Probemen met retourzending Samsung Fold 3
Geplaatst: 13 jan 2022 14:10
Beste radar ik in half december heb ik 2 Samsungs fold 3 gekocht bij bol com van onze vakantie geld voor m’n dochters,
Ze waren er blij mee alleen stond er een grote sticker dat het bij openen en of het verbreken van de zegel niet meer retourneer baar meer is..
Ik vond dit met riskant aan risico en heb gelijk een retour ticket via bolvorm gekregen en bij POST NL BALI medewerker de pakketjes afgeleverd en in ontvangst van de verzend bewijzen,
Maar voordat ik dat de heb ik thuis de inhoud gefotografeerd en op post nu winkel op de Bali weer foto’s gemaakt met het adres van bolvorm en met het verzend bewijs ernaast om mij extra in te dekken.
Alles gaat goed en ik krijg netjes de mails dat ik de afgifte bewijs van bol als extra bewijs per mail kreeg,
Kort daarop kreeg ik 2 mails waarin stond Johan bedankt we hebben de artikels in goede orde mogen ontvangen wat voor mij duidelijk is dat bol com alles netjes retour heeft ontvangen en mijn 3800 binnen 3 dagen terug zou storten.
Dit hebben ze dan ook gedaan,,
Maar weer kort daaropkrijg ik per mail dat de goederen niet aangekomen zijn,heeel vreemd .na de bevestiging. En erkenning van bol com dat ze het in goede orde hebben mogen ontvangen.
Nu willen ze dat ik de 3800 terug betaald voor iets wat netjes met bevestiging en bewijzen ingeleverd is.
Ik heb het hoofdkantoor netjes om uitleg gemaild,en kreeg de mail dat deze case eindelijk gesloten is .
Maar na meeerdere gesprekken staat het op mijn account bij facturen nog steeds te betalen van 3800.
Ik vermoed fraude van bol com zijn kant..
Want hier klopt iets niet
Graag jullie hulp en advies hierin beste radar omdat het voor ons 3800 heel veel geld is en voor bol com een schijntje is.
Vergroot johan
Ze waren er blij mee alleen stond er een grote sticker dat het bij openen en of het verbreken van de zegel niet meer retourneer baar meer is..
Ik vond dit met riskant aan risico en heb gelijk een retour ticket via bolvorm gekregen en bij POST NL BALI medewerker de pakketjes afgeleverd en in ontvangst van de verzend bewijzen,
Maar voordat ik dat de heb ik thuis de inhoud gefotografeerd en op post nu winkel op de Bali weer foto’s gemaakt met het adres van bolvorm en met het verzend bewijs ernaast om mij extra in te dekken.
Alles gaat goed en ik krijg netjes de mails dat ik de afgifte bewijs van bol als extra bewijs per mail kreeg,
Kort daarop kreeg ik 2 mails waarin stond Johan bedankt we hebben de artikels in goede orde mogen ontvangen wat voor mij duidelijk is dat bol com alles netjes retour heeft ontvangen en mijn 3800 binnen 3 dagen terug zou storten.
Dit hebben ze dan ook gedaan,,
Maar weer kort daaropkrijg ik per mail dat de goederen niet aangekomen zijn,heeel vreemd .na de bevestiging. En erkenning van bol com dat ze het in goede orde hebben mogen ontvangen.
Nu willen ze dat ik de 3800 terug betaald voor iets wat netjes met bevestiging en bewijzen ingeleverd is.
Ik heb het hoofdkantoor netjes om uitleg gemaild,en kreeg de mail dat deze case eindelijk gesloten is .
Maar na meeerdere gesprekken staat het op mijn account bij facturen nog steeds te betalen van 3800.
Ik vermoed fraude van bol com zijn kant..
Want hier klopt iets niet
Graag jullie hulp en advies hierin beste radar omdat het voor ons 3800 heel veel geld is en voor bol com een schijntje is.
Vergroot johan