Beter Bed elektrisch verstelbaar bed defect

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Beter Bed elektrisch verstelbaar bed defect

Ongelezen bericht door Moneyman »

HandigeHarrie schreef:
13 jan 2022 11:14
Eh, Moneyman, hier schrijf je dat de reactie van Hawk-Eye gericht kan zijn op koohor i.p.v. op de OP .... wat zou je zeggen van: een reactie, met de kennis die uit de OP te halen is?
Het zou raar zijn om koohor te adviseren om in een brief te schrijven dat het bed non-conform is als de ouderdom onbekend is.
Je had ook kunnen schrijven: "koohor vraagt geen advies, waarom adviseer je om een brief te schrijven?".
Dat jij reageert met "je weet helemaal niet hoe oud het bed is" is echt onzin - je vraagt altijd van anderen om ongelijk toe te geven, doe dat dan zelf ook.
Er is zoveel wat ik had kunnen schrijven - maar niet geschreven heb. Ik reageerde slechts omdat het mij logischer leek dat er op de voorgaande post in plaats van op de OP werd gereageerd. Non-conformiteit inroepen bij onbekende ouderdom (en dus de kans op een nieuwer exemplaar dan in de OP) is minder gek dan zonder onderbouwing non-conformiteit inroepen bij een 9 jaar oud bed.
Ik heb dat overigens ook gewoon gelijk toegelicht en de poster gevraagd op welke van die twee reacties hij reageerde.

Waar je obsessieve drang om mij een vermeend ongelijk toe te laten geven vandaan komt weet ik niet, maar ik vraag me wel af: heb je ook nog iets inhoudelijks toe te voegen aan het topic?

En ik herhaal mezelf maar even:
Moneyman schreef:
13 jan 2022 10:56
Maar goed - laat maar, zinloze discussie en inmiddels al lang opgehelderd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Beter Bed elektrisch verstelbaar bed defect

Ongelezen bericht door Radar »

Wil iedereen zich weer richten op het probleem met het bed? Dank je wel!

Groet,
Radar Moderatie^DL

Koos H.
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2016 21:39

Re: Beter Bed elektrisch verstelbaar bed defect

Ongelezen bericht door Koos H. »

In aansluiting op de door mij op 12 januari te 13.53 uur geplaatste reactie ter verduidelijking nog even het volgende.
De elektrische verstelbare bedden zijn in december 2015 door Beter Bed bij ons geïnstalleerd.
Uit de e-mailreactie van Beter Bed het volgende:
'De Multi Motion bodem die u heeft is namelijk uit de collectie en hiervoor zijn helaas ook geen nieuwe onderdelen meer te bestellen.
Daarnaast sluit de nieuwe collectie niet aan op de oude collectie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.'
Op het moment dat het kunststof scharnierpunt ten behoeve van het hoofdeind van het bed afbrak lag ik zelf op het bed.
Het gebeurde op het moment toen ik het lampje op het nachtkastje uitschakelde, waarbij er weliswaar sprake geweest zal zijn van wat verplaatsing van wat belasting/druk, maar van het op het hoofdeind gaan zitten is geen sprake geweest, evenmin als van een ander oneigenlijk gebruik van het hoofdeinde.

Roel.
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2022 15:46

Re: Beter Bed elektrisch verstelbaar bed defect

Ongelezen bericht door Roel. »

Hallo.mijn boxspringmotor ging ook stuk binnen 3 jaar .maar was bij totaalbed. Ik stuurde een mail.en legde uit hoe of wat,ze deden niet moeilijk en kreeg 2 nieuwe motors en beugels.kijk zo kan het ook

Plaats reactie