Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... aangezien de TS het maar bleef vertikken te vertellen wat de cijfers zijn, laat staan dat hij ook maar iets onderbouwde, kon niemand er wat mee.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door riddert »

juliomariner schreef:
04 jan 2023 19:50
Wat mij betreft ook, waarom zou een consumentensite plaats moeten bieden aan waan ideeen?
Een hele goede reden zou kunnen zijn dat de omroep die dit hele gebeuren hier mogelijk maakt, als slogan heeft; avrotros, de omroep voor iedereen!

Het was verder geen aanstootgevend geheel, het betreffende onderwerp. Mocht de moderator besluiten alleen zinvolle discussies toe te staan op dit forum, dan kunnen er nog wel een aantal posts verwijderd worden.

Maar ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen van de moderatie.

PGros
Berichten: 1113
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door PGros »

Leefbaar loon. Ik heb het niet allemaal gevolgd maar hier nog meer:
https://www.rvo.nl/onderwerpen/leefbaar-loon
Of was deze al langsgekomen? Ik dacht dat TS de naam zelf verzonnen had.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Die link had ik al gegeven, inderdaad.

Maar eigenlijk... is dit het feedbacktopic. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we het onderhavige topic hier voortzetten. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk. :wink:

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door rwolters »

juliomariner schreef:
04 jan 2023 19:50
Wat mij betreft ook, waarom zou een consumentensite plaats moeten bieden aan waan ideeen?
Inderdaad. Voor politieke discussies zijn er andere fora. En voor waanideeën ook.

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door rwolters »

riddert schreef:
04 jan 2023 20:27
juliomariner schreef:
04 jan 2023 19:50
Wat mij betreft ook, waarom zou een consumentensite plaats moeten bieden aan waan ideeen?
Een hele goede reden zou kunnen zijn dat de omroep die dit hele gebeuren hier mogelijk maakt, als slogan heeft; avrotros, de omroep voor iedereen!

Het was verder geen aanstootgevend geheel, het betreffende onderwerp. Mocht de moderator besluiten alleen zinvolle discussies toe te staan op dit forum, dan kunnen er nog wel een aantal posts verwijderd worden.

Maar ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen van de moderatie.
Geen consumentenkwestie. En deze site is voor consumentenzaken. En in de Huiskamer kan je een beetje daar van afwijken.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door riddert »

Geen consumenten kwestie lijkt me niet waarschijnlijk, aangezien ieder nieuw topic eerst langs de moderatie gaat voordat het online verschijnt.

Het topic is na goedkeuring geplaatst en voldeed ten tijde van plaatsen aan de forum regels.

Maar wellicht komt er een verklaring van de dienstdoende moderator

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

PGros schreef:
04 jan 2023 19:03
Was het niet kuklos die het bericht gemeld heeft?
Die wilde het blijkbaar weg hebben.
Ik heb een bericht gemeld, en daarbij heel duidelijk vermeld dat de moderators ernaar mochten kijken en maar moesten beslissen wat ermee moest gebeuren. Dus niks "die wilde het blijkbaar weg hebben".

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

riddert schreef:
04 jan 2023 21:19
Het topic is na goedkeuring geplaatst en voldeed ten tijde van plaatsen aan de forum regels.
De praktijk bewijst dat de goedkeuring van een topic géén garantie is dat het topic aan de regels voldoet. Ik meld bijvoorbeeld met grote regelmaat nieuwe openingsposten van nieuwe forumleden omdat er namen en telefoonnummers in staan. Dat is wel het minste wat men had mogen checken, denk ik dan.

Los daarvan is dit topic helemaal niet goedgekeurd, omdat Fyte geen nieuw forumlid was.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vandaag is er ineens een rele rits berichten van nieuwe leden goedgekeurd en dus zichtbaar geworden. De berichten gaan terug tot 8 januari. Als nieuwe leden een week moeten wachten tot hun bericht of topic zichtbaar is, zal dat hun enthousiasme voor het forum wel temperen, vrees ik.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Nou ja, ze hebben we de cryptospam topics verwijderd. De oudste ervan heeft slechts 4 dagen online gestaan. Dat is toch ook wat waard. :roll:

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Erthanax schreef:
15 jan 2023 22:05
Vandaag is er ineens een rele rits berichten van nieuwe leden goedgekeurd en dus zichtbaar geworden. De berichten gaan terug tot 8 januari. Als nieuwe leden een week moeten wachten tot hun bericht of topic zichtbaar is, zal dat hun enthousiasme voor het forum wel temperen, vrees ik.
Dat is al een tijdje aan de gang. Gaat van kwaad tot erger. Mij lijkt vooral het enthousiasme van Radar voor dit forum fiks getemperd.

Dit feedback topic doen ze ook niks meer mee.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik hoop maar dat het gaat om een tijdelijke onderbezetting, bv door vakantie.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien zijn er veel zieken. Beetje compassie graag.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Als er veel zieken zijn kan dat prima gemeld worden door de mods. Dan is er begrip.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
15 jan 2023 23:27
Misschien zijn er veel zieken. Beetje compassie graag.
Al maandenlang? Bovendien moet je wel heel erg belabberd zijn als je dit vanuit huis niet even kan oppakken. Consumentenforums als Radar en Kassa zijn een aflopende zaak.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

kuklos schreef:
15 jan 2023 23:39
Als er veel zieken zijn kan dat prima gemeld worden door de mods. Dan is er begrip.
Daar zijn ze dan te beroerd voor.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarom blijven spamtopics dagen staan en kunnen de mods wel binnen een paar minuten reageren bij vermeende persoonlijke aanvallen? (Topic over autoverzekering met achtetwaardse aanrijding stilstaand voertuig.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

En nog een vraag: De spamtopics zijn aangemaakt met de accounts van hen die eerder op het forum van trosradar hebben gereageerd (normale reacties, geen spam). Zijn deze accounts gehackt? En zijn er gegevens van anderen op "straat" terecht gekomen?

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

breien schreef:
21 jan 2023 12:54
Kan de pump up -crypto reclame hier op het forum geen permaban krijgen?
Dat kan niet, ze gebruiken accounts van andere gebruikers.

Gesloten