WIA keuring-tips?

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Erthanax schreef:
22 mar 2023 19:56
Lisa29 schreef:
22 mar 2023 18:47
(...) Wilde ik even laten weten voor alle mensen die tips hebben gegeven.
Mooi dat het uiteindelijk toch nog geregeld is. (Afgekeurd worden is natuurlijk niet mooi, maar u begrijpt wel wat ik bedoel.) Binnen uw mogelijkheden wens ik u veel succes en geluk.
Ja ik snap de bedoeling, het is niet fijn maar geeft wel enigszins rust. Dank voor de goede wensen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad prima dat je een terugkoppeling hebt gegeven, met een positieve uitkomst. Goed gedaan!

En nu inderdaad maar zien dat je dingen vindt die voor jou zin aan je bestaan geven. Kan van alles zijn natuurlijk, als het maar bij jou past. Maar dat gaat je wel lukken denk ik.

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door BL2 »

Lisa29 schreef:
22 mar 2023 19:58
Ik voel me wel enigszins schuldig dat mijn antwoord zo lang op zich heeft laten wachten.
Troost je met de gedachte dat zeer vele alhier nooit meer kijken naar hun topic, laat staan reageren....

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

BL2 schreef:
22 mar 2023 22:00
Lisa29 schreef:
22 mar 2023 19:58
Ik voel me wel enigszins schuldig dat mijn antwoord zo lang op zich heeft laten wachten.
Troost je met de gedachte dat zeer vele alhier nooit meer kijken naar hun topic, laat staan reageren....
Ja dat was ik even vergeten...dat helpt!
witte angora schreef:
22 mar 2023 21:58
Inderdaad prima dat je een terugkoppeling hebt gegeven, met een positieve uitkomst. Goed gedaan!

En nu inderdaad maar zien dat je dingen vindt die voor jou zin aan je bestaan geven. Kan van alles zijn natuurlijk, als het maar bij jou past. Maar dat gaat je wel lukken denk ik.
Dank! Rekening houdend met mijn gezondheid ga ik zo vaak mogelijk naar het theater. Met grote voorkeur voor van der Laan en Woe, hun humor helpen om me toch weer te laten lachen. En ben bezig op dagbesteding voor ggz, maak mooie kaarten van filigraanpapier😁
En voor de rest zien we wel.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door moederslink »

Lisa29 schreef:
22 mar 2023 22:10
Rekening houdend met mijn gezondheid ga ik zo vaak mogelijk naar het theater. Met grote voorkeur voor van der Laan en Woe, hun humor helpen om me toch weer te laten lachen. En ben bezig op dagbesteding voor ggz, maak mooie kaarten van filigraanpapier😁
En voor de rest zien we wel.
Goed bezig, Lisa👍👍🤜🤛 ! Ga er op uit en kijk goed van te voren waar je meerdere keren per seizoen naartoe mag. Het is anders jammer om gekochte tickets weer te moeten inleveren.
Hetgeen wel vaak in de voorwaarden staat , opdat ook anderen de kans krijgen om naar de voorstelling/uitzending te kunnen gaan.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

moederslink schreef:
23 mar 2023 00:03
Lisa29 schreef:
22 mar 2023 22:10
Rekening houdend met mijn gezondheid ga ik zo vaak mogelijk naar het theater. Met grote voorkeur voor van der Laan en Woe, hun humor helpen om me toch weer te laten lachen. En ben bezig op dagbesteding voor ggz, maak mooie kaarten van filigraanpapier😁
En voor de rest zien we wel.
Goed bezig, Lisa👍👍🤜🤛 ! Ga er op uit en kijk goed van te voren waar je meerdere keren per seizoen naartoe mag. Het is anders jammer om gekochte tickets weer te moeten inleveren.
Hetgeen wel vaak in de voorwaarden staat , opdat ook anderen de kans krijgen om naar de voorstelling/uitzending te kunnen gaan.
Dank!
Het rare is wel dat het vorig jaar in beide seizoenen geen enkel probleem was. Nieuwe voorwaarden blijkbaar die ik dus niet gezien heb en waar het systeem ook niet op ingesteld staat....
Gelukkig mag ik in de theaters wel overal heen waar het lukt om een kaartje te krijgen. Zal maar niet zeggen dat ik 1 voorstelling inmiddels al 11 keer gezien heb en dit seizoen nog 5x ga😂 en ook al aan het kijken ben wanneer kaartjes voor volgend seizoen in het theater beschikbaar zijn😁

LAG1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2023 06:59

Re: WIA keuring-tips?

Ongelezen bericht door LAG1988 »

Tips voor een WIA uitkering; mocht je een laag inkomen hebben dan is de kans groter dat je wordt afgewezen.

Zorg je regelmatig een brief verstuurt of via het UWV portaal altijd het UWV op de hoogte stelt van jouw klachten. Of een brief van de huisarts. Dit om een tijdlijn en ontwikkeling weer te geven van jouw klachten. Dit kan heel intensief en intens zijn.

Mochten de klachten verslechteren en wordt de aanvraag afgewezen. Sta je beter in je recht in de bezwaarprocedure.

Plaats reactie