Pagina 3 van 3

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 09 jun 2021 15:35
door rezaq
Beste Mensen van Radar,

Het is onmogelijk contact met supersaver op te nemen en ze hebben ook mytrip.\
Ik heb al 703 euro betaald voor tickets maar helemaal niets gekregen, ik heb gelukkig wel het bewijs dat ik betaald heb en ik probeer al zoveel dagen uren lang contact met hen op te nemen onmogelijk dat ze mensen die aan doen.

Willen jullie aub hier iets aan doen

Met vriendelijke groet,
R Z

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 23 jul 2021 21:42
door arman1989
Beste mensen,

Ik ben ook opgelicht door supersaver. Ik heb 2 weken terug tickets gekocht voor ruim €1100. Maar tot heden geen bevestiging en geen tickets. Zij zijn geregistreerd in Kvk, kunnen wij niet samen een faillissement aanvragen voor deze bedrijf. Als ik verder op internet zoek, zijn er zoveel mensen opgelicht door deze idioten bedrijf. Ik krijg alleen mensen uit Indie aan de lijn als ik hun klantenservice bel. Verder beloven zij refund, maar tot heden heb ik geen cent ontvangen.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 23 jul 2021 23:46
door Lady1234
Welke “wij” bedoelt u?

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 24 jul 2021 15:44
door Seinhuis
Controleer je spam map. Misschien even contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij (niet de manier hoe het hoort, maar misschien wel werkt).

Indien je betaald hebt met je creditcard, neem met hun contract op om te kijken of je je geld terug kunt krijgen (aflevering garantie). Anders kan je het beste je geld terug eisen via een deurwaarder.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 24 jul 2021 20:22
door sylvesterb
arman1989 schreef:
23 jul 2021 21:42
Zij zijn geregistreerd in Kvk, kunnen wij niet samen een faillissement aanvragen voor deze bedrijf.
Dan zul je ze eerst ingebreke moeten stellen. En bij een failissement ben je gegarandeerd je geld kwijt plus de kosten voor de procedure.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 12 sep 2021 20:47
door Marrsell
Beste mensen,

Hier eenzelfde probleem. Stom natuurlijk, ook een ticket via Mytrip te boeken. Ik heb in december 2019 een ticket via Mytrip geboekt vanaf Curacao naar San Jose in Costa Rica met Avianca. Avianca heeft zichzelf slim in 2020 failliet laten verklaren in de VS, maar hebben het voucheren ook uitbesteed aan Mytrip. Ik heb wel een vouchercode die niet te innen valt, ergens op de website van Mytrip en/of Avianca is het 'computer says no'.

Mytrip en Supersaver zijn eenzelfde bedrijf naar mijn idee en vallen onder de Etraveli-groep in Zweden. Bij nader onderzoek blijken alle bedrijven gekoppeld aan Etraveli (ook in bv Australie Go-to-gate-travel) hetzelfde gedoe te vertonen. Onderzoek naar het BTW-nummer in Nederland blijkt dat het adres geregistreerd stond of staat op een louche straat in Heerhugowaard, bij een doodlopende straat met autoslopers. Daarvoor was het geregistreerd op de Haarlemmerweg in Amsterdam. De volgende bestuurders komen uit de open bronnen:

Bedrijfsnaam: Supersaver Travel BV
Website: www.supersaver.nl
Adres: Haarlemmerweg 331 C Kamer 001-
Postcode: 1051 LH
Plaats: Amsterdam

⚌ 2016-12-02: Wijziging: Per 30-11-2016 is Bestuurder Bengt Henrik Wetterdal in functie getreden.

⚌ 2016-12-02: Wijziging: Per 30-11-2016 is Bestuurder Lars Johan Waxberg uit functie getreden.

⚌ 2016-02-08: Wijziging: Per 4-2-2016 statuten gewijzigd.

⚌ 2015-12-03: Wijziging: Per 30-11-2015 is Bestuurder Lars Johan Waxberg in functie getreden.

⚌ 2015-12-03: Wijziging: Per 30-11-2015 is Bestuurder Max Mathias Hedlund in functie getreden.

⚌ 2015-12-02: Wijziging: Per 30-11-2015 statuten gewijzigd.

Aanvullend zijn dit de bestuurders van het bedrijf:

Max Mathias Hedlund
Managing Director

Bengt Henrik Wetterdal
Member of the Board of Directors

Karl Leonard Daun
Auditor

Johan Eric Elwin
Managing director

Dit haal ik dan uit openbronnen KVK. Doorzoeken op Etraveli zijn er wereldwijd duizenden mensen die tegen dit probleem aanlopen met Etraveli. Dit zijn de personen die civiel aangesproken moeten worden in Zweden, waar het moederbedrijf zit. Zij zijn verantwoordelijk voor al die andere sub-bedrijfjes, die ook van de Etraveli-groep zijn. Je verwacht het niet, van die keurige Zweden. De registratie in NL lijkt ook meer op een route om belasting te mogen ontwijken oid.

