Radar

toggle menu

Villa Vrolijk

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.

Villa Vrolijk

door Elly Hanswijk » 11 jul 2018 14:25

Naar aanleiding van het onderstaand bericht ben ik benaderd door de organisatie en is het probleem naar behoren opgelost!!!
Het blijkt dus toch een gerenommeerd bedrijf te zijn die in ieder geval de moeite nemen om problemen op te lossen en om je tevreden te stellen. Dus bij deze rectificeer ik het onderstaand bericht.

Heeft iemand onder u ook een telefoontje gehad over een advertentie bij Villa vrolijk?
Een zeer amicale dame die ff zegt ik stuur je een mail met een voorbeeld als je dan ff goedkeuring geeft dan plaatsen we het nog 1 x en dan verwijderen we je uit het klanten bestand vervolgens krijg je een adv. Voorbeeld met daar bij de info dat het 205,00 ex kost en of je maar ff wil tekenen
Dit tekende ik niet heb dat ook gemaild en krijg direct een dreigend telefoontje met een anoniem nr
Zijn er nog meer zo behandeld en zo ja wat doe n jullie er aan
Laatst bijgewerkt door Elly Hanswijk op 19 jul 2018 08:19, in totaal 1 keer bewerkt.

Elly Hanswijk

RE: Villa Vrolijk

door Lady1234 » 11 jul 2018 15:16

Nee, zo ben ik niet behandeld. En ik zou niet weten wat “jullie” eraan moeten doen.

Gewoon negeren maar?
Lady1234

door Frantic2 » 12 jul 2018 05:40

er is al een topic over.... is een grote scam? meeste mensen negeren de dreigementen en horen er nooit iets van.

Moraal is: dit soort gesprekken niet aangaan en afbreken.
Frantic2

door BL2 » 12 jul 2018 08:08

Elly Hanswijk schreef:Heeft iemand onder u ook een telefoontje gehad over een advertentie bij Villa vrolijk?
Een zeer amicale dame die ff zegt ik stuur je een mail met een voorbeeld als je dan ff goedkeuring geeft dan plaatsen we het nog 1 x en dan verwijderen we je uit het klanten bestand vervolgens krijg je een adv. Voorbeeld met daar bij de info dat het 205,00 ex kost en of je maar ff wil tekenen
Dit tekende ik niet heb dat ook gemaild en krijg direct een dreigend telefoontje met een anoniem nr
Zijn er nog meer zo behandeld en zo ja wat doe n jullie er aan

Telefoon ophangen, geen antwoord geven via de mail (hoe komen ze daar aan ?) en verder gaan met je leven is het enig goede advies.
BL2

Sorteer op

Keer terug naar Overige producten