Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 15:37
Maar ik houd er over op.
Belofte maakt schuld.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Zo zeg, ze hebben een megalodon tand gevonden in de titanic.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... zCMfpFvdrD

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 15:37
Moneyman schreef:
02 jun 2023 15:28
Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 15:24
Heb je een bron, linkje daarvan?
Man man man...
Erthanax schreef:
17 jan 2021 18:27
Vandaag heb ik een nieuw werkwoord geleerd, zeeleeuwen. Interessant verschijnsel.
Vraag maar aan artsen wat PEM is een hoe er mee om te gaan.

Wat sommige hier denken ligt ver van de realiteit, het is ook jammer dat ze denken ipv het zeker te weten en zijn te vol van vertrouwen wat een huisarts weet. Ik snap dat de huisartsen niet alles kunnen weten, en daarom is informatie verspreiding zo belangrijk,

Het is niet de ervaring van 1 patiënt, maar van vele.

En wat beweert wordt, wordt van mij altijd bewijs van gevraagd, maar ik mag dan ook wat terug verwachten.

Maar vaak is dat te veel gevraagd.

Maar ik houd er over op.
Maar, vraag dat nu eens aan de patiënten. Want schijnbaar hebben die de oplossing wel. Maar dat zal wel niet zijn.

Oftewel, misschien is de oplossing nog niet bekend en kun je de artsen niets verwijten en gaan die uit van de bekende kennis.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Nijogeth schreef:
02 jun 2023 18:00
Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 15:37
Moneyman schreef:
02 jun 2023 15:28

Man man man...
Vraag maar aan artsen wat PEM is een hoe er mee om te gaan.

Wat sommige hier denken ligt ver van de realiteit, het is ook jammer dat ze denken ipv het zeker te weten en zijn te vol van vertrouwen wat een huisarts weet. Ik snap dat de huisartsen niet alles kunnen weten, en daarom is informatie verspreiding zo belangrijk,

Het is niet de ervaring van 1 patiënt, maar van vele.

En wat beweert wordt, wordt van mij altijd bewijs van gevraagd, maar ik mag dan ook wat terug verwachten.

Maar vaak is dat te veel gevraagd.

Maar ik houd er over op.
Maar, vraag dat nu eens aan de patiënten. Want schijnbaar hebben die de oplossing wel. Maar dat zal wel niet zijn.

Oftewel, misschien is de oplossing nog niet bekend en kun je de artsen niets verwijten en gaan die uit van de bekende kennis.
Ik wou hier op reageren, maar laat maar, altijd weerwoord gebaseerd op niks.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Dit topic is getiteld 'huiskamer', maar de gezelligheid die een huiskamer zou moeten bieden is ver te zoeken.
Het lijkt meer op een ziekenboeg dan op een huiskamer.

:idea: Misschien een topic openen getiteld 'de ziekenboeg' waar een ieder zijn/haar kwaaltjes kan delen met lotgenoten of geïnteresseerden.

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

O, maar dan wil ik uit de losse pols wel wat diagnoses gaan stellen.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 17:49
Zo zeg, ze hebben een megalodon tand gevonden in de titanic.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... zCMfpFvdrD
Ligt de Titanic er al zó lang?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Erthanax schreef:
02 jun 2023 19:33
Onkruid71 schreef:
02 jun 2023 17:49
Zo zeg, ze hebben een megalodon tand gevonden in de titanic.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... zCMfpFvdrD
Ligt de Titanic er al zó lang?
Nee maar het is wel apart.

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar die tand lag dus niet in de Titanic. Dat schip is in tweeën gebroken en de delen liggen flink uit elkaar. De tand is gevonden tussen de twee delen.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eerst (uit)gestorven, na 23 miljoen jaar verwerkt in een sierraad, dan met de Titanic (en mogelijk met de draagster) naar de bodem van de oceaan, en vervolgens een eeuw later via CNN weer opduiken op het Radar-forum. Wat een treurigheid.

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De 'eeuwige grafrust' duurde dus slechts 23 miljoen jaar. Niets is zeker, zoveel is wel zeker.

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Als jij 23 miljoen jaar in een graf ligt zonder te zijn vergaan, dan gaat er iets goed mis.

