Pagina 9 van 9

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 11:31
door Moneyman
alfatrion schreef:
09 mei 2021 17:23
Moneyman schreef:
04 mei 2021 16:35
Het gaat dus, om bij de casus te blijven, bij een koopovereenkomst (consumentenkoop) dus duidelijk om de verkoper/ handelaar of de door hem ingeschakelde hulppersoon.
Heeft overweging 13 van de Richtlijn je bovenstaans opvatting doen veranderen in de zin dat een handelaar ook iemand anders kan zijn dan de verkoper?
Ik moest ff flink terugscrollen voor ik snapte waar je 't over had :D Dat bericht had ik gemist in de bulk van nieuwe berichten. Kom ik op terug.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 11:38
door Lady1234
Moneyman schreef:
10 mei 2021 11:29
Een discussie over de ontbrekende lader lijkt me nogal off-topic Lady.

Feit is dat'ie er niet bij zit, en dat het doosje dus door de brievenbus past. Neemt niet weg dat dat nog steeds een bijzondere aflevering is, want normaliter moet er altijd voor dergelijke pakketjes getekend worden.
Ik begon niet over de ontbrekende lader. Maar blijkbaar wordt vanaf I-phone 12 geen lader meer meegeleverd. Zoon heeft een I-phone 11 gekocht.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 12:28
door Moneyman
Lady1234 schreef:
10 mei 2021 11:38
Maar blijkbaar wordt vanaf I-phone 12 geen lader meer meegeleverd. Zoon heeft een I-phone 11 gekocht.
Als dát je punt is, is het handig dat ook op te schrijven. Los daarvan is het onjuist.
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-se ... apter-weg/

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 12:43
door Lady1234
Staat in de link hoor. Daar haalt men de I-phone 12 aan. Maar blijkbaar is het hier ook al voor de 11 van toepassing.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 15:26
door Moneyman
Lady1234 schreef:
10 mei 2021 12:43
Staat in de link hoor.
Ja dat snap ik :lol:

Het punt is dat wij niet kunnen raden waarom jij een link plaatst, als jij er zelf niet de toelichting bij geeft welk punt je uberhaupt wilt maken. Ik heb weliswaar een kristallen bol, maar die gebruik ik toch echt voor andere zaken.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 15:48
door Kurk1313
Sake1987, ik heb de Sim kaart nog. Heb ook al gekeken of er wat op stond. Maar hij zegt “ geen service”
Gebeld met Apple maar aan een simkaart nummer is niets af te lezen. Of wel?

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 16:06
door Kurk1313
Hommer, als je geen instanties meer benaderd, dooft het kaarsje langzaam uit, en leg je je erbij neer.
Ik had me beter moeten verdiepen in de externe partij. Mijn zoon had die Sim kaart niet moeten plaatsen, maar dan nog ben ik na 7 maart ( 1e contact met bol.com) geen meter opgeschoten. Ik kwam uiteindelijk ook op dit forum terecht met de vraag of ik na het plaatsen van onze Sim geen recht meer had om het toestel terug te sturen. Als toen de reactie was geweest, van “ uiteraard niet” , had ik me erlang bij neer gelegd.

Het wordt misschien wel tijd om het af te sluiten. Anders blijf ik dingen herhalen. Ik hoop dat deze onbetrouwbare verkoper een aantal klanten mist door dit forum en de slechte review op zijn Facebook pagina.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 17:12
door NeoDutchio
Kolkp00 schreef:
10 mei 2021 16:06
Ik hoop dat deze onbetrouwbare verkoper een aantal klanten mist door dit forum en de slechte review op zijn Facebook pagina.
Waarschijnlijk ijdele hoop. Aangezien hier menig topic aangemaakt vanwege verkopers waar je niet zou kopen als je vooral bepaalde zaken zou checken.

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 10 mei 2021 17:16
door Moneyman
Tsja, Neo, al die klanten die dit (of andere topics) wél tijdig lezen en zich erdoor laten weerhouden te kopen, die zie je natuurlijk niet...

Re: Bol.com: iPhone bleek al gebruikt, kan niet retour

Geplaatst: 12 mei 2021 18:18
door Kurk1313
Ik ben met vervolgstappen bezig. Ik laat weten hoe het afloopt. Dat vind ik wel zo netjes.