LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mytrip annuleert vlucht, maar vervolgens hoor ik niks

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ninkenike
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2020 09:31

Mytrip annuleert vlucht, maar vervolgens hoor ik niks

Ongelezen bericht door Ninkenike »

Via mytrip hebben we een vlucht geboekt naar Portugal. Eind mei is de vlucht geannuleerd. We zouden vertrekken op 20 juli. Daarna hebben we, ondanks mails naar de vliegmaatschappij en mytrip niets meer gehoord. We hebben dus geen voucher en ook geen geld. Wat kunnen we nu doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 01 aug 2020 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd

BedeVe
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 feb 2011 09:51

Re: Mytrip annuleert vlucht, maar vervolgens hoor ik niks

Ongelezen bericht door BedeVe »

Je moet bij MyTrip wezen, daar heb je iets gekocht. Om wat voor reden dan ook heb je besloten dat niet bij de vliegmaatschappij te doen. Die hebben dan ook in deze niets met jou te maken. Je hebt een tussenpersoon uitgekozen waarmee het lastig contact opnemen is. Waar zitten ze eigenlijk ? Wat is hun adres ? Ze zijn een onderdeel van Supersaver Travel B.V. Waar zit die eigenlijk ? Wat is hun adres ? Via de Kamer van Koophandel kun je dat achterhalen. Vervolgens is het zaak om het bedrijf te manen het geld van je geannuleerde vlucht terug te betalen. Geef ze daar 10 dagen voor. Geen reactie ? Als je de tickets met je creditcard hebt betaald neem je met de creditcard maatschappij contact op. Je laat ze zien welke pogingen jij hebt gedaan om met MyTrip in contact te komen en je vraagt aan je creditcard mij om je ticketbetaling te storneren. Heb je met een bankoverschrijving betaald ? Tsja dan heb je er geheel vrijwillig en bewust voor gekozen om een aantal belangrijke consumenten veiligheden op te geven.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mytrip annuleert vlucht, maar vervolgens hoor ik niks

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Is een van hier boven genoemde aangesloten bij ANVR SGR? Als niet dan jammer en erg lastig....

Gesloten