Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Hophophop »

Die pb die ik gehad heb is helemaal een giller. Of ik wel door heb dat het een consumentenforum is (zeker; geen idee waarom dit relevant is), en of ik de volgende keer de berichten wil melden ipv popcorn pakken (zodat de moderatie er er een dag of 5 later mee aan de slag kan, denk ik).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Radar schreef:
02 sep 2022 17:14
Erthanax heeft een waarschuwing gekregen omdat die tegenbeschuldigingen plaatste.
Zwaar onterecht in deze hele soap.☹
Erthanax heeft er wel degelijk ook mee te maken gehad en werd hier wél even te kakken gezet en zwaar onterecht voor leugenaar uitgemaakt.
Wat mij betreft mag deze' waarschuwing ' voor hem er wel per direct af, want wanneer je je verdedigt word je dus gestraft met een waarschuwing?

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ach het is maar een waarschuwing.
Even een net bericht terug naar de mods dat je niet begrijpt waarom je een waarschuwing hebt gekregen. Maar je verder netjes zult gedragen en dan is case closed.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Die van Erthanax snap ik ook niet. Hij reageerde keurig op allerlei beschuldigingen van een zeer bekende trol, iemand die er niet vies van is anderen IRL te bedreigen. Moet je dan maar alles over je heen laten gaan? Zo ben ik opgevoed, kan niet zeggen dat het me heeft geholpen zorgeloos door het leven te fietsen. Integendeel. Soms moet je gewoon je scheur open trekken om met rust te worden gelaten, al zal dat in een zeldzaam geval als met voorheen Atlas/Oldmobile/etcetera alleen maar tot grotere problemen leiden.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Even een korte publieke reactie mijnerzijds: ik heb geen moeite met de waarschuwing die de moderatie mij heeft gegeven, al heb ik nog minder moeite met het onbegrip van anderen.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dat forumlid hier weer verschijnt.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

In de huiskamer zag ik dat de topics van Joep.sr gesloten zijn. Dat is in ieder geval iets.

Volgens mij kan de moderatie die topics beter helemaal verwijderen. Niemand heeft er iets aan.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ik heb iets gemist merk ik, geen idee wie Joep is

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Uit deze reactie die vanochtend geplaatst is, heeft de moderatie een commerciële link verwijderd.
In een ander topic staat deze reactie met een commerciële link al bijna een week gemeld. (Tip: Lees ook de twee reacties onder dat bericht :D)

Kan de moderatie eens naar kijken naar het verschil in behandeling? Ik begrijp het namelijk niet.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
19 okt 2022 11:27
Kan de moderatie eens naar kijken naar het verschil in behandeling? Ik begrijp het namelijk niet.
Ik snap het wel. De eerste reactie is een eerste post van een nieuw forumlid, dus die wordt beoordeeld voordat het bericht geplaatst wordt. De tweede casus is een bericht van een bestaand forumlid, waar een rode knop-melding is gedaan. Die komt in een lijst, die door de moderatie afgewerkt moet worden. Het zijn dus twee verschillende routes.

Neemt uiteraard niet weg dat die oudere melding al lang afgehandeld had moeten zijn, en dat het bizar is dat jouw eerder melding zonder actie is verwijderd.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat het om twee verschillende routes gaat is nog tot daaraan toe. Dat is te zeggen, in beide routes heeft een moderator corvee en moet een lijstje met berichten afgewerken.

Over de snelheid waarmee mijn melding werd afgehandeld heb ik geen klagen. Maar waarom wordt een, in mijn ogen, overduidelijke commerciële link niet verwijderd? In het gemelde bericht staat verder geen enkele nuttige informatie. Bovendien had ik bij mijn melding er op gewezen dat het voorige (eerste) bericht van dit forumlid ook al een verwijderde commerciële link bevatte. Ik begrijp echt niet waarom deze in het bandentopic mag blijven staan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Beste RADAR .
Zo te merken wordt er nog steeds gemodereerd.
Ik , en waarschijnlijk velen met mij , zouden het fijn vinden wanneer er enige toelichting / duiding vanuit de moderatie komt wanneer een forummer óf een topic is verdwenen.
Plus de reden waarom en eventuele consequenties ( bv een ban) voor diegene.
BVD .

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

moederslink schreef:
17 nov 2022 12:18
Beste RADAR .
Zo te merken wordt er nog steeds gemodereerd.
Ik , en waarschijnlijk velen met mij , zouden het fijn vinden wanneer er enige toelichting / duiding vanuit de moderatie komt wanneer ....een forummer óf een topic is verdwenen.
Plus de reden waarom en eventuele consequenties ( bv een ban) voor diegene.
BVD .
Hier sluit ik me volledig bij aan.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad. We hebben reggie al een poosje niet gezien, en ook Ridder lijkt weer eens verdwenen te zijn. Niet dat het me verbaast, maar het viel me vanmorgen eigenlijk op.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik verwacht Ridder vrijdag weer. Eerst met een paar commentaren en dan met een spiksplinteroud topic die dan weer acht paginas reacties krijgt. Leuk voor het weekend

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door BL2 »

moederslink schreef:
17 nov 2022 12:18
.........Plus de reden waarom en eventuele consequenties ( bv een ban) voor diegene.......
Natuurlijk gaat de moderatie dat hier niet vermelden, al is het maar om de AVG.
Verder lijkt het me persoonlijk compleet oninteressant, waarom onbekende en anonieme forumleden vertrekken of komen.......
Wil je graag zulk soort insite dingetjes weten, wordt Moderator :lol:

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat gebeurde overigens een tijdje geleden wel, maar ik denk dat er nu andere moderators zitten.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

BL2 schreef:
17 nov 2022 12:50
Natuurlijk gaat de moderatie dat hier niet vermelden, al is het maar om de AVG.
Dat hebben ze anders vaak genoeg gedaan.

Techneut71
Berichten: 219
Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Lady1234 schreef:
17 nov 2022 12:52
Dat gebeurde overigens een tijdje geleden wel, maar ik denk dat er nu andere moderators zitten.
Ja, toen we de geweldige moderator ^SK nog hadden. Die communiceerde én modereerde duidelijk en helder.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

BL2 schreef:
17 nov 2022 12:50
(...)
Verder lijkt het me persoonlijk compleet oninteressant, waarom onbekende en anonieme forumleden vertrekken of komen.......
Je/men kan er van leren , ook de talloze onbekende ' lezers/ passanten ' krijgen dit dan mee.
Bepaalde uitlatingen of hoe een discussie kan ontsporen zijn leermomenten over hoe het niet moet.

Gesloten