Fonteyn tuinhuis zonder achterwand: slechte service en nepreviews
Geplaatst: 18 okt 2021 14:32
In januari een tuinhuis besteld bij Fonteyn.
In Maart werd het tuinhuis, na overleg en miscommunicatie over leveringen een iets andere versie, geplaatst, echter zonder achterwand waarvan wij op de hoogte gesteld zouden zijn...
Een paar dagen later ontvingen wij een mail met verzenddatum van enkele weken ervoor waarin stond dat de achterwand niet voorradig is. Deze mail bleek naderhand geknipt en geplakt.
Op de bewuste datum was bepaalde informatie over de levering nog niet bekend waardoor de email niet kon kloppen.
Eind maart geeft Alexander van Fonteyn aan dat de achterwand op een boot ligt die ligt te wachten op het Suez kanaal.
Begin april geeft Fonteyn aan dat de achterwand in de haven van China ligt te wachten op een container voordat het verscheept kan worden...niet meer op het Suezkanaal?
Eind april mailt Alexander dat er nog geen composieten leveringen vanuit de fabriek waren. Hoe konden deze dan al eerder in de haven van China op een container liggen te wachten en onderweg zijn in het Suezkanaal?
Begin juni mailt Alexander dat de eerste containers met composiet onderweg waren via zee.
Bein juli mailt Alexander dat de achterwand helaas nog niet geleverd is.
Begin augustus mailt Alexander dat het allemaal inderdaad heel lang duurt en dat hij verwacht dat deze maand alles binnen zal komen.
Eind september, niks gehoord. Alexander blijkt op vakantie
Half oktober mailt Alexander dat iedereen leverproblemen heeft en Fonteyn dus ook.
We zijn inmiddels dus vele maanden verder en hebben nog steeds geen achterwand ontvangen.
Alle mails van Alexander hierboven zijn reacties op onze mails. Hij zal nooit uitzichzelf mailen.
Dat er wereldwijd leveringsproblemen zijn weten wij. Maar Fonteyn verkoopt wel nog steeds tuinhuisjes.
Dus ze zullen ook leveringen doen. Het klopt niet. Het is goed mis daar!
Wat ook niet klopt is het aantal positieve reviews over Fonteyn op trustpilot.
Als ze net zoveel leveringen van wirlpools, overkappingen en tuinhuisjes doen als ze er positieve reviews over krijgen op trustpilot dan zijn er geen leveringsproblemen.
Het klopt gewoon niet. Check andere sites als nederlandreview.nl, klachtenkompas.nl, beslist.nl, radar.avrotros.nl , klacht.nl, etc. Overal ook slechte reviews en weinig goede.
Het lijkt erop dat er dus veel nepreviews staan op trustpilot.
In Maart werd het tuinhuis, na overleg en miscommunicatie over leveringen een iets andere versie, geplaatst, echter zonder achterwand waarvan wij op de hoogte gesteld zouden zijn...
Een paar dagen later ontvingen wij een mail met verzenddatum van enkele weken ervoor waarin stond dat de achterwand niet voorradig is. Deze mail bleek naderhand geknipt en geplakt.
Op de bewuste datum was bepaalde informatie over de levering nog niet bekend waardoor de email niet kon kloppen.
Eind maart geeft Alexander van Fonteyn aan dat de achterwand op een boot ligt die ligt te wachten op het Suez kanaal.
Begin april geeft Fonteyn aan dat de achterwand in de haven van China ligt te wachten op een container voordat het verscheept kan worden...niet meer op het Suezkanaal?
Eind april mailt Alexander dat er nog geen composieten leveringen vanuit de fabriek waren. Hoe konden deze dan al eerder in de haven van China op een container liggen te wachten en onderweg zijn in het Suezkanaal?
Begin juni mailt Alexander dat de eerste containers met composiet onderweg waren via zee.
Bein juli mailt Alexander dat de achterwand helaas nog niet geleverd is.
Begin augustus mailt Alexander dat het allemaal inderdaad heel lang duurt en dat hij verwacht dat deze maand alles binnen zal komen.
Eind september, niks gehoord. Alexander blijkt op vakantie
Half oktober mailt Alexander dat iedereen leverproblemen heeft en Fonteyn dus ook.
We zijn inmiddels dus vele maanden verder en hebben nog steeds geen achterwand ontvangen.
Alle mails van Alexander hierboven zijn reacties op onze mails. Hij zal nooit uitzichzelf mailen.
Dat er wereldwijd leveringsproblemen zijn weten wij. Maar Fonteyn verkoopt wel nog steeds tuinhuisjes.
Dus ze zullen ook leveringen doen. Het klopt niet. Het is goed mis daar!
Wat ook niet klopt is het aantal positieve reviews over Fonteyn op trustpilot.
Als ze net zoveel leveringen van wirlpools, overkappingen en tuinhuisjes doen als ze er positieve reviews over krijgen op trustpilot dan zijn er geen leveringsproblemen.
Het klopt gewoon niet. Check andere sites als nederlandreview.nl, klachtenkompas.nl, beslist.nl, radar.avrotros.nl , klacht.nl, etc. Overal ook slechte reviews en weinig goede.
Het lijkt erop dat er dus veel nepreviews staan op trustpilot.