Camping: geluidoverlast, slechte verlichting, schimmel
Geplaatst: 02 aug 2018 23:01
Op 8 juni 2018 hebben wij via de site van Oostappen een kampeerplaats geboekt op Marina Beach van Oostappen. Er werden 16,50 voorkeurskosten gevraagd, maar ja we wilden deze plek hebben.
Toen wij 20 juli aan kwamen op de camping schrokken wij. Het hele veld waar wij zouden staan werd bezet met een kamp voor kansarme kinderen. Ook 'onze' plaats werd hierdoor bezet. Omdat het om kinderen gaat die anders niet op vakantie zouden gaan besloten wij om niet moeilijk te doen. Wij snappen het goede doel.
Wij terug naar de receptie en gevraagd voor een andere plek , we zagen een plek aan het water wat leeg was. Zonder enige problemen mochten we daar gaan staan. Toen we vroegen of deze plek niet bezet zou worden werd er letterlijk gezegd : "dat zien we dan wel weer".
Wij hadden alle spullen opgezet en konden gaan beginnen aan een welverdiende vakantie. Maar het zou anders lopen.
Iedere avond geluidsoverlast (tot diep in de nacht), toiletgedeelte bij de dames was 's-nachts niet verlicht, deze was kapot, net als de douches bij de dames, van de 4 douches had er 1 warm water, stank van de plek naast ons waar beschimmelde hondenstront bleek te liggen, binnen speeltuin gesloten (al maand of 4 vanwege asbest, wat overigens niet op de site vermeld stond), Wi-Fi die in de horeca zou zijn werkte ook al 3 maanden niet. En de horeca bestond uit 1 aftands 'restaurant' wat ook de kidsclub en bingoruimte bleek te zijn. De receptie was (hoogseizoen) open van 10 tot 18 uur en bemand door 2 dames waardoor op maandagen en vrijdagen de mensen 3,5 tot 4 uur in de brandende zon moesten staan voor hun huisje. Een vaste bewoner van de camping die met zijn speedboot zo snel vaarde dat de kinderen en ouderen bijna overvaren werden door hem en overlast van zijn loslopende hond. De animatie besloot zonder enige aankondiging de spellen voor de kinderen een uur te vervroegen waardoor de kinderen allemaal te laat aan kwamen.
Dit had ik een weekje aan zitten kijken en was het toen zat en ben verhaal gaan halen bij de receptie. Daar heb ik 2 uur (!!) zitten wachten op de parkbeheerder. De mevrouw bij de receptie had hem 8 keer gebeld maar hij nam zijn telefoon niet op. Vervolgens heeft zij het hoofdkantoor gebeld die wél contact met hem konden krijgen.
Toen hij eindelijk tijd had voor mij heb ik hem begroet met : "Ik ben blij dat de Koninklijke Hoogheid tijd heeft kunnen vinden om zijn onderdanen te woord te staan". Hier kon hij duidelijk niet om lachen en begon gelijk met : "Er zijn nog mensen die moeten werken" waarop ik zei dat er ook mensen waren die na een jaar hard werken wilde genieten van hun welverdiende vakantie. Maar goed, na deze stroeve start toch nog mijn verhaal kunnen doen. Dit was op donderdag. Hij zei mij toen dat hij op zaterdag contact met mij zou opnemen (telefonisch) en dat hij zou langskomen om het op te lossen. Zaterdagmiddag na half 2 en half 4 nog maar even naar de receptie gegaan om te kijken of hij er nog wel was. Meneer werd gehaald en hij reageerde nogal pissig en dat hij nog wel meer te doen had. Hij zou écht langs komen.
Ik terug naar onze plek. Waar na anderhalf uur een auto van Oostappen kwam aanrijden. Maar niet met de parkbeheerder er in maar met de beveiliger die mijn vrouw 's-nachts al meer gezien had dan haar eigen man. Aardige gozer, en hij nam ook echt de tijd om ons verhaal te horen.
Hij kon uiteraard niets toezeggen maar zou het gaan overleggen met de parkbeheerder.
Op maandag nog maar even naar de receptie geweest. Daar kwamen we de beveiliger tegen die mij vertelde dat hij die dag met de parkbeheerder langs zou komen om het op te lossen. U begrijpt het al. Totaal niets. We zijn 2 dagen eerder weggegaan van deze hel.
Ik had dit verhaal ook gemaild naar het hoofdkantoor van Oostappen. Krijg ik (en nu niet lachen) een mail van de parkbeheerder met de vraag of hij ons op één of andere manier kon helpen. Twee keer deze man gesproken op de receptie met exact dezelfde klachten maar hij heeft totaal geen idee welke gasten hij gesproken heeft en hoe hij kan helpen.
Het hoofdkantoor van Oostappen reageert nergens op, en van de parkbeheerder hoor je uiteraard ook niets meer. Is er nu nog een nette manier om een tegemoetkoming te krijgen, of in ieder geval die 16,50 voorkeursboekingskosten. Onze vakantie is totaal verziekt door deze toestanden, onze kinderen hebben hierdoor totaal geen leuke vakantie gehad. Het gaat mij niet eens meer om het geld, maar ik verwacht toch minimaal die 16,50 terug. Misschien een lullig bedrag, maar het is nu een principe kwestie geworden.
