Pagina 1 van 1

Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 27 jul 2021 10:31
door Stephanierb
Graag wil ik jullie ergens van op de hoogte brengen en wellicht ook jullie hulp inschakelen.

Een tijd geleden heb ik een supboard besteld bij het bedrijf Coolsnow.
Dit bedrijf belooft binnen een aantal dagen te leveren, maar eenmaal besteld blijkt het een pre order te zijn en 4 weken later (week 29) zou het board geleverd worden.

Omdat ik dit te lang vond duren heb ik een mail gestuurd om mijn bestelling te cancelen. Daarop kreeg ik een antwoord, die helaas de plank mis sloeg en mijn boodschap leek niet begrepen te zijn. Hierop heb ik nogmaals de bestelling per mail gecanceld. Hierop heb ik 3 weken lang geen reactie gehad. Op maandag 19 juli kreeg ik opeens een mail waarin ze aangaven het jammer te vinden dat ik geen klant meer wilde zijn en ze boden me een gratis zwemvest aan. Ik ben hierop ingegaan en heb geantwoord dat ik dan de bestelling liet lopen. Dit was het laatste contact.
In week 29 heb ik niets ontvangen en inmiddels na drie mails, een bericht op facebook en een recensie op trustpilot is er alleen maar stilte van hun kant. Het supboard heb ik niet ontvangen.

Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar, je krijgt een bandje.
Samengevat. Dit bedrijf is op geen enkele manier bereikbaar en ze communiceren niet.

Op trustpilot stuitte ik op onnoemelijk veel recensies van mensen die precies hetzelfde meemaken en sommigen wachten al 3 maanden op een bestelling.

Het gaat om veel geld, dus zomaar ergens anders een board bestellen doen we ook niet. Dit maakt dat ons plezier in de vakantie helaas zonder supboard gaat zijn en dat vinden vooral de kinderen heel erg jammer.

Ik sta met mijn rug tegen de muur. Heb geen idee welke weg ik kan bewandelen.
Maar zoveel mensen ongestraft voorliegen en geld afnemen, dat kan toch niet waar zijn?

Kunnen jullie mij(en nog heel veel ander mensen)helpen?

Bijgaand de link naar de resensies op trustpilot.

https://nl.trustpilot.com/review/coolsnow.dk

Heel heel veel dank.

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 27 jul 2021 12:24
door Sira
Misschien hebben zij ook, zoals meer bedrijven, leveringsproblemen.

Persoonlijk had ik liever bij een Nederlands bedrijf besteld dan bij een Deens bedrijf. Ik vond, na "supboard kopen" op Google al 11 bedrijven in Nederland. Deze waren door het hele land verspreid, mogelijk had u er zelfs langs kunnen gaan.

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 27 jul 2021 13:11
door Jarno41
Wij hebben begin juni ook een supp besteld bij deze ontiegelijke slechte winkel. Besteld en stond week 29 geleverd. Kon daar nog mee leven. Toen stond er week 31 en ondertussen week 34. Mailen en bellen gewoon geen enkele reactie.

Baal ook super dat ik niet eerst voorwerk had gedaan maar super slechte recensies. Heel heel veel mensen, binnen en buiten land, betalen maar krijgen gewoon geen product of geld terug. Mogelijk dat RADAR heb er mee eens aan de slag kan gaan.

Hoop dat ze dat willen en zo kunnen voorkomen dat er nog meer gedupeerde vallen. Bijzonder ook dat de site online blijft staan.

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 28 jul 2021 14:39
door Hawk-Eye
bestelling annuleren en geld terug vragen.

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 21 aug 2021 22:54
door drommers
Ook hier 2 suppboards besteld en via ideal betaald, daarna werd pas duidelijk dat t een pre-order betrof.
Meteen om terugbetaling gevraagd, reactie pas na 10 dagen,met aanbieding gratis lifejacket.
Inmiddels zijn er al drie gratis lifejackets aangeboden, er is een terugbetaling toegezegd maar er gebeurd niets.
Nu alweer drie weken geen reactie op mijn vraag waar de terugbetaling blijft.

Wat een hopeloos gebeuren zo, geen supps voor de vakantie en nog steeds mijn €459,90 niet terug

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 24 aug 2021 15:35
door Stephanie1989Vilar
Ik heb op Coolsnow.nl in juni een supboard besteld en ook gelijk vooraf betaald via Ideal ter waarde van €224,91.

Ik ontving direct een orderbevestiging met de belofte dat mijn product in week 29 geleverd zou worden. Inmiddels is het week 34 en heb ik nog steeds geen supboard. Ik heb ook geen enkele communicatie vanuit hun ontvangen dat het product is vertraagd. Als ik zelf contact met het bedrijf opzoek, krijg ik steeds een automatisch antwoordbericht waarin zij aangeven binnen 7 werkdagen te antwoorden. Ik heb dit nu al 2 keer gedaan en ontvang na 20 dagen geen enkel antwoord. Het bedrijf is telefonisch niet te bereiken! Je hoort steeds een automatisch bandje en kunt niet doorverbinden met een medewerker.

Op Trustpilot en allerlei online klachtforums lees in meerdere van dit soort klachten met hetzelfde probleem.

Ik heb zojuist een melding gemaakt van deze online webshop op politie.nl.
Verder heb ik de eigenaar, Anders Larsen, toegevoegd op LinkedIn om hem daar een privébericht te kunnen sturen maar ik weet niet of dit juridisch slim is om te doen? Welke stappen kan ik verder nog zelf ondernemen om of mijn geld terug te krijgen of het product?

Re: Supboard kopen bij Coolsnow: maanden wachten, geen contact

Geplaatst: 09 sep 2021 16:56
door Radar
We hebben jullie klachten gehoord en besteden aandacht aan de problemen van CoolSnow in dit artikel. De winkel wilde helaas niet reageren op vragen van Radar. Maar dit stuk kan mensen hopelijk waarschuwen. ^EV

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/w ... n-klanten/