Ervaringen met Euroflights (Euroflights.co)?
Geplaatst: 23 okt 2021 14:53
Beste lezers,
Begin juni wilden wij (Ons gezin en gezin van mijn schoonzus) vluchten boeken naar Spanje.
Mijn schoonzus had via via gehoord dat EUROFLIGHTS aantrekkelijk geprijsde tickets aanbod.
Via deze site (euroflights.co) tickets bekeken en vergeleken met andere aanbieders.
Inderdaad ze waren wat goedkoper en de ideale vluchttijden waren ook nog beschikbaar.
Wij (Eric en Cissy) hadden toch wat twijfels, maar toch in overleg maar besloten om te boeken.
Bij betaling ging het al verkeerd. Creditcard betaling lukte niet en moesten dan maar via ideal geld overmaken.
Wat ik al heel verdacht vond.
We zouden binnen enkele uren een bevestiging ontvangen van de geboekte vluchten. Mijn schoonzus ontving na twee dagen de
vlucht bevestigingen. Wij niet....dus email gestuurd(wat ook al heel lastig was om dit voor elkaar te krijgen)
Na 4 dagen hadden wij zoiets van ....hier klopt iets niet. Slecht gevoel etc .
In overleg met mijn schoonfamilie besloten om de tickets te annuleren. Via hun site de tickets geannuleerd.
Mijn schoonzus had het betaalde geld binnen twee dagen teruggestort gekregen. Wij niet.
Email gestuurd naar Euroflights. Kreeg een reactie dat terugboeken tot wel 90 dagen na boeking kon duren.
Wij zijn nu in oktober belandt en nog steeds is er niets teruggestort. Ook na versturen van verschillende emails.
Het ging totaal over een bedrag van € 1040,- die teruggestort zou moeten worden.
Nu is de situatie zo dat website van euroflights.co niet meer bestaat en bereikt kan worden.
Via via op internet op een review site achterhaalt dat meerder mensen ook slachtoffer zijn geworden door deze boeven.
Ook veelal niet Nederlanders.
via een review schreef een persoon dat ze een nieuwe naam en website hadden, namelijk airlings.com.
De lay-out en opzet van deze nieuwe site is exact een kopie van de vorige website van www.euroflights.co.
Via deze website een niet zo'n vriendelijke email geschreven en verzocht om onmiddellijke terugstorten van het openstaande bedrag.
Mogelijk zijn meer mensen van deze boevenclub slachtoffer geworden.
Graag ontvangen wij een reactie van Radar wat wij nog kunnen doen of van andere slachtoffers die hetzelfde mee hebben gemaakt.
Ga niet in zee met deze gasten..... www.airlings.com
Gr. Eric.
Begin juni wilden wij (Ons gezin en gezin van mijn schoonzus) vluchten boeken naar Spanje.
Mijn schoonzus had via via gehoord dat EUROFLIGHTS aantrekkelijk geprijsde tickets aanbod.
Via deze site (euroflights.co) tickets bekeken en vergeleken met andere aanbieders.
Inderdaad ze waren wat goedkoper en de ideale vluchttijden waren ook nog beschikbaar.
Wij (Eric en Cissy) hadden toch wat twijfels, maar toch in overleg maar besloten om te boeken.
Bij betaling ging het al verkeerd. Creditcard betaling lukte niet en moesten dan maar via ideal geld overmaken.
Wat ik al heel verdacht vond.
We zouden binnen enkele uren een bevestiging ontvangen van de geboekte vluchten. Mijn schoonzus ontving na twee dagen de
vlucht bevestigingen. Wij niet....dus email gestuurd(wat ook al heel lastig was om dit voor elkaar te krijgen)
Na 4 dagen hadden wij zoiets van ....hier klopt iets niet. Slecht gevoel etc .
In overleg met mijn schoonfamilie besloten om de tickets te annuleren. Via hun site de tickets geannuleerd.
Mijn schoonzus had het betaalde geld binnen twee dagen teruggestort gekregen. Wij niet.
Email gestuurd naar Euroflights. Kreeg een reactie dat terugboeken tot wel 90 dagen na boeking kon duren.
Wij zijn nu in oktober belandt en nog steeds is er niets teruggestort. Ook na versturen van verschillende emails.
Het ging totaal over een bedrag van € 1040,- die teruggestort zou moeten worden.
Nu is de situatie zo dat website van euroflights.co niet meer bestaat en bereikt kan worden.
Via via op internet op een review site achterhaalt dat meerder mensen ook slachtoffer zijn geworden door deze boeven.
Ook veelal niet Nederlanders.
via een review schreef een persoon dat ze een nieuwe naam en website hadden, namelijk airlings.com.
De lay-out en opzet van deze nieuwe site is exact een kopie van de vorige website van www.euroflights.co.
Via deze website een niet zo'n vriendelijke email geschreven en verzocht om onmiddellijke terugstorten van het openstaande bedrag.
Mogelijk zijn meer mensen van deze boevenclub slachtoffer geworden.
Graag ontvangen wij een reactie van Radar wat wij nog kunnen doen of van andere slachtoffers die hetzelfde mee hebben gemaakt.
Ga niet in zee met deze gasten..... www.airlings.com
Gr. Eric.