Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

angel1978
Berichten: 10935
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Maar ik bemoei me in ieder geval nergens mee in een topic waar ik geen verstand van heb of geen ervaring mee heb.
Oh jawel. Alleen doe je het dan af met 'brain fog'
Nog zo'n aspect van je ziekte die je oneigenlijk gebruikt.

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is gewoon zwelgen.

scharrelschipper
Berichten: 1822
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
07 okt 2022 21:08
Het is gewoon zwelgen.
Tja,zou kunnen.
maar zou het niet beter zijn om hier mee te stoppen?
En dan bedoel ik alle "partijen".
Dit leid tot niets,en diegenen wie er echt in geinteresseerd zijn hebben in de laatste weken zoveel info gekregen dat ze het nu wel weten.
Dus zoals ze in onze onvolprezen 2e kamer zeggen na een ingediende motie "en gaan over tot de orde van de dag"

Radar
Site Admin
Berichten: 5508
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Het is tijd om dit topic te sluiten, omdat de reacties hierop de sfeer niet ten goede doen. Bijgesloten onze opening van dit topic, met de belofte het weer te zullen sluiten als ook hier ruzie ontstaat.
Radar schreef:
23 dec 2021 11:15
Dit is deel 4 van het coronatopic, gestart omdat het gesprek in deel 3 ontaardde in ruzie.
Als dat hier ook weer gebeurt, dan wordt het topic gesloten, maar er komt geen deel 5. Coronadiscussie zou dan geweerd worden van dit forum.
Dus bij dezen. We zullen geen nieuw 'coronavirus-topic' aanmaken, omdat we ons forum uitsluitend willen gebruiken om het samen over consumentenzaken te hebben en deze met elkaar op te lossen en zullen coronadiscussies niet accepteren.

Groeten,
Radar moderatie

Gesloten