LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher borrelkaart bij ticketveiling duurder

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Esojdran
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019 16:41

Fletcher borrelkaart bij ticketveiling duurder

Ongelezen bericht door Esojdran »

Mag ticketveiling een prijs voor de Fletcherborrelkaart voor 31.00 op de veiling zetten, als de borrelkaart bij Fletcher in de cadeaushop en in de hotelgids voor 17.50 staat vermeld.
Moet erbij vermelden, dat Ticketveiling de veiling direct heeft terugbetaald en contact heeft opgenomen met Fletcher.
Fletcher beweerd dat het om een actieprijs gaat.
Als je Fletcher belt weet men van niets, is het de normale prijs.
Als ik zelf naar Fletcher mail, wordt er gezegd foutje in de website is een actie prijs, klopt dat het normaal 30.50 is.
Ik heb dit op 9 september al gemeld, men gaat niet in op de vraag waarom de telefonistes van niets weten en dat het wordt vermeld in de hotelgids blz 14 er zijn trouwens 2 hotelgidsen in omloop.
Er wordt na diverse mails naar Fletcher niet geantwoord op de vragen.
Geeft nu niet direct een goed gevoel over Fletcher
Men gaat nooit op de vragen in, meestal een nietszeggend antwoord.

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Fletcher borrelkaart bij ticketveiling duurder

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik zie op veilingen bij Catawiki ook vaak zaken voorbij komen welke veel te duur zijn, en op andere manieren veel goedkoper zijn te kopen. Het is maar net wat de gek er voor over heeft, niemand verplicht je om te kopen bij Ticketveiling.

Gesloten