ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er is ook al eens gedoe geweest over een masterscriptie over Vondel die in het Engels moest, terwijl anderen dat heel logisch vinden.

Nederlands is natuurlijk totaal niet inclusief, net als beroerd Engels. Daarom pleit ik voor Latijn als voertaal in de wetenschap; dat was eeuwenlang de standaard. Eventueel kan ook gekozen worden voor Volapük.

Naruz
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2022 20:26

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Naruz »

Wij zijn het Drava Team van richting Internationaal Ondernemen aan Karel de Grote Hogeschool. Wij zijn een beginnende onderneming en voor ons toekomstige product hebben we een enquête opgesteld.

Het invullen van de enquête duurt hoogstens 3 minuten en uw antwoorden zijn volledig anoniem. 
U kunt de enquête maar één keer invullen.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform

LEVAAP
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2022 14:34

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door LEVAAP »

Hallo,
Ik ben Levi en doe voor het vak bedrijfseconomie (4e jaars) een marktonderzoek naar het gebruik en de populariteit van high-tech brillen. Ik doe vooral deze enquête om te kijken hoeveel mensen geïnteresseerd zijn in het aanschaffen van een high-tech bril.

https://forms.gle/gqMygtXa9uV2t7v26

StijnB01
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2023 21:41

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door StijnB01 »

Beste mensen,

Voor mijn masterproef doe ik onderzoek naar de acceptatie van smartwatches. Iedereen tussen de 18 en 50 jaar oud mag de vragenlijst invullen. Het invullen neemt ongeveer 5 tot 7 minuten in beslag en je maakt kans op een cadeaubon van Bol.com.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!

https://uhasselt.qualtrics.com/jfe/form ... r4ZGLw8XTo

rbannink
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2023 22:24

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door rbannink »

Vrouwen 18 t/m 25 gezocht!

Deze enquête duurt maar 2 minuten!

Heel graag wil ik jullie vragen om deze enquête in te vullen over de representatie van vrouwen in Hollywoodfilms. Dank!

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... 2msyeLblTU

NickBuiks
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2023 10:25

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door NickBuiks »

Student zijn, het heeft een aantal prachtige voordelen. Hopelijk is een van die voordelen dat ik hulp mag vragen als ik er zelf echt niet meer uitkom! Nu, tijdens het schrijven van mijn scriptie heb ik zo’n moment. Voor mijn vraagstuk over verbouwingen ben ik op zoek naar inzichten en meningen vanuit huiseigenaren van een koop of huurwoning. Ik merk namelijk dat verbouwingen tussen buren steeds meer spanningen opleveren en ik sta voor een fijne en gezonde woonsituatie, ik zou deze problemen heel graag oplossen! Maar wat zou ik gelukkig zijn als er mensen zijn die me willen helpen door het invullen van deze korte anonieme enquête via onderstaande link.

https://cepjw3pmti1.typeform.com/to/QDxUjKB9.

Alvast super bedankt! Met uw hulp, hoop ik mijn studie succesvol af te ronden!
Nick Buiks

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb de enquête ingevuld.
Bij sommige antwoorden mis ik de optie : " weet ik niet " .....
Verder vind ik het een prima opgezette enquête!
Één dingetje : wat de buren onderling er verder mee te maken krijgen/ hebben zie ik niet zo 123.
Succes !

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door scontra »

Ben bij de vraag m.b.t. het gebruik van sociale media afgehaakt, aangezien dit in mijn beleving niets met het onderwerp te maken heeft.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ingevuld. Voor mij als gerechtsdeurwaarder een leuk onderzoek, omdat ik zelf regelmatig processen-verbaal van constatering opmaak bij verbouwingen.