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hee, de ziekenboeg is alweer weg.

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vast weer hersteld. 😁

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door grun »

witte angora schreef:
01 jun 2023 21:56
Heb je ze al gemonteerd? En pasten ze goed, of nog net niet?
Ik heb ze er nu op gezet en ze passen perfect. Ik heb die van Climair trouwens. Twee minuutjes werk per spoiler.

Het autootje lijkt ook blij met de upgrade, hij startte sneller dan normaal, heeft wat meer smoel gekregen en gaat niet meer automatisch aan de kant voor een dikke patserbak. Tenzij die bestuurder er heel sterk uitziet, dan nog wel natuurlijk, dat spreekt.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
03 jun 2023 16:28
Hee, de ziekenboeg is alweer weg.
En het puntkeuken dossier gelukkig ook.....

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Gisteren ongelooflijk mazzel gehad denk ik...

Zat om 17.15 in Amsterdam in de trein naar Utrecht, dacht in Utrecht een Eazië-maaltje te halen, en dat thuis op te eten. Helaas, de trein reed niet, zoals al bekend. In eerste instantie werd gezegd dat het tot 19.30 uur ging duren. Dus dan maar eten in Amsterdam, om precies te zijn op de Nieuwezijds Voorburgwal. Patat was prima, de 'salade' was letterlijk één blaadje sla, en het broodje hamburger was zo droog als wat. Geen sausje, niks. De Macdrek is nog beter. Personeel: zo chagrijnig als wat. En bijna geen een die Nederlands spreekt, dat ook nog.

Afijn, tegen 20.11 ging de eerste trein naar Utrecht. 'Nee' zegt een oudere dame, 'daar gaat iedereen in, die wordt veel te druk'. Stronteigenwijs als ik ben toch mar genomen. Halverwege - trein staat stil, geen toestemming naar Utrecht te rijden. De storing was dus toch niet verholpen.... uiteindelijk tóch in Utrecht aangekomen. Sowieso was het een puinhoop: dat ding zou op perron 8 komen, 6 minuten voor vertrek wordt omgeroepen dat hij op 2a staat... dan snap je het wel met al dat volk.. Duwen, dringen, rennen, hopeloos.

Oftewel: ik had zo ongeveer de enige trein te pakken die tenminste nog reed... Mazzel dus... Slapen op de vloeren van het CS in Amsterdam is niet helemaal mijn ding...

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zoveel mooie plekjes in Nederland om naar toe te gaan en dan kies jij 020. Ze praten er alleen buitenlands tis er vies en stikduur en werkelijk hemaal niemand is ook maar iets wat een beetje in de buurt van vriendelijk komt.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik lees nu in de Volkskrant:

“Goed nieuws voor alle stationslapers en andere gedupeerden: de reiskosten die zij hebben gemaakt als gevolg van de vertragingen kunnen op de NS worden verhaald. Volgens een woordvoerder van NS zal de vervoerder ‘ruimhartig omgaan met de extra kosten die reizigers hebben gemaakt’.

In het geval van een gestrande trein kunnen reizigers normaliter de kosten terugvragen die zij voor hun reis hebben gemaakt. Volgens de NS-woordvoerder verandert daar nu niets aan, al moeten de declaraties volgens hem wel ‘binnen het redelijke’ blijven. Hij roept reizigers op zich hoe dan ook te melden. Vervolgens zal de NS per geval bekijken welke kosten vergoed kunnen worden.

Mensen die een taxi hebben genomen of noodgedwongen in een hotel hebben overnacht, kunnen die kosten ook indienen bij het vervoersbedrijf. Hoeveel dit het bedrijf gaat kosten, kan de woordvoerder nog niet zeggen.”

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

witte angora schreef:
05 jun 2023 12:30
...... En bijna geen een die Nederlands spreekt, dat ook nog.....
Gisteren eens lekker gewandeld in één der mooiste stadsparken van Nederland. Het was er fors druk, en zeer opvallend, zeker 80 procent van alle bezoekers sprak een buitenlandse taal.
Vroeger vond je het bijzonder en interessant als iemand geen Nederlands sprak, nu is het binnen enkele jaren tijd, compleet omgedraaid......

Plaats reactie