Pagina 3 van 3

Re: Telefonisch contact Nationale Adviesgroep over energie

Geplaatst: 19 jan 2022 12:24
door kuklos
vannidejo schreef:
19 jan 2022 10:57
Gisteren benaderd door een energievergelijker of iets dergelijks, helaas de naam niet goed verstaan en niet doorgevraagd. Zeer agressief. Toen ik zei dat ik geen interesse had, bleef de heer maar praten. Ik zei: "dank u" (netjes opgevoed), maar hij praatte maar door. Ik zei nog een keer: "Dank u". Toen reageerde hij op zeer agressieve toon met : "Bent u wel goed mevrouw." Niet als vraag, maar ook nog als een soort statement. En dat herhaalde hij tot 2 keer toe, toen maar gewoon weggedrukt.
Beste advies hier: hou op met beleefd zijn. Je wordt gebeld. Je neemt op, zodra duidelijk is dat het een verkoopgesprek is: "geen interesse" en *klik*, ophangen dus.

Re: Telefonisch contact Nationale Adviesgroep over energie

Geplaatst: 19 jan 2022 12:35
door juliomariner
Ik snap echt niet waarom sommige mensen nog denken dat je beleefd tegen dit soort vruchten van de eik moet zijn.

Re: Telefonisch contact Nationale Adviesgroep over energie

Geplaatst: 19 jan 2022 16:45
door Seinhuis
Hang op, klik weg. Dat is het beste advies.

(Doet me denken aan een oude reclame https://youtu.be/MoafvYUEzxk. Bel uw bank is hier niet van toepassing)