LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegticket annuleren bij Edreams lukt niet

Andere onderwerpen over auto en vervoer
talithamesterss_
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2019 17:40

Vliegticket annuleren bij Edreams lukt niet

Ongelezen bericht door talithamesterss_ »

Ik heb al een paar keer naar Edreams gebeld en nul keer een antwoord gekregen op mijn belletje. Mijn baas heeft een retour naar Tanger (Marokko) geboekt op 10 juli tot 10 augustus. Ik zou mijn vlucht graag willen annuleren, dat het via mijn baas haar email gaat wat op de booking staat. Ik heb gelezen dat je je oude ticket kan annuleren en een nieuwe ticket haal voor een collega die mij wilt vervangen. En dat je alleen het verschil van het oude naar het nieuwe ticket betaalt. Of dat je een naam kan veranderen. Mijn baas heeft het druk en ik moet het nu via mezelf doen. Ik wil het zo optijd en netjes mogelijk geregeld hebben en niet met een gevoel zitten dat ik naar Marokko moet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vliegticket annuleren bij Edreams lukt niet

Ongelezen bericht door berndv »

talithamesterss_ schreef:
26 jun 2019 17:42
Ik heb al een paar keer naar Edreams gebeld en nul keer een antwoord gekregen op mijn belletje. Mijn baas heeft een retour naar Tanger (Marokko) geboekt op 10 juli tot 10 augustus. Ik zou mijn vlucht graag willen annuleren, dat het via mijn baas haar email gaat wat op de booking staat. Ik heb gelezen dat je je oude ticket kan annuleren en een nieuwe ticket haal voor een collega die mij wilt vervangen. En dat je alleen het verschil van het oude naar het nieuwe ticket betaalt. Of dat je een naam kan veranderen. Mijn baas heeft het druk en ik moet het nu via mezelf doen. Ik wil het zo optijd en netjes mogelijk geregeld hebben en niet met een gevoel zitten dat ik naar Marokko moet.
had uw ticket ook de mogelijkheid om kosteloos te annuleren? Ik lees namelijk op hun site dat ze tickets aanbieden die kosteloos te annuleren zijn, die staan speciaal aangegeven (zijn duurder) en ze hebben tickets die niet annuleerbaar zijn (zijn goedkoper).

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vliegticket annuleren bij Edreams lukt niet

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar, dat moet u dus via uw baas doen als deze de tickets besteld heeft en de bevestiging op haar email heeft gekregen. Of toegang krijgen tot haar email.

Gesloten