Als al een vordering is ingediend bij de rechtbank, zoals ik hier eerder las, dan gaat het een kansloos geheel worden. Waar moet de deurwaarder beslag leggen als er geen fysiek kantoor is. Kortom, Radar en mede 'opgelichten', we moeten naar Zweden. Samenvatting: mytrip = supersaver = etraveligroup.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 18 apr 2022 08:09
door ArvinM
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met supersaver.
Een vlucht van april 2020 moet geannuleerd worden. Ik ben nu nog steeds bezig om mijn geld terug te vragen.
Wat jullie hier noemen is precies wat ik ook ervaar.

Zijn er mensen die andere stappen hebben ondernomen? Of al hun geld terug hebben gehad?

Ik sluit mij graag aan bij de groep van 20 mensen.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 06 jul 2022 16:53
door Useer1954PS
Eind februari 2022 boekte ik een vlucht naar Kroatië via boekingsbureau Supersaver. Had ik dat maar nooit gedaan. Goedkoop is duurkoop, zo blijkt opnieuw. Wat er gebeurde, in vogelvlucht:
- op 4-5 ontving ik een e-mailbericht van Supersaver, met de mededeling dat mijn vlucht gecanceld was vanwege COVID-19 maatregelen. Deze maatregelen bleken, na enig zoeken op internet, voor Zagreb helemaal niet te bestaan.
- Ik heb toen een andere vlucht moeten boeken.
- de dag voor de originele vlucht ontving ik een e-mail van de luchtvaartmaatschappij, met de mededeling dat ik moest inchecken; ditzelfde gebeurde op de dag voor de originele retourvlucht.
- omdat ik een andere vlucht had moeten boeken, kwam ik niet opdagen voor de originele vluchten. Resultaat: geen teruggave van de prijs van mijn ticket, vanwege de 'no show' situatie.
- na raadplegen van instanties voor juridische bijstand, bleek dat Supersaver zelf verantwoordelijk is voor terugbetaling.
- na ettelijke e-mails en een paar telefoontjes met Supersaver kwam ik echter geen steek verder. Nog sterker: verder contact werd met allerlei inadequate berichten afgehouden, zoals ook een aantal van jullie hebben ervaren. Eindeloos doorverbinden naar andere afdelingen, waarbij je weer op nr. 100+ in de wachtrij komt. En geen inhoudelijk antwoord meer op e-mails met concrete vragen.

Waar ik achter ben gekomen dat in zo'n situatie nog gedaan kan worden:
- contact opnemen met je rechtsbijstandsverzekering; zij gaan dan contact opnemen met Supersaver.
- contact opnemen met het Europees Consumenten Centrum (www.eccnederland.nl)
Deze instanties kunnen bemiddelen. Bij een juridische procedure zou Supersaver gedwongen kunnen worden tot terugbetaling.
Succes allemaal!

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 03 sep 2023 10:11
door sirihsk
Beste mensen,

Hier hetzelfde scenario: vliegtickets betaald maar geen tickets gekregen. Ze zouden het bedrag al wel hebben 'gereserveerd' op mijn rekening... op dat moment was het natuurlijk wel duidelijk. Daarna nog wel telefonisch contact gehad als ook via de chat. Zij bleven erbij dat de transactie was afgebroken omdat de vlucht niet meer aangeboden zou worden door Ryanair en dat er automatisch een refund gedaan zou worden. Daar hoef ik naar verwachting niet op te wachten.

Als kers op de taart adviseerden zij mij tweemaal om dan maar een nieuwe boeking te doen...

Rabobank benaderd maar die kunnen niets omdat het via IDEAL is overgemaakt. Aangifte gedaan bij de politie maar dit is voor hen te klein verwacht ik, geen reactie in ieder geval. Melding gemaakt bij Trustpilot.

Ik krijg mijn geld niet terug maar ik hoop wel dat er iets gedaan kan worden; dat deze partij niet onverstoord door kan gaan met deze praktijken.

Re: Contact met Supersaver onmogelijk

Geplaatst: 21 mar 2024 12:10
door Ben S
Hetzelfde ervaren; MyTrip; Supersave, Gotogate..allemaal bedrijfjes die onder de Etraveli Group vallen..
Kan RADAR tv geen aandacht hieraan besteden? Als consument sta je machteloos tegen zo'n aninoniem bedrijf..(de servicedesk is waardeloos, op mails wordt bijna niet gereageerd..)