Pagina 1 van 1

Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen

Geplaatst: 16 sep 2021 14:40
door Rvschaik1956
Om normaal gebruik te kunnen maken van de Nissan Connect app tbv oplaadbeheer e.d. is er een update van de software in de auto nodig. Helaas blijkt Nissan, ook na tientallen progingen emails en aanpassingen niet in staat om deze software daadwerkelijk in de auto te krijgen. Na drie maanden ben ik wel zo'n beetje klaar met dit merk. Geen aanrader dus.

Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen

Geplaatst: 18 sep 2021 15:34
door Seinhuis
Je kunt (als het goed is) de update bij een officiële dealer laten doen. Kan je meer informatie delen, want ik kan weinig met beperkte informatie.

Neem contact op met www.bovag.nl/info/auto/klachten of www.juridischloket.nl/ wat je het beste kan doen.

Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen

Geplaatst: 18 sep 2021 20:08
door Anderidee
Als software niet lukt om te laden is het soms noodzakelijk om de hardware te vernieuwen die al over de vernieuwde sofware beschikt ….

Re: Nissan Leaf update: fabrikant kan software niet daadwerkelijk in de auto krijgen

Geplaatst: 19 sep 2021 15:24
door jhogaarts
Lekker terug naar de hoofddealer en daar de auto neerzetten en mag hij het lekker uitzoeken. En lukt dat niet mag ie naar de importeur.