Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

angel1978 schreef:
07 okt 2022 12:27
Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 12:25
Lowieze schreef:
07 okt 2022 12:19


Tja, wie zou dat niet willen als hij ziek is.
Ik vind wel dat regelmatig een arts bezoeken er dan bij zou moeten horen. Dat mis ik nog wel in het betoog van Onkruid71
Maar goed dat jij geen dokter bent dan. Wat de wetenschap er ook over zegt, jij bent het er toch niet mee eens. En meerdere hier blijkbaar.

Als je dit nu eens op jezelf zou betrekken en eens goed in de spiegel zou kijken...
Ik weet het, gaat toch niet gebeuren, maar toch. Enige vooruitgang zou wel fijn zijn.
Volgens mij is het allemaal gebaseerd op wetenschap wat ik zeg, dus nee ik hoef niet in de spiegel te kijken. Waar niet op wetenschap is gebaseerd is dat het VWS te weinig doet, dat is gebaseerd op wat er allemaal loopt via het VWS.
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 07 okt 2022 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door moederslink »

Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 12:15
Nou ik gaf alleen maar aan wat er gaande is, dat rr met aktie komt, en dat VWS afspraken na moet gaan komen (...)
Alleen maar :lol: .
Maar dat wel honderd keer :lol:
Ga eens bij Jinek oid zitten , je kunt je gal spuwen , krijgt een groter bereik en wie weet gaat Ernst Kuipers wel persoonlijk met je in discussie.
Wat mij betreft : ik ga proberen om niet meer te reageren, ben er écht zolangzamerhand wel klaar mee, sorry!

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nogmaals het laatste punt van de richtlijn voor huisartsen bij de behandeling van langdurige klachten na covid-19:
NHG schreef:Ga daarnaast na of er sprake is van:
* angst, somberheidsklachten, slaapproblemen en andere psychische klachten met een negatieve invloed op het dagelijks functioneren en/of het herstel
* aanwijzingen voor een herstelbelemmerende copingstijl

Lowieze
Berichten: 6543
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lowieze »

Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 12:30


Volgens mij is het allemaal gebaseerd op wetenschap wat ik zeg, dus nee ik hoef niet in de spiegel te kijken. Waar niet op wetenschap is gebaseerd is dat het VWS te weinig doet, dat is gebaseerd op wat er allemaal loopt via het VWS.
Volgens mij haalt u links en rechts iets van internet en zegt dan: ja, dat heb ik!
Zo wordt uw diagnose gesteld, en of dat gebaseerd is op wetenschap, is nog maar de vraag.
Als je dolgraag beter wilt worden, dan zou je toch weleens een arts bezoeken?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lowieze schreef:
07 okt 2022 12:52
Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 12:30


Volgens mij is het allemaal gebaseerd op wetenschap wat ik zeg, dus nee ik hoef niet in de spiegel te kijken. Waar niet op wetenschap is gebaseerd is dat het VWS te weinig doet, dat is gebaseerd op wat er allemaal loopt via het VWS.
Volgens mij haalt u links en rechts iets van internet en zegt dan: ja, dat heb ik!
Zo wordt uw diagnose gesteld, en of dat gebaseerd is op wetenschap, is nog maar de vraag.
Als je dolgraag beter wilt worden, dan zou je toch weleens een arts bezoeken?
Dat jij dat vind is jouw probleem, het is bij mij vastgesteld. Dat jij dat niet geloofd, moet je niet mijn probleem van maken.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 13:03
Lowieze schreef:
07 okt 2022 12:52
Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 12:30


Volgens mij is het allemaal gebaseerd op wetenschap wat ik zeg, dus nee ik hoef niet in de spiegel te kijken. Waar niet op wetenschap is gebaseerd is dat het VWS te weinig doet, dat is gebaseerd op wat er allemaal loopt via het VWS.
Volgens mij haalt u links en rechts iets van internet en zegt dan: ja, dat heb ik!
Zo wordt uw diagnose gesteld, en of dat gebaseerd is op wetenschap, is nog maar de vraag.
Als je dolgraag beter wilt worden, dan zou je toch weleens een arts bezoeken?
Dat jij dat vind is jouw probleem, het is bij mij vastgesteld. Dat jij dat niet geloofd, moet je niet mijn probleem van maken.
Tenzij dit (long) covid betreft lijkt het me dat we het daar NIET over hebben.

