Afhandeling ABN AMRO bij overlijden vrouw
Geplaatst: 30 apr 2021 09:36
L.S.
Naar aanleiding van uw programma van afgelopen zondag inzake problemen voor nabestaanden met het afhandelen van bestaande rekeningen.
OP 11 maart j.l. heb ik bij de afdeling nabestaanden de melding gedaan van het overlijden van mijn vrouw die op twee maart is overleden. Mijn vrouw het twee rekeningen lopen waarbij ze niemand gemachtigd had. Nadat ik alle gegevens die nodig waren had doorgestuurd werd het wachten. Nu na 7 weken is het nog steeds niet geregeld. na inmiddels 7 keer telefonisch contact te hebben gehad krijg ik steeds te horen dat het KBO (?) nog moet uit zoeken of ik in aanmerking kom voor kwijtschelding van krediet (?)
Mijn vraag is nu, hoe verder?
m.v.g.
Gène Claessens.
Naar aanleiding van uw programma van afgelopen zondag inzake problemen voor nabestaanden met het afhandelen van bestaande rekeningen.
OP 11 maart j.l. heb ik bij de afdeling nabestaanden de melding gedaan van het overlijden van mijn vrouw die op twee maart is overleden. Mijn vrouw het twee rekeningen lopen waarbij ze niemand gemachtigd had. Nadat ik alle gegevens die nodig waren had doorgestuurd werd het wachten. Nu na 7 weken is het nog steeds niet geregeld. na inmiddels 7 keer telefonisch contact te hebben gehad krijg ik steeds te horen dat het KBO (?) nog moet uit zoeken of ik in aanmerking kom voor kwijtschelding van krediet (?)
Mijn vraag is nu, hoe verder?
m.v.g.
Gène Claessens.