Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kaatjedribbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2022 22:13

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door kaatjedribbel »

Gaat iemand hier nog wat mee doen?

Ik heb een pb gestuurd naar de gene die vroeg om gegevens.

Ik ben erg benieuwd!

Jannie1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2022 10:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jannie1967 »

Hallo,
VSD heeft bij mij de vloer geisoleerd met watergedragen schuim.
gelukkig heb ik niet betaald ,want ik wilde eerst controleren.
Na een aantal weken onder de vloer gegaan,ter controle.
Hele stukken waren niet gedaan of er was 3 mm schuim aanwezig.
Inderdaad staat er niet op de offerte dat er minimaal 10 cm op gebracht moet zijn .
maar wel staat er dat we subsidie krijgen .
En voor subsidie moet er minimaal 10 cm aangbacht zijn om aan de isolatiwaarde 3.5 te komen.
Inmiddels zijn ze 3 keer terug geweest en is het een grote schuimrommel onder de vloer .
Behalve op de plaats waar het moet komen.
Nog steeds niet betaald.
Ook het dak zouden ze isoleren met korrels onder de pannen.
Maar dat lukte bij de eerste poging niet want de verlijming was niet goed melde de monteur.
Vervolgens hebben we bij iedere winvlaag polystyreenkorrels in de straat.
(ze noemen het parels maar dat is grote onzin ,het zijn piepschuim polystyreen korrels die verschrikkelijk goedkoop zijn ,deze benaming zet ons op het verkeerde been )
Al met al twee klussen die mislukt zijn ,en verder willen ze niets meer doen.
Eigenlijk zou ik ze aansprakelijk willen stellen voor mileuschade.
Overal waar je kijkt in de tuinen bij de buren onder de struiken in de rioolputten in de dakgoot ,tussen samengewaaide bladeren overal vind je nu deze korrels!!!
Het wrange is dat er dus geen enkele instantie is die de kwaliteit van deze bedrijven en hun werk controleerd .
En dat terwijl er honderden miljoenen aan subsidie ingepompt word

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jannie1967 schreef:
07 mar 2022 11:00
(ze noemen het parels maar dat is grote onzin ,het zijn piepschuim polystyreen korrels die verschrikkelijk goedkoop zijn ,deze benaming zet ons op het verkeerde been )
Deze bijzin maakt me wel nieuwsgierig wat je verwachtingspatroon dan wél was :wink:

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar die korrels zijn ook precies de bedoeling.

Waarmee wordt een spouwmuur geïsoleerd? Een spouwmuur kan worden geïsoleerd met verschillende soorten parels of vlokken. Dit zijn vlokken van glaswol of parels van een soort piepschuim
.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lady1234 schreef:
07 mar 2022 16:19
Maar die korrels zijn ook precies de bedoeling.
Precies. Daarom ben ik ook zo benieuwd naar het verwachtingspatroon van TS. Want die stemt in ieder geval duidelijk niet overeen met de realiteit.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze zal toch geen “parels” verwacht hebben?😁 Die isoleren echt niet.

Jannie1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2022 10:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jannie1967 »

Toch wel vreemd deze reacties?
Het punt waar het over gaat daar reageerd u niet op ?
waarom is dat

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jannie1967 schreef:
14 mar 2022 12:42
Toch wel vreemd deze reacties? Het punt waar het over gaat daar reageerd u niet op ? waarom is dat
Als jouw verwachtingspatroon al onjuist is, is de kans dat zij het goed doen natuurlijk al nihil.

Nou twijfel ik er niet aan of dit prutsers zijn, maar jouw reactie roept net zo goed vragen op.

Lionb
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2022 16:19

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Lionb »

Ik vind het eerlijk gezegd nogal bekrompen reacties. Jannie's hele verhaal, dat duidelijk overeenkomsten heeft met alle eerdere verhalen, wordt gekscherend in de wind geslagen om het minst belangrijke zinnetje. Als er om uitleg wordt gevraagd wordt Jannie afgewimpeld alsof het zijn/haar eigen schuld is, want het verwachtingspatroon zou onjuist zijn. Zo kun je natuurlijk alle oplichterij goed praten.

Ik vraag me alsnog wel af wat de verwachting was bij de parels hoor, maar los van dat details denk ik dat het algemene verwachtingspatroon van Jannie helemaal niet zo gek is als dat jullie nu doen voorkomen.
Of je het nou parels, korrels of keutels noemt, je verwacht dat isolatie op zijn plek blijft zitten, ook als het een beetje waait.
Daarnaast zal iedereen dezelfde verwachting hebben van vloerisolatie. Namelijk dat de hele vloer wordt geïsoleerd en niet dat er stukken worden overgeslagen.

Zelf zijn wij er helaas ook ingetuind.
Onze vloerisolatie is nog slechter aangebracht dan bij Jannie het geval is. Ze hebben alleen de eerste meter rond de kruipluiken gedaan, onder de rest van de vloer zijn ze nooit geweest.
Ze hebben alle spullen om het goed te doen, maar toch doen ze dat niet.
Inmiddels lijkt het bedrijf van de aardbodem verdwenen. De website is uit de lucht, telefoonnummers zijn onbereikbaar en op email wordt natuurlijk ook niet gereageerd. Andere social media kanalen zijn ook verwijderd.