Wel een tip: check voortaan even goed op schrijf- en spelfouten. Staat zo slordig in een enquête ;-)

bupaul
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 jul 2010 11:32

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door bupaul »

Eens met scontra, sociaal media heeft niets te doen met het onderwerp.
Verder zijn de onderzoeken waar aan gerefereerd wordt met percentages overbodig omdat er geen verwijzing is naar de uitslag en deze enquête volgens mij ook geen quiz is waardoor er wordt gesuggereerd dat dit geen onderzoek is.
Zelf ben ik ZZPer in oa renovatie, verbouwing en uitbouw. Ik en heb dus constant te maken met buren in de 10 jaar dat ik dit doe heb ik slechts 1 keer meegemaakt dat een buur overlast had en dat ging over de keuze van de schutting en niet de verbouwing zelf.
Vooraf goed contact met de buren zorgt dat bij een eventueel conflict dit gelijk opgelost kan worden. En daar gaat het denk ik wel eens fout.

niels1234561
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2023 14:43

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door niels1234561 »

Heb je ooit nagedacht over het kopen van een refurbished Android product? Deze producten worden steeds populairder, omdat ze duurzamer en goedkoper zijn dan het kopen van gloednieuwe elektronica. Maar wat vind jij eigenlijk belangrijk bij de aankoop van zo'n product en ben je überhaupt geïnteresseerd?

Daar willen we graag meer over weten! Voor mijn scriptie aan de Avans Hogeschool doe ik onderzoek naar refurbished Android producten en ik heb jouw hulp nodig. Door deel te nemen aan deze enquête, kun je mij helpen begrijpen wat consumenten belangrijk vinden bij de aankoop van refurbished Android producten.

Meedoen kan via de volgende link: https://forms.gle/Y1LTqYgqUvJF648NA

Alvast heel erg bedankt!

Nilay_Tok
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2023 08:25

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Nilay_Tok »

Momenteel zit ik in de laatste fase van de opleiding Commerciële Economie aan de Avans Hogeschool te Breda en ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie.

Hierin onderzoek ik hoe groot de bekendheid van refurbished producten onder de jongeren (18-25) is en ben ik op zoek naar jouw ervaring(en) en mening.

Daarom nodig ik jou uit om deel te nemen aan mijn enquête https://forms.gle/GPKGiv9pNk5UywSC8
Het invullen duurt slechts enkele minuten en is volledig vertrouwelijk.

Let op: deze enquête is alleen bedoeld voor respondenten tussen de 18 en 25 jaar oud.

Delen wordt erg gewaardeerd, alvast hartelijk dank voor je deelname!

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door juliomariner »

Eerlijk gezegd denk ik dat de doelgroep waar deze enquete op is gericht hier niet is te vinden.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Moneyman »

juliomariner schreef:
13 apr 2023 09:04
Eerlijk gezegd denk ik dat de doelgroep waar deze enquete op is gericht hier niet is te vinden.
Vandaar ook de vraag om 'm te delen :wink:

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik ben al zo oud dat ik niet weet hoe dat moet😁

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
13 apr 2023 09:16
Ik ben al zo oud dat ik niet weet hoe dat moet😁
Uitprinten en mee langs de deuren, toch? Of ergens bij een drukke plaats gaan staan. Zo deed ik het op de middelbare school.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bij de collega's van kassa was de enquete na een uur alweer weg dus zomaar delen werkt niet.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Moneyman »

juliomariner schreef:
13 apr 2023 12:50
Bij de collega's van kassa was de enquete na een uur alweer weg dus zomaar delen werkt niet.
Tuurlijk wel. zo lang de link bestaat kan je 'm gewoon delen. Dat staat los van de vraag of een topic blijft (be)staan of niet.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zo bedoelde ik het niet, het wordt niet op iedere site gewaardeerd dat je een enquete of andere huiswerkopdracht zet.

Dani_bakker00
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2023 09:16

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Dani_bakker00 »

Hoi allemaal!

Ik ben bezig met mijn scriptie voor de Rijksuniversiteit Groningen. Ik doe onderzoek naar consumentengedrag voor gezonde voeding. Zouden jullie mij een enorme plezier kunnen door en enquête in te vullen? Het is in het Engels en zal ongeveer 5 minuten duren. Alvast heel erg bedankt!


https://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... FRaG55sMxU

Plaats reactie