas zitten en vaak ziek zijn en niet goed in sport zijn? Nee dus.
AIDS - weet je nog hoe daar tegenaan gekeken werd? Dat was toch de homoziekte? Waarvan we niet eens wisten hoe het overgedragen werd?

Bij zo ongeveer elke ziekte en aandoening merken de patiënten dat de bekendheid en begrip veel minder zijn dan ze graag zouden willen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

moederslink schreef:
21 jun 2023 09:54
Weet je waar ik genoeg van heb? Van dat ping-pongen met Onkruid.
Dan ben je vast niet de enige. Net zoals mensen genoeg hebben van steeds hetzelfde onderwerp.
riddert schreef:
21 jun 2023 10:02
Laten we geen mensen uitsluiten op dit forum. Het is een forum voortgekomen uit de Tros, de grootste familie van Nederland. En zoals in iedere familie, zitten daar leuke mensen bij, maar ook gezonde, lelijke, dikke, zieke , jonge en oude mensen bij. Dat is nu eenmaal zo, ook op dit forum, accepteer dat.
Volkomen eens. Gelukkig wil ook niemand iemand uitsluiten. Het enige wat gevraagd wordt, is om niet steeds weer te pas en te onpas de discussie naar jezelf en dezelfde onderwerpen te trekken. Dát is toch niet teveel gevraagd?

Om in jouw metafoor te blijven: als in mijn familie die vervelende oom steeds dezelfde slechte grappen maakt, vraag ik hem wél te stoppen met die grappen, maar verbied ik hem niet te komen.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kijk, er is al vaker gesuggereerd aan Onkruid om zelf een topic hier te openen, zodat mensen die wel geïnteresseerd zijn in dat onderwerp kunnen reageren. Maar nee, dát gebeurt niet.
Om dan te pas en te onpas met jouw klachten in andere topics ‘in te breken’, dat is niet zo netjes en daar zit de grootste ergernis, volgens mij.

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lowieze schreef:
21 jun 2023 10:24
Kijk, er is al vaker gesuggereerd aan Onkruid om zelf een topic hier te openen, zodat mensen die wel geïnteresseerd zijn in dat onderwerp kunnen reageren. Maar nee, dát gebeurt niet.
Om dan te pas en te onpas met jouw klachten in andere topics ‘in te breken’, dat is niet zo netjes en daar zit de grootste ergernis, volgens mij.
Om over dat "nieuwtje" een topic te openen is dat niet beetje vreemd? Omdat het eindelijk bevestigd werd.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vind het een heel goed idee. In een nieuw topic kunt u dan discusseren met andere patiënten en worden andere topics niet off topic.

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

juliomariner schreef:
21 jun 2023 12:28
Ik vind het een heel goed idee. In een nieuw topic kunt u dan discusseren met andere patiënten en worden andere topics niet off topic.
Het was niet als discussie punt bedoelt, het was alleen maar bedoelt als bevestiging meer niet.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou is het bij deze bevestigd. In de toekomst komt u er dan niet meer in andere topics op terug?
Afgesproken?

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

juliomariner schreef:
21 jun 2023 12:53
Nou is het bij deze bevestigd. In de toekomst komt u er dan niet meer in andere topics op terug?
Afgesproken?
Ik ben nergens in een ander topic er over begonnen. Ik heb dit alleen in de huiskamer geplaatst

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
21 jun 2023 12:56
juliomariner schreef:
21 jun 2023 12:53
Nou is het bij deze bevestigd. In de toekomst komt u er dan niet meer in andere topics op terug?Afgesproken?
Ik ben nergens in een ander topic er over begonnen. Ik heb dit alleen in de huiskamer geplaatst
Nou, de volgende keer dat je die behoefte hebt, open je je eigen topic. Probleem voor iedereen opgelost.

Bezorgdeburger
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Er zijn volgens de laatste berichten van het RIVM ongeveer 100.000 mensen met long Covid. Bij de NOS vertelt een 16 jarig meisje wat dat voor haar betekent.

Bron: https://nos.nl/l/2479554

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
21 jun 2023 12:56
juliomariner schreef:
21 jun 2023 12:53
Nou is het bij deze bevestigd. In de toekomst komt u er dan niet meer in andere topics op terug?
Afgesproken?
Ik ben nergens in een ander topic er over begonnen. Ik heb dit alleen in de huiskamer geplaatst
Lees nou eens wat er gezegd wordt. Het verzoek is om in de toekomst alles wat je hierover wil melden in je eigen nog te openen topic plaatst.
Idee waar ik het volledig mee eens ben.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bezorgdeburger schreef:
21 jun 2023 13:00
Er zijn volgens de laatste berichten van het RIVM ongeveer 100.000 mensen met long Covid. Bij de NOS vertelt een 16 jarig meisje wat dat voor haar betekent.

Bron: https://nos.nl/l/2479554
Zaterdag as 24 juni op NPO 2 om 20.10u :
"FOCUS" >>>onderzoek : de wereld vh Nederlandse post-Covidonderzoek.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

x
Laatst gewijzigd door gosewijn op 21 jun 2023 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Misschien is het voor iedereen goed om ook dit besluit nog eens ter harte te nemen. Dat geldt óók voor de huiskamer.
We zullen geen nieuw 'coronavirus-topic' aanmaken, omdat we ons forum uitsluitend willen gebruiken om het samen over consumentenzaken te hebben en deze met elkaar op te lossen en zullen coronadiscussies niet accepteren.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
21 jun 2023 14:55
Misschien is het voor iedereen goed om ook dit besluit nog eens ter harte te nemen. Dat geldt óók voor de huiskamer.
We zullen geen nieuw 'coronavirus-topic' aanmaken, omdat we ons forum uitsluitend willen gebruiken om het samen over consumentenzaken te hebben en deze met elkaar op te lossen en zullen coronadiscussies niet accepteren.
Natuurlijk telt het niet voor de huiskamer dat het alleen over consumentenzaken mag gaan.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

De moderatoren schrijven expliciet dat "op ons forum" geen coronadiscussies gewenst zijn. Diezelfde moderatoren schrijven even expliciet dat het in de huiskamer niet over consumentenkwesties hoeft te gaan, maar dat alle overige regels wel gewoon gelden, lijkt mij dat duidelijk genoeg.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
21 jun 2023 15:08
De moderatoren schrijven expliciet dat "op ons forum" geen coronadiscussies gewenst zijn. Diezelfde moderatoren schrijven even expliciet dat het in de huiskamer niet over consumentenkwesties hoeft te gaan, maar dat alle overige regels wel gewoon gelden, lijkt mij dat duidelijk genoeg.
Maar dat schrijf je hier toch niet? Zal zomaar in de regels kunnen staan, maar niet in jouw quote waar ik op reageerde.

Plaats reactie