Pagina 1 van 1

Accommodatie annuleert, Prijsvrij komt afspraken niet na

Geplaatst: 02 aug 2021 16:40
door Jez
Een week voor vertrek (gepland 4-8) bericht ontvangen van Prijsvrij dat de accommodatie (onderdeel van een pakketreis) heeft besloten de deuren te sluiten ivm corona. Alternatief voorstel ontvangen dat wij om een aantal redenen hebben geweigerd, maar aangegeven dat we openstonden voor een ander voorstel. Men zou bij ons terugkomen. De volgende dag contact gezocht, omdat het nieuwe voorstel einde dag nog niet binnen was. De betreffende telefoniste gaf aan dat er niets met de belofte was gebeurd en zij dus ook niets voor ons kon betekenen.

Inmiddels is er alle dagen (behalve zaterdag) contact geweest met verschillende Prijsvrij- en D-reizen-medewerkers (overgenomen door Prijsvrij), w.o. een manager die ook inziet dat deze situatie zo kort voor vertrek niet acceptabel is. Prijsvrij geeft niet thuis en reageert niet op de klachten en contactmomenten die tot dusver in het dossier zijn opgenomen. Gisteren wist een D-reizen-medewerker te vertellen dat men de zaak wil doorgeven aan Alltours die het hotel destijds heeft vastgelegd. Hiermee dus het volgende kastje-muurverhaal. Aangegeven dat Prijsvrij de aanbieder is van de pakketreis en daarmee aanspreekpunt en dus verantwoordelijk. Daarbij gezegd dat een alternatief voorstel een gepasseerd station is en wij restitutie wensen gezien het overmorgen de dag van vertrek is.

Het Juridisch Loket is benaderd om advies in te winnen. We zijn uiteraard niet woensdag weg door deze situatie. De contactpersoon bij D-reizen houdt samen met ons de ontwikkelingen in de gaten en blijft haar manager pushen om het dossier in beeld te houden. Schandalig dat Prijsvrij op deze manier met haar klanten omgaat en het volstrekt normaal vindt de vinger naar een ander te wijzen dan wel zich te hullen in stilzwijgen.

Zijn er nog mogelijkheden die wij nu onbenut laten om tot een naar tevredenheid afgesloten casus te komen?

Re: Accommodatie annuleert, Prijsvrij komt afspraken niet na

Geplaatst: 03 aug 2021 20:03
door Jablan
Naar mijn idee heb je alles eraan gedaan om tot een goede afloop te komen en is dat niet gelukt. Ik zie geen andere opties meer (en dit stinkt aan alle kanten naar het Max Vakantieprogramma, een bos bloemen en een goede korting voor als je ooit nog bij Prijsvrij zou willen boeken).

Re: Accommodatie annuleert, Prijsvrij komt afspraken niet na

Geplaatst: 05 aug 2021 09:00
door Hawk-Eye
als zij niet met een acceptabel alternatief komen dan houd het op en heeft u uw best gedaan.

daarna heeft u uiteraard recht op uw geld terug en wel de gehele som, komen ze zelf niet met een berichtje wanneer u dit kunt verwachten dan stel ze in gebreke en eis de som op met daarin de termijn van 15 dagen, heeft u dan uw geld nog niet kunt u overwegen een deurwaarder in te schakelen, meld dit ook in uw sommatie dat u bij het in gebreke blijven de vordering uit handen zult geven....