Saldodipje

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Saldodipje

Ongelezen bericht door sacredfour »

Saldodipje S.L.
Avenida de Brasil, número 17, 10,
F&G 28020 Madrid
Spanje

Heb je pas een nieuwe lening afgesloten bij Saldodipje? Het is mogelijk dat Saldodipje zich niet houdt aan de Nederlandse wetgeving. Dit zou kunnen betekenen dat de lening die je hebt afgesloten met Saldodipje nietig is.
Heb je een lening afgesloten bij Saldodipje, maar geen eigen garant kunnen vinden en heb je daardoor een boete gekregen of ga je deze krijgen, laat van je horen.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Uhm, had je dit topic al niet ergens staan?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die was verwijderd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door tttlocke »

sacredfour schreef:
20 jan 2020 21:30
[...]laat van je horen.
Hoe kan men dat het beste doen? ;)

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Erthanax »

Hier een reactie plaatsen?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door tttlocke »

Is natuurlijk een goede manier, om te beginnen.

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door BL2 »

Moneyman schreef:
20 jan 2020 21:44
Die was verwijderd.
Interresant, en waarom ?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Alle bovenstaande op Topic starter na inhoudsloos!
Hij vraagt naar gedupeerde en ook ik heb nog niets geleend!

Graag vraag goed lezen en alleen antwoorden als je geleend hebt of iets toe kan voegen.
Dus deze mag ook wel weg!

Dit is herplaatsing wegens verboden reclame link!
Dat was dus oorzaak... maar of de tot nu toe reacties mogen blijven?

R23040
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2020 17:22

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door R23040 »

Beste lezers,

Ik heb verschillende leningen gehad bij ferratum. Ik heb hiervoor altijd de garantsteller kosten betaald. Nu las ik op het ferratum forum dat ik deze gemaakt kosten terug kan vorderen. Hoe kan ik dit doen en wie kan mij hiermee helpen?

Ik heb net een lening bij ferratum afbetaald en wilde dus een nieuwe lening aanvragen. Ik moest opnieuw alle gegevens invullen en vond ik wel vreemd maar zag verder geen veranderingen. Nadat ik mijn aanvraag had verzonden kreeg ik pas te zien dat als ik binnen 16 dagen geen garantsteller vind ik een boete moet betalen en dat dit via saldo dipje is terwijl ik de aanvraag via ferratum doe?

Ik zit dus mijn beide problemen. Ik las al dat ik niet het geleende geld bij saldo dipje kan verrekenen met de garantsteller kosten van ferratum.

Ik zie door de bomen het bos nu niet meer. Wie kan mij helpen met wat ik het beste kan doen? Het gaat om een behoorlijk bedrag aan garantsteller kosten wat mij enorm zou helpen als ik dit terug kan vorderen op een manier.

En hoe zit het met de boete waarmee ze nu aankomen?

R23040
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2020 17:22

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door R23040 »

Ik ben nieuw op het forum. Hoe kan ik een PB sturen? Kan dit nergens vinden op de profielpagina

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Door op de naam van degene waar je een pb naar wilt versturen te klikken. Probeer maar.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Sorry,

Als ik op Theo Trucker klikte kreeg ik iets anders....
Wel kan ik hem een bericht sturen met dat grijze vlak eronder!

R23040
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jan 2020 17:22

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door R23040 »

Ik heb het al uitgevonden.

Ik wil graag het geleende geld meteen terugstorten bij saldodipje maar zonder de boete te betalen sta ik hier sterk in? Of de lening nietig verklaren en vervolgens het leenbedrag terugstorten en is het hiermee dan afgerond?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Moneyman »

R23040 schreef:
28 jan 2020 12:55
Ik wil graag het geleende geld meteen terugstorten bij saldodipje maar zonder de boete te betalen sta ik hier sterk in? Of de lening nietig verklaren en vervolgens het leenbedrag terugstorten en is het hiermee dan afgerond?
Dat laatste zou ik zeker doen.

CB1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2020 10:19

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door CB1234 »

Beste allen,

Wegens omstandigheden (waar ik inmiddels hulp bij heb) heb ik ook een lening afgesloten bij Saldodipje. Zonder dat er van te voren een garantsteller nodig was kreeg ik nadat mijn lening was uitbetaald inderdaad een mail dat ik binnen 14 dagen een persoonlijke garantsteller moet hebben en er anders een boete in rekening wordt gebracht. Nu wil ik uiteraard wel mijn lening terugbetalen, maar niet de boete (die bedraagt 290 euro). Ik heb veel gelezen in het andere topic (van Ferratum). Wat kan ik het best doen... alles gewoon betalen (dus inclusief die 290 euro) of alléén het leenbedrag + de rente? Ik kreeg namelijk als tip om de boete niet te betalen omdat ze niet legaal bezig zijn en dus geen poot hebben om op te staan. Voordat ik die beslissing maak, ben ik benieuwd naar jullie mening. Alvast bedankt!

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het antwoord op je vraag staat in de post ervoor.

CB1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2020 10:19

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door CB1234 »

Het leengedrag terugstorten zit er niet meer in. Ik bedoel het bedrag betalen met of zonder boete...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je bedoelt dat je nu het geld niet hebt om terug te betalen. Snap ik, anders had je niet geleend. Maar aan het einde van de afgesproken termijn het geleende geld plus de afgesproken rente. Geen boete!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Geleende bedrag + rente, die boete was vooraf niet bekend en dan kom je boven de 14% wat niet is toegestaan.

Als je geleende bedrag + rente tijdig betaalde is het voor hun lastig om dat boete bedrag via een rechtszaak ooit binnen te krijgen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Saldodipje

Ongelezen bericht door Moneyman »

CB1234 schreef:
05 feb 2020 17:36
Het leengedrag terugstorten zit er niet meer in. Ik bedoel het bedrag betalen met of zonder boete...
Terugstorten, terugbetalen, komt op hetzelfde neer. Gewoon zónder de boete. Wel even de overeenkomst vernietigen natuurlijk.

Plaats reactie