Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact
Geplaatst: 27 jul 2021 10:31
Graag wil ik jullie ergens van op de hoogte brengen en wellicht ook jullie hulp inschakelen.
Een tijd geleden heb ik een supboard besteld bij het bedrijf Coolsnow.
Dit bedrijf belooft binnen een aantal dagen te leveren, maar eenmaal besteld blijkt het een pre order te zijn en 4 weken later (week 29) zou het board geleverd worden.
Omdat ik dit te lang vond duren heb ik een mail gestuurd om mijn bestelling te cancelen. Daarop kreeg ik een antwoord, die helaas de plank mis sloeg en mijn boodschap leek niet begrepen te zijn. Hierop heb ik nogmaals de bestelling per mail gecanceld. Hierop heb ik 3 weken lang geen reactie gehad. Op maandag 19 juli kreeg ik opeens een mail waarin ze aangaven het jammer te vinden dat ik geen klant meer wilde zijn en ze boden me een gratis zwemvest aan. Ik ben hierop ingegaan en heb geantwoord dat ik dan de bestelling liet lopen. Dit was het laatste contact.
In week 29 heb ik niets ontvangen en inmiddels na drie mails, een bericht op facebook en een recensie op trustpilot is er alleen maar stilte van hun kant. Het supboard heb ik niet ontvangen.
Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar, je krijgt een bandje.
Samengevat. Dit bedrijf is op geen enkele manier bereikbaar en ze communiceren niet.
Op trustpilot stuitte ik op onnoemelijk veel recensies van mensen die precies hetzelfde meemaken en sommigen wachten al 3 maanden op een bestelling.
Het gaat om veel geld, dus zomaar ergens anders een board bestellen doen we ook niet. Dit maakt dat ons plezier in de vakantie helaas zonder supboard gaat zijn en dat vinden vooral de kinderen heel erg jammer.
Ik sta met mijn rug tegen de muur. Heb geen idee welke weg ik kan bewandelen.
Maar zoveel mensen ongestraft voorliegen en geld afnemen, dat kan toch niet waar zijn?
Kunnen jullie mij(en nog heel veel ander mensen)helpen?
Bijgaand de link naar de resensies op trustpilot.
https://nl.trustpilot.com/review/coolsnow.dk
Heel heel veel dank.
Een tijd geleden heb ik een supboard besteld bij het bedrijf Coolsnow.
Dit bedrijf belooft binnen een aantal dagen te leveren, maar eenmaal besteld blijkt het een pre order te zijn en 4 weken later (week 29) zou het board geleverd worden.
Omdat ik dit te lang vond duren heb ik een mail gestuurd om mijn bestelling te cancelen. Daarop kreeg ik een antwoord, die helaas de plank mis sloeg en mijn boodschap leek niet begrepen te zijn. Hierop heb ik nogmaals de bestelling per mail gecanceld. Hierop heb ik 3 weken lang geen reactie gehad. Op maandag 19 juli kreeg ik opeens een mail waarin ze aangaven het jammer te vinden dat ik geen klant meer wilde zijn en ze boden me een gratis zwemvest aan. Ik ben hierop ingegaan en heb geantwoord dat ik dan de bestelling liet lopen. Dit was het laatste contact.
In week 29 heb ik niets ontvangen en inmiddels na drie mails, een bericht op facebook en een recensie op trustpilot is er alleen maar stilte van hun kant. Het supboard heb ik niet ontvangen.
Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar, je krijgt een bandje.
Samengevat. Dit bedrijf is op geen enkele manier bereikbaar en ze communiceren niet.
Op trustpilot stuitte ik op onnoemelijk veel recensies van mensen die precies hetzelfde meemaken en sommigen wachten al 3 maanden op een bestelling.
Het gaat om veel geld, dus zomaar ergens anders een board bestellen doen we ook niet. Dit maakt dat ons plezier in de vakantie helaas zonder supboard gaat zijn en dat vinden vooral de kinderen heel erg jammer.
Ik sta met mijn rug tegen de muur. Heb geen idee welke weg ik kan bewandelen.
Maar zoveel mensen ongestraft voorliegen en geld afnemen, dat kan toch niet waar zijn?
Kunnen jullie mij(en nog heel veel ander mensen)helpen?
Bijgaand de link naar de resensies op trustpilot.
https://nl.trustpilot.com/review/coolsnow.dk
Heel heel veel dank.