Lowieze
Berichten: 6543
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lowieze »

@Onkruid71
U schreef ongeveer een jaar geleden: “ Voor de rest ga ik als ik me een beetje beter voel wel de politiek aanschrijven.”
Dit uit ontevredenheid over het gehele testbeleid. Heeft u hier al antwoord op gekregen? U heeft dan vast ook weer geschreven over uw ontevredenheid nu?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Het laatste ging over PEM, niet over ME. Dus wat ik daar in doe is hier niet relevant.
Nogmaals hetgene wat hier gepost ging erover dat ik niet het enigste vind dat er te weinig gedaan wordt aan long covid.
Wat ik wel en niet kan, is niet aan jullie om daar over te oordelen. Wetenschap en ervaring zegt toch anders.
En ik ben blij dat men nu in actie komt, de patiënten. Het enigste wat ik kan hopen is dat er ook eens een keer daadwerkelijk iets gebeurd.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 13:35
Wat ik wel en niet kan, is niet aan jullie om daar over te oordelen. Wetenschap en ervaring zegt toch anders.
Wat we kunnen zien is hoe vaak en op welke tijden jij reageert hier. Op basis daarvan verbaast het dat je helemaal niks zou kunnen, zelfs niet (vrijwilligers) werk achter de pc/laptop/tablet waarbij je het werk en de tijden zelf kan indelen.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

kuklos schreef:
07 okt 2022 15:39
Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 13:35
Wat ik wel en niet kan, is niet aan jullie om daar over te oordelen. Wetenschap en ervaring zegt toch anders.
Wat we kunnen zien is hoe vaak en op welke tijden jij reageert hier. Op basis daarvan verbaast het dat je helemaal niks zou kunnen, zelfs niet (vrijwilligers) werk achter de pc/laptop/tablet waarbij je het werk en de tijden zelf kan indelen.
Kijk naar de symptomen. Van ME, en vooral bij de ergere, dus je beoordeelt iemand met iets wat je niet snapt.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door kuklos »

Met 15 minuten een reactie, na al de hele dag gereageerd hebben; en de reactie is voorspelbaar: "nee" en "jij snapt het niet".

En toch zou je niet eens (vrijwilligers) werk achter de laptop/computer/tablet kunnen doen, met zelf indelen werk en tijd?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door reggie2 »

kuklos schreef:
07 okt 2022 16:01


En toch zou je niet eens (vrijwilligers) werk achter de laptop/computer/tablet kunnen doen, met zelf indelen werk en tijd?

Niet om het een of ander hoor, maar dat gaat ons toch niks aan wat iemand doet??

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door scontra »

Waar ging dit topic in den beginne ook al weer over ?

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

kuklos schreef:
07 okt 2022 16:01
Met 15 minuten een reactie, na al de hele dag gereageerd hebben; en de reactie is voorspelbaar: "nee" en "jij snapt het niet".

En toch zou je niet eens (vrijwilligers) werk achter de laptop/computer/tablet kunnen doen, met zelf indelen werk en tijd?
Ik snap het niet meer????

Ik maak het elke dag mee, mijn gezin maakt het mee, en dan snap ik het niet meer??
Ik denk dat jij niet het vermogen hebt om het voor te stellen hoe het is om zo te leven.
Maar ze weten het allemaal zo goed, maakt niet uit wat er bekend is, in de wetenschap, want hier weten ze het beter.
Ik vind het nog al beledigend hoor.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar juist van de wetenschap hebt u niet zo’n hoge pet op.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Lady1234 schreef:
07 okt 2022 16:53
Maar juist van de wetenschap hebt u niet zo’n hoge pet op.
Niet alle nee, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat er geen eerlijke wetenschappers zijn.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus de rest is oneerlijk? Weer wat nieuws.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Er zijn er wel een x aantal bij ja, maar blijkbaar nog steeds niet over pace trial gelezen. En CGT en GET bij ME en zelfs bij CVS.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Onkruid71 schreef:
07 okt 2022 16:55
Lady1234 schreef:
07 okt 2022 16:53
Maar juist van de wetenschap hebt u niet zo’n hoge pet op.
Niet alle nee, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat er geen eerlijke wetenschappers zijn.
Cherrypicking in het kwadraat.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)

Ongelezen bericht door gosewijn »

De wetenschap is niet absoluut ,dus een wetenschapper is ook niet te vertrouwen .
ik krijg steeds meer het idee dat we hier op het forum belazerd worden .
Laatst gewijzigd door gosewijn op 07 okt 2022 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten