Pagina 1 van 1

storing vaste telefonie kpn

Geplaatst: 13 apr 2019 14:03
door tonsondaar
Sinds 8 maart is mijn vaste telefoon KPN afgesloten.
Ik heb hierover 4 keer met KPN klantenservice gebeld. De laatste keer werd er gezegd dat er een vergunning bij de gemeente moest worden aangevraagd. Ik heb een brief geschreven naar klantenservice KPN drie keer is er gebeld naar mobile telefoon vriend. Op 30 maart werd er gezegd dat er 1 april een vergunning werd aangevraagd aan de gemeente Amsterdam, (mijn woonplaats) om de weg open te mogen breken. Daarna niets meer gehoord. Wel is het abonnementsgeld automaties afgeschreven.
Als ik mijn postcode doorgeef op de website van kpn wordt er gezegd dat er geen storingen zijn in mijn postcode gebied.
Wat kan ik aan deze situatie doen? Omdat ik slechthorend ben ben ik afhankelijk van een speciale (vaste) telefoon.

Re: storing vaste telefonie kpn

Geplaatst: 13 apr 2019 17:37
door Lady1234
Misschien kunt u beter uw klacht op het KPN forum zetten, ofnaar een Primafoon winkel gaan.

Wellicht heeft dat meer succes.

Re: storing vaste telefonie kpn

Geplaatst: 13 apr 2019 17:39
door Bob Schurkjens

Re: storing vaste telefonie kpn

Geplaatst: 13 apr 2019 17:43
door piet987654
Waarschijnlijk hebben ze geprobeerd U te bellen op uw vaste lijn., maar kregen ze geen contact :roll:

Re: storing vaste telefonie kpn

Geplaatst: 13 apr 2019 18:26
door hänschen klein
Vaststellen of die vergunning op uw adres daadwerkelijk is aangevraagd en hoe lang dat gaat duren?

https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/? ... D4F2826%7D