Wij hebben niet de illusie dat we ooit enige vorm van compensatie gaan krijgen. De dame van het juridisch loket gaf ook aan dat die kans erg klein is. Wij hebben dus besloten om geen kosten te maken voor juridische stappen, dat is in ons geval gewoon niet de moeite waard. We maken liever kosten voor goede vloerisolatie.

Ik ben ergens zelfs wel blij dat ze maar een klein stukje hebben gedaan, dan hebben ze in ieder geval geen schade aangebracht en kan een ander bedrijf (dat dus volledig gescand gaat worden) het wel goed doen.

Dit wil niet zeggen dat we het wel prima vinden zo. Als we kunnen helpen om deze gasten aan te pakken dan doen we dat graag.

Jannie1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2022 10:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jannie1967 »

Dank u Lion,
inderdaad lijkt het bedrijf te zijn verdwenen mijn advokaat overweegt ook om de zaak maar stop te zetten want een onafhankelijke expert kost veel geld en je weet niet of dat ooit terug komt .
Overigens waren er bij ons ook de eerste keer dat ze de vloer gedaan hebben ca 30 procent gewoon geen schuim.
en andere stukken bv 5 mm.
Uiteindelijk na hun 3 de bezoek heb ik gezegd eerst een onafhankelijke expertise te willen.
Dat moesten wij zelf maar uitzoeken zeiden ze bij VSD.
Geliukkig had ik nog niet betaald,en dus ook nooit gedaan want het is niet goed opgeleverd.
Wat betreft de reacties hier die zijn inderdaad wel heel zielig.
Op mijn vraag waarom dat zo moet komt weer zo een raar berichtje waar niemand wat aan heeft ,en wat ook niet toe de point is.

Scheepstimmerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2022 11:27

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Scheepstimmerman »

Zojuist ontvangen bericht advocaat; Failliet die club. Schade en misgelopen subsidie ca. 11.000,- Deze hapsnappers zullen vermoedelijk weer een nieuw bedrijf beginnen dus onthoud hun namen.

GebruikersnaamLuke
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2021 11:43

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door GebruikersnaamLuke »

Bedrijf VSD is failliet, 5500euro subsidie misgelopen. [naam weggehaald door moderatie] is een bedrieger en oplichter.

kaatjedribbel
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2022 22:13

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door kaatjedribbel »

in 1 woord mooi k.t

Len90
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2022 09:29

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Len90 »

Ja hoor, ze zijn failliet. Waarom wordt de naam [verwijderd door moderatie] weggehaald? Het is een oplichter, zo worden mensen in ieder geval nog gewaarschuwd.

[Noot van moderatie: omdat je persoonsgegevens hier niet mag delen]

Jannie1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2022 10:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jannie1967 »

Ik weet niet welk bedrijf van VSD bij u is geweest met isoleren.
Maar 1 vestiging was in Groenekan.
Daar zit nu nog en isolatiebedrijf.
De eigenaar daarvan was bij mij de verkoper voor die [naam verwijderd door moderatie]
Ik vermoed dus dat ze op die manier doorgaan

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Len90 schreef:
05 apr 2022 13:44
Ja hoor, ze zijn failliet. Waarom wordt de naam *** weggehaald? Het is een oplichter, zo worden mensen in ieder geval nog gewaarschuwd.
Geen persoonsnamen toegestaan; zie forumregels.

BerryK
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2022 09:54

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door BerryK »

Ik heb helaas ook het een en ander laten doen door VSD en zie dat ze failliet zijn. Bij het zoeken naar een alternatief kwam ik deze club tegen; www.hollandisolatieservice.nl. Dit is exact dezelfde website als VSD! Alleen de naam is veranderd. Zelfs het hoofd van die jongen die hier is geweest staat er gewoon op, met zijn warmtecamera.

Jannie1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2022 10:40

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Jannie1967 »

@ Berry,
Ja zulke mannen gaan gewoon door ,ander BV tje oprichten en weer verder.
Is dat toevallig in Groenekan?

Sup
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2022 22:20

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Sup »

Wow wat veel dramatische verhalen zeg. Bij mij inderdaad ook. Waarschijnlijk ben ik de laatste in de rij die niet tevreden is met het resultaat.
Zijn er inmiddels rechtzaken gestart waar ik bij kan aanhaken? of gezamenlijk actie ondernemen? Geen idee of dat zin heeft nu ze failliet zijn.
Zie graag jullie reacties tegemoet.

Weepinbell
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jul 2018 18:38

Re: Ga niet in zee met VSD Isolatie: ervaringen?

Ongelezen bericht door Weepinbell »

Ook in zee gegaan met VSD maar uiteindelijk ook een grote bende wat dat bedrijf heeft achter gelaten. Geen subsidie ontvangen wegens ontoereikende laagdikte. Ondertussen is deze vogel (wederom?) failliet met achterlaten van ook hier ca. 12000 eu aan vorderingen mbt schade enz. En wat start deze figuur weer op? ben benieuwd naar volgende fiasco.

Plaats reactie