Pagina 1 van 1

Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 04 dec 2021 12:11
door Ko0sje
Via Actie Pepernoot heb ik voor een aantal kinderen van ouders met weinig inkomen cadeaus besteld voor Sinterklaas. Ik heb op verschillende data cadeaus besteld met een levertijd van 3 werkdagen. Inmiddels is een aantal pakketjes verzonden. Nu, op 4 december zit ik nog te wachten op 11 bestelde artikelen. V&D is niet telefonisch bereikbaar, niet via whatsapp en de chat. Ook wordt er niet gereageerd op email en klachten.
Op facebook staan er veel klachten van mensen met hetzelfde probleem. Veel reacties van mensen worden door V&D gerapporteerd als spam. Er worden wel nieuwe advertenties op facebook geplaatst. Terwijl er niet geleverd wordt. Ik heb ook een klacht geplaatst op thuiswinkel.org. Zijn er nog meer mogelijkheden om contact te krijgen?
Actie Pepernoot is op de hoogte en zijn hiermee bezig.
Volgens de website zouden de alle artikelen voor sinterklaas geleverd worden.

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 05 dec 2021 16:37
door Seinhuis
Voor Sinterklaas? Dan moet bezorg piet heel snel zijn.

Hoe dan ook, op de website staat contact gegevens. Als contact niet mogelijk is, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl.

Indien betaald met je creditcard neem dan met je creditcard maatschappij contact op en doe een beroep op aflevering garantie.

Tegelijkertijd, het is heel druk, zowel in de (online) winkels als bij de post. Hierdoor kunnen bestellingen te laat worden bezorgd.

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 05 dec 2021 19:44
door PeterPeters1966
breien schreef:
05 dec 2021 19:24
V&D is toch failliet???
Er is al weer heel veel jaren een webwinkel van V&D. Een aantal mensen hebben de merkrechten gekocht: www.vd.nl

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 05 dec 2021 22:31
door Sira
Zou het kunnen zijn dat u misschien gewoon te laat heeft besteld?

Ik heb al een paar maanden op diverse media gezien, gelezen en gehoord dat de consumenten werden geadviseerd ruim op tijd Sinterklaas- en Kerstcadeaus te bestellen, omdat alle bezorgdiensten overbelast zijn. Alleen al Post.nl bezorgt momenteel (ook mede door de coronacrisis) 1 miljoen pakketten per dag.
Misschien heeft V&D het al wel verzonden, maar liggen de pakketten op de diverse depots te wachten om bezorgd te kunnen worden.

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 06 dec 2021 22:17
door Ko0sje
De bestellingen zijn gedaan tussen 14 en 18 november. Ruim op tijd lijkt mij. Uiteindelijk zijn de bestellingen op 4 december 's avonds bezorgd.

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 06 dec 2021 22:42
door Lady1234
Mooi op tijd dus. 😀

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 07 dec 2021 23:12
door Petra1987
Ko0sje schreef:
06 dec 2021 22:17
De bestellingen zijn gedaan tussen 14 en 18 november. Ruim op tijd lijkt mij. Uiteindelijk zijn de bestellingen op 4 december 's avonds bezorgd.
Dus de bestelling is geleverd. Is het nu opgelost en ga je volgend jaar weer daar bestellen?

Ps goede actie die pepernoten voor die kids :)

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Geplaatst: 08 dec 2021 14:56
door joopverhoeven
Op tijd bestellen in deze periode is inderdaad super belangrijk. Zelf wacht ik ook nog op meerdere pakketten, maar gelukkig hebben deze niet echt spoed