Pagina 4 van 9

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 13:15
door Myrthe1980
Ook ik heb op woensdag 25 Juli een airco besteld. Betaald met creditcard en tot gisteren stond de status van mijn bestelling op 'in behandeling'.
Nu kan ik op geen enkele website van Trotec meer inloggen dus ik kan ook niet zien wat nu de status is. Misschien dat iemand van het bedrijf mij kan helpen? Zit eigenlijk met smart te wachten op de airco. Heb niet gebeld omdat ik al zag dat dat eigenlijk weinig nut heeft.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 13:31
door Sheer
Mensen, wees gerust. Ik heb de mevrouw net gesproken aan de lijn.
Ze heeft me alles uitgelegd. Perfect gedaan voor wat ze kan.

Ze kunnen het gewoon niet aan in het bedrijf, te veel bestellingen op hetzelfde moment. De mevrouw werkt 14 uur per dag en probeert haar best te doen iedereen te woord te staan. Door de update van de website en weinig tests (gewoon slecht maar niet in de macht van de mevrouw) kan er als het 'goed' is, niemand meer inloggen. De data zijn allemaal niet goed meegegaan met de vernieuwing. Als je haar belt, kan ze je bestelling nakijken op het gegeven of het betaald is en vrijgegeven kan/mag worden. Ik heb voor deze optie gekozen. De kans is groot dat bestellingen die dus maandag/dinsdag/woensdag gedaan zijn, volgende week binnen gaan komen. dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag.

Dan nog maar even wachten in deze enorme hitte ;-)

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 13:33
door Ine Rikkers
Ik heb woensdag een airco en een luchtkoeler besteld. Gisteren stond mijn account nog op 'in behandeling', nu is mijn hele account opeens verdwenen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Levertijd zou 1-3 werkdagen zijn. Erg slecht gevoel hierover.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 14:03
door Ed Bakker
Op 24 juli heb ik om 15:50u een PAC 5800 X Art-nr. 1210000025 besteld bij Trotec24 en daar via iDeal totaal € 783,69 voor betaald. Tot nu toe blijkt de betaling "in het niets" te zijn verdwenen en heb ik nog helemaal geen reactie van TROTEC ontvangen. Bij iDeal blijkt dat een klant geen informatie over dit soort transacties mag opvragen. Telefonisch is TROTEC24 absoluut onbereikbaar en de klant login m.b.t. de orderstatus op de website is ook geblokkeerd. Na onderzoek heb ik net als alle anderen hier vastgesteld dat Trotec24 zou zijn verhuisd naar Vlaardingen. Maar dat is maar een verhaal van de buren van Trotec24 wat niet klopt. Want het vreemde is dat zelfs de Kamer van Koophandel hier niets van weet. Is dit geen overtreding van de wetgeving voor bedrijven? Op de telefoonnummers van het hoofdkantoor van Trotec24 in Duitsland neemt een robot op die steeds herhaalt dat ze het erg druk hebben. Na een half uur wachten wordt de verbinding verbroken. Als me dit gaat vervelen dan ga ik de ACM inschakelen wegens slechte behandeling van een klant van Trotec24 en van een informatie blokkade van iDeal. Voor alle benadeelden een tip:
www.acm.nl
kies bij bellen optie 2
Gaarne een duidelijke reactie van Trotec24 want ik vind dit soort klant afschrikkende procedures ook van iDeal ronduit schandalig!
En TROTEC"24": waar staat die 24 voor? Voor 24/7 nooit meer te bereiken?

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 14:36
door Sheer
Haha, lees nou even mijn reactie hierboven.

De accounts zijn met de overdracht naar de nieuwe site verwijderd.
Ze kunnen het niet aan.
Je krijgt GEEN mailtjes met accorderingen of betalingen die zijn verwerkt.
Het is daar gewoon een rotzooi, maar ze zijn wel bezig!

