Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt dat flipperen met een stukje plastic, klantenkaart of zo, ook zelf oefenen.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Nijogeth »

triangel schreef:
26 okt 2022 17:26
Bob Schurkjens schreef:
19 dec 2020 12:32
Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
Juist, dat is mijn idee! Woonachtig in het oosten van het land, zou niet weten waar in mijn woonplaats een slotenmaker zit. Met googlen komt er niks naar voren behalve "advertenties" en 088 nrs
Als op google slotenmaker zoekt, kun je ook een kaart oproepen, dan zie je de adressen van slotenmakers uit de regio.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Jablan »

triangel schreef:
26 okt 2022 17:26
Bob Schurkjens schreef:
19 dec 2020 12:32
Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
Juist, dat is mijn idee! Woonachtig in het oosten van het land, zou niet weten waar in mijn woonplaats een slotenmaker zit. Met googlen komt er niks naar voren behalve "advertenties" en 088 nrs
Zoekopdracht Slotenmaker + plaatsnaam gebruikt? Bijvoorbeeld Slotenmaker Ruurlo? Dat levert bij mij bedrijven op uit Deventer, Ruurlo, Doetinchem
(Je schrijft het oosten, daarom een willekeurig dorp in het ooooost'n genomen)

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

Het kan iedereen overkomen dat je deur dichttrekt of dat hij dicht waait terwijl je sleutel nog binnen ligt. Om te voorkomen dat je buitengesloten raakt kun je het beste een reservesleutel bij familie of vrienden in de buurt te leggen. Is dat niet mogelijk kun je ook een reservesleutel sleutel aan je kleding of broeksriem bevestigen. Gaat dat niet omdat je naakt op de stoep staat, dan is er binnen tien minuten de politie aanwezig om je aan een deken te helpen.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Aygulf »

Bob Schurkjens schreef:
19 dec 2020 12:32
Ik ben heel erg benieuwd hoe je een slotenmaker in de buurt vindt. Dat is zo makkelijk om te zeggen. We leven niet meer in de jaren 90.
Valt wel mee hoor. In mijn omgeving (Arnhem e.o.) kan ik er zeker 3 vinden die 24/7 bereikbaar zijn EN een fysiek adres in de buurt hebben. Beste is een lijstje in huis/ telefoon/portemonnee te hebben met nummer slotemaker, loodgieter en meer van die "redders in de nood".

rwolters
Berichten: 1474
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door rwolters »

Alleen als de betreffende slotenmaker Snel heet is het een logische domeinnaam. In alle andere gevallen moet je bedrijven met dat soort namen mijden als een enge ziekte.

Berendsen10
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2022 20:26

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Berendsen10 »

Dit bedrijf moet onmiddellijk gestopt worden

Moneyman
Berichten: 29869
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Berendsen10 schreef:
20 dec 2022 20:30
Dit bedrijf moet onmiddellijk gestopt worden
Nou, er geen gebruik van maken dan. Snelste manier om een bedrijf te stoppen.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Aygulf »

fonsflons schreef:
21 dec 2022 15:17
Airship schreef:
26 okt 2022 15:35
Tip 1. - Neem 's rustig de tijd een lijstje te maken met bedrijven uit de buurt voor noodgevallen; een slotenmaker
En hoe kom je bij dat briefje als je buitengesloten bent?

Maar de beste tip voor de sleutels: die van ons liggen bij diverse buren. Ook handig als ze een keer gebruik van het zwembad willen maken en ik er een dag niet ben.
"En hoe kom je bij dat briefje als je buitengesloten bent?"

Op je telefoon opslaan? Welkom in de 21ste eeuw. Maar een sleutel bij buren of ander adres is inderdaad het handigst.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Bob Schurkjens schreef:
19 dec 2020 13:03
Dat heb ik al gedaan en ik zou het je - erewoord - niet kunnen vertellen.

Gelukkig woon ik in een hele rustige en veilige buurt. Een reservesleutel heb ik in plastic geseald ergens in mijn grote tuin verstopt. Dat is een betere oplossing.
Maar Bob, als je sleutel aan de binnenkant in het slot zit, heb je daar niet zoveel aan!

Moneyman
Berichten: 29869
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Albert1955 schreef:
25 jan 2023 21:58
Maar Bob, als je sleutel aan de binnenkant in het slot zit, heb je daar niet zoveel aan!
Even naar je achterdeur lopen :wink:

MarietteB
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2023 10:14

Re: Slotenmakersnel.nl is niet betrouwbaar

Ongelezen bericht door MarietteB »

Ik heb gisteren via Slotenmakersnel een monteur gehad van SA Lockservice. Deze man is totaal niet deskundig. Kon mijn defecte driepuntsluiting niet repareren en gaf totaal verkeerd advies hoe hij het probleem zou oplossen. Rekent daarvoor een belachelijk tarief van €217 voor een uurtje werk.

Slotenmakersnel gebruikt overigens lokale nummers en op hun site staat een klantencijfer van 9,6 dat onmogelijk kan kloppen. Ook gebruiken ze keurmerken die ze niet hebben.

Plaats reactie