Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Miekie1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2020 14:19

Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag

Ongelezen bericht door Miekie1957 » 30 jun 2020 14:41

Zijn er meer mensen die keer op keer hun neus stoten bij KLM? Die keer op keer het telefoonnummer bellen en na het keuzemenu doorgelopen te hebben horen dat de wachttijd langer is dan een half uur waarna de verbinding verbroken wordt? Die ook via Whatsapp proberen contact te krijgen. Die nooit doorverbonden worden naar de juiste persoon om gericht vragen te kunnen stellen? Die maar moeten wachten en wachten en dan ineens irrelevante mailtjes krijgen waar je niet op kunt antwoorden? Die moeten constateren dat er aan de telefoon andere info gegeven wordt dan via Whatsapp?
Sterker nog: is er een website/adres/juridisch persoon/forum van mensen-in-dit-schuitje die samen misschien een vuist kunnen maken?
Ik ben nu al 3.5 maand bezig en schiet geen d..d.r op.

NeoDutchio
Berichten: 7320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 30 jun 2020 17:18

U bent niet de enige die iets gedaan wilt krijgen van KLM. En als iedere klant gaat mailen, bellen en contact blijft zoeken wordt de wachttijd alleen maar langer.

Geen idee wat voor vuist u denkt te maken, maar als er door onderbezetting en extra werk een vertraging is, dan is dat zo. Dan is er geen website/adres/juridisch persoon of forum die daar verandering in kan brengen.

U geeft niet aan wat het probleem is. Als dat niet urgent is, dan rustig afwachten op verder bericht. Als u het gemaild hebt kunt u ook niets anders dan afwachten. En als alle telefoontjes die tussendoor binnen komen weg blijven kan diezelfde medewerker beginnen met het behandelen van de mailtjes.

Komkommertijd
Berichten: 5249
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Contact KLM en behandelen restitutie-aanvraag

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 30 jun 2020 18:29

Probeer met inloggen zelf online iets te regelen want dat werkte nog een beetje.....

Zelf een datum 4 weken geschoven en was binnen 3 minuten geregeld.

Plaats reactie