Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
verbannenvooraltijd
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 nov 2022 15:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door verbannenvooraltijd »

Witte Angora ik drink niet.
Ik word helaas wel vaak uitgescholden voor jeneverneus.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

verbannenvooraltijd schreef:
22 nov 2022 15:11
Gaan jullie nog voetbal kijken?
Uiteraard. Waarom zou ik als voetballiefhebber niet gaan kijken, ridder?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

verbannenvooraltijd schreef:
22 nov 2022 15:20
Witte Angora ik drink niet.
Ik word helaas wel vaak uitgescholden voor jeneverneus.
Ik vraag niet of je drinkt, ik vraag of je voor de jenever zorgt. Liefst Ketel1, je weet wel, die uit Schiedam.

verbannenvooraltijd
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 nov 2022 15:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door verbannenvooraltijd »

Die wil ik best geven, maar ik weet niet waar u woont?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Niet in Schiedam, in ieder geval.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Witte Angora woont in Ouwegein

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En die zit vast niet op een bezoek van de Ridder te wachten.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
22 nov 2022 16:49
Die schrikkelseconde gebruikte ik altijd om snel alle uitgestelde klusjes te doen.
Af en toe komen er ineens van die páreltjes langs... dank Breien!! :mrgreen: :lol: :mrgreen:

verbannenvooraltijd
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 nov 2022 15:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door verbannenvooraltijd »

Ik snap hem hahhahaha

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Helaas wordt de moderatie altijd pas wakker als de schrikkelseconde geweest is hahhahaha

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Mediapark
fonsflons schreef:
21 nov 2022 17:31
Leuk die theorie, maar ik heb daar 30 jaar rondgelopen.
Dat geeft je een blikveld van binnenuit, wat automatisch leidt tot een zekere blindheid voor wat er mis is.
Ook media behoren tot het klantenbestand op mijn werk. Niets spannend, wel goed voor de omzet. 8)
Gaan jullie nog voetbal kijken?
Hooguit in de samenvatting, meeste tijd gaat op aan andere dingen.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ja, bedrijfsblindheid noemen ze dat. Wees niet te streng voor uzelf, iedereen is wel eens dom. Nu was het een keer uw beurt.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heel eerlijk gezegd zou je ook over mijn werkplek kunnen zeggen dat deze niet binnen de lijntjes kleurt van wat tegenwoordig nog mag. Een kleine groep mannen die graag over van alles en nog wat ouwehoert en heel donkere humor heeft op alle vlakken.

Ik denk dat er genoeg beledigende, seksistische en racistische opmerkingen voorbij komen. Maar ook heel erg veel zelfspot. Niets mis mee, als je het dan ook als humor ziet. Zo weet ik dat de poetsvrouwen (ingehuurd van een bedrijf) heel graag bij ons op het werk komen. Bij ons hebben ze nog een praatje, kan er gelachen worden en is het heel luchtig.

Maar stel nu eens dat er een nieuw iemand komt werken die totaal niet tegen deze werksfeer kan. Ligt dat dan aan de werksfeer of aan de persoon?

In mijn ogen wordt er tegenwoordig te vaak gedaan dat er een bepaalde werksfeer moet zijn waar iedereen schijnbaar in moet passen. Maar in mijn ogen is dat niet zo. Soms kan het gewoon zijn dat je ergens niet tussen past, maar dat mag tegenwoordig blijkbaar niet meer.

Onkruid71
Berichten: 2619
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Volgens mij zijn er genoeg mensen die mathijs veroordeelde, en dan vervolgens wel Gordon Ramsay Hell's Kitchen kijken.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja als er 1 werkplak is waar je wel tegen een stootje moet kunnen is het in de keukens van toprestaurants. Dan is Gordon eigenlijk nog een lievertje. Lees de boeken van Anthony Bourdain maar eens dan schrik je echt.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
23 nov 2022 21:22
Tja als er 1 werkplak is waar je wel tegen een stootje moet kunnen is het in de keukens van toprestaurants. Dan is Gordon eigenlijk nog een lievertje. Lees de boeken van Anthony Bourdain maar eens dan schrik je echt.
Ik weet er alles van. Voor een vorige werkgever kwam ik vaak bij restaurants in de keuken om spullen te leveren. Ik heb daar wel eens zo'n autoritaire chefkok tegen het lijf gelopen die dacht mij als zijn personeel te kunnen behandelen. Des te duidelijker ik maakte dat ik niet naar hem ging luisteren, des te kwader hij werd. En ik liep gewoon aan. Hij zei dat ie mijn baas ging bellen, maar die belde ik al zodra ik in de bus zat. Zaten we lachend met elkaar over de situatie te praten, omdat hij wel snapte dat ik me niet zomaar door een ander laat commanderen en ik alleen maar meer ging stangen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nijogeth schreef:
23 nov 2022 22:37
(...) En ik liep gewoon aan. Hij zei dat ie mijn baas ging bellen, maar die belde ik al zodra ik in de bus zat. (...)
Stond er een getuige langs u, toen het gebeurde? Nog een geluk dat u uw telefoon bij had. :wink:

Boven de rivieren wordt de mededeling "we zijn net aangereden" anders begrepen dan daaronder :D

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
23 nov 2022 22:51
Nijogeth schreef:
23 nov 2022 22:37
(...) En ik liep gewoon aan. Hij zei dat ie mijn baas ging bellen, maar die belde ik al zodra ik in de bus zat. (...)
Stond er een getuige langs u, toen het gebeurde? Nog een geluk dat u uw telefoon bij had. :wink:

Boven de rivieren wordt de mededeling "we zijn net aangereden" anders begrepen dan daaronder :D

Zijn hele keukenpersoneel, achteraf hoorde ik dat die er wel van hadden genoten.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Erthanax schreef:
23 nov 2022 22:51
Nijogeth schreef:
23 nov 2022 22:37
(...) En ik liep gewoon aan. Hij zei dat ie mijn baas ging bellen, maar die belde ik al zodra ik in de bus zat. (...)
Stond er een getuige langs u, toen het gebeurde? Nog een geluk dat u uw telefoon bij had. :wink:

Boven de rivieren wordt de mededeling "we zijn net aangereden" anders begrepen dan daaronder :D

Idem met de mededeling: Zijn jullie afgewerkt.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat zeggie allemaal?

Plaats reactie