Toen wij 20 juli aan kwamen op de camping schrokken wij. Het hele veld waar wij zouden staan werd bezet met een kamp voor kansarme kinderen. Ook 'onze' plaats werd hierdoor bezet. Omdat het om kinderen gaat die anders niet op vakantie zouden gaan besloten wij om niet moeilijk te doen. Wij snappen het goede doel.
Wij terug naar de receptie en gevraagd voor een andere plek , we zagen een plek aan het water wat leeg was. Zonder enige problemen mochten we daar gaan staan. Toen we vroegen of deze plek niet bezet zou worden werd er letterlijk gezegd : "dat zien we dan wel weer".
Wij hadden alle spullen opgezet en konden gaan beginnen aan een welverdiende vakantie. Maar het zou anders lopen.
Iedere avond geluidsoverlast (tot diep in de nacht), toiletgedeelte bij de dames was 's-nachts niet verlicht, deze was kapot, net als de douches bij de dames, van de 4 douches had er 1 warm water, stank van de plek naast ons waar beschimmelde hondenstront bleek te liggen, binnen speeltuin gesloten (al maand of 4 vanwege asbest, wat overigens niet op de site vermeld stond), Wi-Fi die in de horeca zou zijn werkte ook al 3 maanden niet. En de horeca bestond uit 1 aftands 'restaurant' wat ook de kidsclub en bingoruimte bleek te zijn. De receptie was (hoogseizoen) open van 10 tot 18 uur en bemand door 2 dames waardoor op maandagen en vrijdagen de mensen 3,5 tot 4 uur in de brandende zon moesten staan voor hun huisje. Een vaste bewoner van de camping die met zijn speedboot zo snel vaarde dat de kinderen en ouderen bijna overvaren werden door hem en overlast van zijn loslopende hond. De animatie besloot zonder enige aankondiging de spellen voor de kinderen een uur te vervroegen waardoor de kinderen allemaal te laat aan kwamen.
Dit had ik een weekje aan zitten kijken en was het toen zat en ben verhaal gaan halen bij de receptie. Daar heb ik 2 uur (!!) zitten wachten op de parkbeheerder. De mevrouw bij de receptie had hem 8 keer gebeld maar hij nam zijn telefoon niet op. Vervolgens heeft zij het hoofdkantoor gebeld die wél contact met hem konden krijgen.
Toen hij eindelijk tijd had voor mij heb ik hem begroet met : "Ik ben blij dat de Koninklijke Hoogheid tijd heeft kunnen vinden om zijn onderdanen te woord te staan". Hier kon hij duidelijk niet om lachen en begon gelijk met : "Er zijn nog mensen die moeten werken" waarop ik zei dat er ook mensen waren die na een jaar hard werken wilde genieten van hun welverdiende vakantie. Maar goed, na deze stroeve start toch nog mijn verhaal kunnen doen. Dit was op donderdag. Hij zei mij toen dat hij op zaterdag contact met mij zou opnemen (telefonisch) en dat hij zou langskomen om het op te lossen. Zaterdagmiddag na half 2 en half 4 nog maar even naar de receptie gegaan om te kijken of hij er nog wel was. Meneer werd gehaald en hij reageerde nogal pissig en dat hij nog wel meer te doen had. Hij zou écht langs komen.
Ik terug naar onze plek. Waar na anderhalf uur een auto van Oostappen kwam aanrijden. Maar niet met de parkbeheerder er in maar met de beveiliger die mijn vrouw 's-nachts al meer gezien had dan haar eigen man. Aardige gozer, en hij nam ook echt de tijd om ons verhaal te horen.
Hij kon uiteraard niets toezeggen maar zou het gaan overleggen met de parkbeheerder.
Op maandag nog maar even naar de receptie geweest. Daar kwamen we de beveiliger tegen die mij vertelde dat hij die dag met de parkbeheerder langs zou komen om het op te lossen. U begrijpt het al. Totaal niets. We zijn 2 dagen eerder weggegaan van deze hel.
Ik had dit verhaal ook gemaild naar het hoofdkantoor van Oostappen. Krijg ik (en nu niet lachen) een mail van de parkbeheerder met de vraag of hij ons op één of andere manier kon helpen. Twee keer deze man gesproken op de receptie met exact dezelfde klachten maar hij heeft totaal geen idee welke gasten hij gesproken heeft en hoe hij kan helpen.
Het hoofdkantoor van Oostappen reageert nergens op, en van de parkbeheerder hoor je uiteraard ook niets meer. Is er nu nog een nette manier om een tegemoetkoming te krijgen, of in ieder geval die 16,50 voorkeursboekingskosten. Onze vakantie is totaal verziekt door deze toestanden, onze kinderen hebben hierdoor totaal geen leuke vakantie gehad. Het gaat mij niet eens meer om het geld, maar ik verwacht toch minimaal die 16,50 terug. Misschien een lullig bedrag, maar het is nu een principe kwestie geworden.