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 14:41
door Spacestar
Mijn vermoeden is dat ze werken met dropshipping, zelf hebben ze waarschijnlijk geen of bijna geen voorraad.
Ze zijn volgens mij volledig afhankelijk van de Duitse leverancier..

Ik heb een zelfde soort webshop gehad, miljoenen onderdelen te bestellen bij mij.
Maar ik had bijna niks op voorraad alles kwam rechtstreeks (binnen 24 uur leverbaar en soms langere levertijd) uit Duitsland.
Gelukkig is mijn NL leverancier uiterst betrouwbaar.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 14:52
door Jefke2015
Ook ik jebbij trotec besteld en krijg geen reactie meer. Best wel zorgwekkend als ik lees wat hier allemaal staat. Zij die een trac an trace code ontvangen hebben hoelang hebben jullie hier moeten op wachten? Mijn betaling gedaan maar zelfs op mijn profiel op trotec is hier niks van te vinden geen openstaande betqling of dergelijke...

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 14:57
door Trotec CV
@Klant Bakker. Uw betaling is verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 15:03
door Mikeokhuiysen
Trotec CV schreef:@Klant Bakker. Uw betaling is verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team
Beste Trotec,

Zou u ook mijn bestellingen eventjes kunnen nakijken aub?

In geval u een track & trace heeft, gelieve dit naar de corresponderende email te sturen of op [email protected].

Echt zeer veel bedankt om hier te communiceren, dit is iets dat we appreciëren.

Ik wacht geduldig af, dankuwel om het te verduidelijken.

EDIT: Trotec heeft mij gecontacteerd en mij goed op weg geholpen, zie mijn bericht hieronder.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 15:04
door Lady1234
Martijn_r schreef:Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Kan gewoon online. Ik stel voor dat meer mensen dat doen, dan krijgen we vast sneller ons geld terug.
Echt nuttig. Half Nederland bestelt ineens een airco, logisch dat u moetwachten.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 15:22
door Ed Bakker
Beste Trotec 24,
Bedankt voor jullie snelle antwoord. Dat stelt mij echt gerust! Jullie reactie is voor mij acceptabel. Ik begrijp dat jullie het gigantisch druk hebben met verhuizen en met de enorme vraag van alle klanten naar een airco.
Indien mijn Airco PAC 5800 X Art-nr. 1210000025 nog niet is verstuurd, is het dan eventueel mogelijk dat ik de airco komende week in Heinsberg zou kunnen komen ophalen? Dat scheelt jullie een hoop administratie en logistieke lasten.
Want ik moet deze week voor mijn werk naar Aachen en dan rijd ik langs Heinsberg. Jullie mogen zeggen welke dag daarvoor het gunstigst is.
Mijn naam: Eduard Bakker
Klantnummer: 391716
Ordernummer: 597902 dd: 24 juli 2018
email:
[email protected]
Bij voorbaat hartelijk dank!

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 15:25
door Ed Bakker
Voor alle duidelijkheid: komende week van 30 juli tot en met 3 augustus moet ik naar Aachen. De dag is niet belangrijk.
Nogmaals bij voorbaat hartelijk dank voor jullie nieuwe reactie.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 16:05
door MarkWind
Trotec CV schreef:@Klant Bakker. Uw betaling is verwerkt en wordt zo spoedig mogelijk geleverd.

Beste klanten,

nogmaals onze excuses, wij zijn alle bestellingen aan het verwerken, en die worden ook verzonden.
We begrijpen dat u zich zorgen maakt, en we doen ons best om alle bestellingen te verwerken. Dat is nu ook de hoogste prioriteit, dat de klanten de bestellingen ontvangen.
Wij leveren alle bestellingen vanuit Duitsland, aangezien het filiaal in Chaam sinds kort gesloten is.

Met vriendelijke groet,
Trotec Team
Heel fijn om van jullie te horen. Ik kijk ongelooflijk uit naar mijn bestelling, desondanks de verwarring en chaos die er is ontstaan. Ik kan helaas niet meer inloggen op julie website (trotec24.nl is niet meer bereikbaar, en nl.trotec.com kent mij niet). Ik hoop dat mijn bestelling niet per abuis kwijtgeraakt.

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 16:30
door Mikeokhuiysen
Dag iedereen, ik heb contact kunnen maken met een zeer vriendelijke werknemer van Trotec.

Ze hebben mij geholpen en duidelijk gecommuniceerd. Ik heb een bestelling geplaatst en deze wordt normaal gezien vandaag verzonden (maar het staat al klaar). Dus ik denk dat voor alle bestellingen een vertraging is van 1-2 weken.

INDIEN je met hun in contact wilt/hebt: dit zijn de informatie die ze vroegen: TIJDSTIP VAN BESTELLING EN BETALINGSMETHODE.
De werknemer kan enkel de betaling opzoeken en of het al dan niet verwerkt is. Gelieve niet beginnen te klagen, dit is tijdverlies en NIET de schuld van de mevrouw, ze doet enkel de communicatie.

HET GAAT DUS NIET OM FRAUDE, MAAR GEWOON ENORME DRUKTE EN TE LAGE WERKCAPACITEITEN!!!

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 17:25
door Ed Bakker
Beste iedereen,
Zojuist heb ik persoonlijk een heel geruststellend antwoord van TROTEC24 ontvangen. Per e-mail is mij bevestigd dat de verzending al behandeld wordt in het magazijn, maar dat ik nog even geduld moet hebben omdat het daar gigantisch druk is. Ik heb geantwoord dat ik hier begrip voor heb en dat ik de zending geduldig thuis afwacht. Dus mijn advies aan iedereen hier is: ondanks dat het bij jullie, net als bij mij hier thuis in Almere ver boven de 30 graden is: heb even geduld, geduld is een schone zaak. Ik werk op luchthaven Schiphol en ik weet dat ook daar geduld een absolute noodzaak is.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Re: Trotec24

Geplaatst: 27 jul 2018 20:33
door Martijn_r
Ik heb vandaag mijn airco ontvangen! (Maandag besteld). Mijn account kom ik niet meer in en had ook geen track trace code of iets ontvangen. Duurde dus allemaal wat langer maar hij komt wel :)

Re: Trotec24

Geplaatst: 28 jul 2018 13:31
door Caroline R
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Dus ook geen bestelnummer, ik vraag me dan wel af hoe ze dan je bestelling kunnen terug vinden.

Re: Trotec24

Geplaatst: 28 jul 2018 19:25
door ebergje
Ook ik kan nog steeds geen contact krijgen. Ook geen enkele bevestiging gehad. Ook toen ik ik nog wel kon inloggen kon ik mijn bestelling niet weer vinden.
Graag reactie met betrekking tot bestelling

20180724597692 0030003080194669 . TROTEC C.V. Referentie: 2018-07-24 14:20 00300030801

Laatste vier cijfers van referentienummer heb ik even verwijderd net Oalsbhet bestelbedrag

Re: Trotec24

Geplaatst: 28 jul 2018 19:31
door Erthanax
Lees de reacties van Trotec en van enkele klanten: geen paniek, rustig afwachten, het komt goed.
Trotec bellen of mailen lijkt me niet zo zinvol, ze hebben het daar al druk genoeg, begrijp ik.

Re: Trotec24

Geplaatst: 30 jul 2018 10:02
door melevi
hallo

ik heb 26 juli een bestelling gedaan bij Trotec 24 en met ideal betaald .
voor een aircounit die direct leverbaar was .. maar nog steeds niks ontvangen of gehoord...!!!

ik heb ze geprobeerd te bellen maar geen enkel nummer is bereikbaar ...

ik heb ze zojuist gemaild om de bestelling te annuleren want ik vertrouwd het niet meer en heb gezegd dat ik me geld terug wilt
bestel daar nooit meer wat !!!!!