Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

grun schreef:
01 jun 2023 13:08
Ik heb nu van die windgeleiders gekocht, die waren maar 60 euro. Je ziet ze niet veel meer en ze zijn meestal voor de meeste merken niet op voorraad.
Ik had ze op de vorige kanarie, die dingen zijn absoluut erg fijn. Je kan je ramen op een kier zetten, en toch geen wervelwinden in de auto. Misschien toch maar eens bestellen, 60 euro uitgesmeerd over een jaar of 10 zijn de kosten natuurlijk niet.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik had ze op mijn tweede auto, jaren en jaren geleden. Ideaal. Maar je ziet ze eigenlijk nergens meer.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

grun schreef:
01 jun 2023 13:08
Ik heb nu van die windgeleiders gekocht, die waren maar 60 euro. Je ziet ze niet veel meer en ze zijn meestal voor de meeste merken niet op voorraad.
Het gekke is dat ik ze juist overal zie. Vrijwel iedere auto uit onze autogroep heeft ze.

Je ziet ze inderdaad wel een stuk minder in het normale verkeer.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb ze ook. Minder windgeruis (dus zuiniger :mrgreen:) en geen buiswater naar binnen als het regent.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid zal wel blij zijn. 32 miljoen voor onderzoek naar long covid.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

grun schreef:
01 jun 2023 13:08
Ik heb nu van die windgeleiders gekocht, die waren maar 60 euro. Je ziet ze niet veel meer en ze zijn meestal voor de meeste merken niet op voorraad. Bij de bestelling moet je je kenteken opgeven en dan worden ze exact voor jouw type auto op maat gemaakt met pasgarantie (link). Ik vind het prima, de ramen kunnen zelfs bij slecht weer gewoon op een kier open gezet worden.
https://www.youtube.com/watch?v=D6snsYoFfFE
Heb je ze al gemonteerd? En pasten ze goed, of nog net niet? Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een setje.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door grun »

witte angora schreef:
01 jun 2023 21:56
Heb je ze al gemonteerd? En pasten ze goed, of nog net niet? Ik ben eigenlijk wel in de markt voor een setje.
Ik heb ze net opgehaald en wil ze binnenkort monteren. Er zit een dunne lip aan zodat ze samen met het raam zelf in de rubbers klem zitten. Na de montage moet je het raam voor de eerste keer met kleine stapjes omhoog doen en 24 uur laten zitten, dan kan het rubber zich enigszins vormen. Daarna kun je de ramen normaal gebruiken.
Ik heb ze hier besteld maar er zullen vast andere leveranciers zijn.
https://www.winparts.nl/ruiten-toebehor ... /c185.html

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Nijogeth schreef:
01 jun 2023 21:46
Onkruid zal wel blij zijn. 32 miljoen voor onderzoek naar long covid.
Ik zal helemaal blij zijn, als ik alle instanties ingeligt worden hoe ze met dat soort patiënten om moeten gaan als ze hulp zoeken.
En nu maar hopen dat alles heel snel start, na dat het jaren genegeerd is door VWS. Het zogenaamde "griepje". Noemde ze het.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
01 jun 2023 23:15
Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.
Kuipers heeft dat in diverse interviews gezegd, dat een covid besmetting niks meer als een griepje is. En hoezo niet genegeerd? Ze hebben er 3 jaar niks aan gedaan, met pijn en moeite krijgen de mensen die LC hebben opgenoemd tijdens de eerste jaar, die in de verzorgende sector werkte, en schamele vergoeding. Hoezo noem je dat dan niet genegeerd. Hoevaak werd er door de 2e kamer uitgebreid over gesproken wat voor probleem LC is? En het werd niet geregistreerd, want dat was niet nodig.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Voor de meeste mensen die met Covid besmet werden, was het ook niet meer dan een griepje. En drie jaar niks gedaan? Doe niet zo dwaas, denk eens aan alle maatregelen. En zo schamel is die vergoeding niet. Long covid is een medisch probleem, hoe vaak moeten kamerleden daar over praten?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
02 jun 2023 10:33
Voor de meeste mensen die met Covid besmet werden, was het ook niet meer dan een griepje. En drie jaar niks gedaan? Doe niet zo dwaas, denk eens aan alle maatregelen. En zo schamel is die vergoeding niet. Long covid is een medisch probleem, hoe vaak moeten kamerleden daar over praten?
Wat werd er dan gegaan aan het probleem long covid in die 3 jaar? Ik ben wel benieuwd. 15.000 en misschien wel nooit meer niks kunnen is het maar een schamele vergoeding hoor.
Daar door zijn er wel een hoop mensen die niet meer kunnen werken, dus werd dat wel degelijk een probleem.
Als er vragen over gesteld werden, werden er alleen maar beloftes gedaan, en niet nagekomen en vaak in tijd overschreden.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er zijn helaas meer zieken en ziekten.

