Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
wvenend
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2022 11:36
Locatie: Emmeloord

Re: Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?

Ongelezen bericht door wvenend »

Ga naar een vakgarage en koop daar een leuk autootje en deze mensen helpen je met een financiering.
De vakgarage is echt op komst en zijn erg vriendelijk en gewillig en belazeren je niet!
De rente is nu nog laag en hun helpen je verder en mijn raad is ,blijf zolang je die auto hebt ook bij dezelfde garage voor onderhoud!
Ik heb altijd nieuw gereden ,maar rijd nu ook met een auto van 2015 en wordt daar keurig geholpen ,ook wanneer ik problemen heb staan ze gelijk voor me klaar en ze vragen niet de hoofdprijs en bij onderhoud krijg ik een leenauto mee en betaal daar niets voor ,alleen vol tanken na gebruik, maar je krijgt hem ook vol mee ,een goede raad is niet duur, veel plezier! W.V.

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

'Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?' Dat hangt er vanaf hoe graag je nieuwe baas je wilt hebben. Ik kon in die tijd wel een voorschot krijgen en een wagen van de zaak omdat die noodzakelijk was om mijn functie uit te oefenen. In die tijd was er werk in overvloed en een tekort aan werkers.

beeperhorrie
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 mar 2017 20:35

Re: Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?

Ongelezen bericht door beeperhorrie »

Niets mis met een auto van €500,- maar je moet zelf wel wat er vanaf weten. Als je goed technisch onderlegd bent kan je veel zelf oplossen. Ik rijdt nu al 8 jaar in een auto die ik voor €300,- heb aangeschaft. Een keer een dynamo, een veiligheidsgordel, een stoel en een aandrijfas, verder alleen onderhoud wat je ook bij een nieuwe auto hebt.

lentewind
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:48

Re: Kan ik een voorschot vragen, voor ik begin met werken?

Ongelezen bericht door lentewind »

Ik vind het een domme vraag voor een 25-jarige. De rest is al door iedereen gezegd.

Gesloten