Ik ga het Covid topic niet overdoen.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hou er maar over op, het lijkt wel weer een nieuw stokpaardje.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Stop dan ook met het reageren dat er genoeg gedaan werd, ik zie dat in die 3 jaar niet terug. Ik zie ook geen linkjes van dat er iets gedaan werd. Als je dat niet gezegd had, had ik verder niet hoeven te reageren.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
01 jun 2023 23:21
Lady1234 schreef:
01 jun 2023 23:15
Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.
Kuipers heeft dat in diverse interviews gezegd, dat een covid besmetting niks meer als een griepje is.
Als je die losse opmerking nou even in de juiste context plaatst, dan weet je ook dat de manier waarop jij het citeert (beter: misbruikt) een verdraaiing is van wat er bedoeld werd.

Maar goed, een Covid-discussie met jou is toch zinloos - er is toch nooit beweging in jou te krijgen.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
02 jun 2023 10:59
Onkruid71 schreef:
01 jun 2023 23:21
Lady1234 schreef:
01 jun 2023 23:15
Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.
Kuipers heeft dat in diverse interviews gezegd, dat een covid besmetting niks meer als een griepje is.
Als je die losse opmerking nou even in de juiste context plaatst, dan weet je ook dat de manier waarop jij het citeert (beter: misbruikt) een verdraaiing is van wat er bedoeld werd.

Maar goed, een Covid-discussie met jou is toch zinloos - er is toch nooit beweging in jou te krijgen.
Nee covid niet inderdaad, maar waar misbruik ik het dan. Waar zijn de linkjes dat er wel iets gedaan werd? Het werd gewoon genegeerd. Mensen met Long Covid konden nergens terecht.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

LC blijkt toch ernstiger te zijn en behoorlijk invaliderend.
Er zijn heel veel ernstige gevolgen, zowel mentaal als fysiek , die nu pas écht worden onderkend, hetgeen wel benoemd moet worden en serieus naar gekeken moet worden.

En ook nu bij het onderzoek naar het Coronabeleid hier in Nederland blijken er weer de nodige obstakels en hobbels te zijn en men vooralsnog over elkaar heen buitelt.
Ik hoop écht dat er straks een eerlijk onafhankelijk en dus objectief rapport komt.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 11:09
Waar zijn de linkjes dat er wel iets gedaan werd? Het werd gewoon genegeerd. Mensen met Long Covid konden nergens terecht.
We gaan niet wéér die hele discussie overdoen met je.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Onkruid71 schreef:
01 jun 2023 23:21
Lady1234 schreef:
01 jun 2023 23:15
Er is niets genegeerd. En het werd al helemaal geen griepje genoemd.
Kuipers heeft dat in diverse interviews gezegd, dat een covid besmetting niks meer als een griepje is.
U vergeet een woordje in bovenstaande zin, nl. het woordje nu.
Zet het woordje nu achter het woord besmetting en u geeft een juiste weergave van hetgeen er gezegd is.

Plaats reactie